Geslachtsbepaling niet gelukt (14 weken), ervaringen?

<p>Hi all, </p><p>Door mijn passie voor mode en interieur kan ik werkelijk niet wachten om achter het geslacht te komen.. Wij hebben beide geen voorkeur en zijn heel erg dankbaar dat alles er tot nu toe gezond uit ziet. </p><p>Maar.. gister avond tijdens de geslachtsbepaling echo bij een echocentrum zei de beste meneer binnen 5 minuten dat het nog beide kanten op kon gaan, toen een jongetje en daarna nee misschien toch een meisje. Ik ga uit van zijn expertise en 30 jaar ervaring maar toch was ik helemaal was de kaart. Hij nam niet de tijd om nog even te "zoeken", dat was zijn conclusie en succes er mee. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Voor de zekerheid heb ik de echo toegevoegd die ik heb gekregen.. Ik ben sowieso nieuw met echo's en weet 9 van de 10 niet waar ik naar kijk. </p><p>Alvast bedankt! </p>

In week 14 worden dacht ik de geslachtsorganen pas wat duidelijker, dus best logisch dat het nog niet goed te zien was. Daarom ga ik pas over twee weken de echo laten doen met 16 weken. Geeft toch wat meer zekerheid ? Wel jammer dat je het nog niet weet! Waar ik naar toe ga mag je een week later gratis terug komen voor een nieuwe echo als ze het niet kunnen zien. Misschien een nieuwe aanvragen?

Had ik ook moeten doen @Ellonor.. stom! Maar goed, de nieuwsgierigheid nam het over ;-). 
Ik wil niet meer terug naar die praktijk. Midden in het centrum van Amsterdam + ik vond het allemaal zo kil en onpersoonlijk, €50 cashen en klaar. 
Ik heb alvast een 16 weken echo gepland bij mijn verloskundige praktijk. Ze nemen altijd extra de tijd en zijn zo aardig! Zij doen alleen bepalingen vanaf 16 weken dus ik moet toch echt nog even geduld hebben :)

Begrijp de nieuwsgierigheid hoor! Ik zou het nu ook al wel willen weten. Dinsdag weer naar het hartje mogen luisteren dus kan nu wel weer even twee weken vooruit haha. Hopelijk kan je snel een nieuwe afspraak maken voor de bepaling! Succes ?