Geslachtsbepaling niet gelukt (14 weken), ervaringen?

Vanaf 13 week kan de NUB theorie worden toegepast, maar dit geen nog geen 100% garantie. Wij kregen een aanbieding van 13 week + 16week 2 voor de prijs van 1.
met 13 weken dacht ze aan een meisje, met 16 weken feliciteerde ze ons met een meisje (alhoewel dachten we ook eerst een piemeltje te zien, maar dit was de navelstreng tussen de beentjes) 20 week echo gaf nog steeds een meisje aan en 3D echo met 27 week was het nog steeds een meid. Het kan dus wel.
maar dit was wel bij een kennis die er ook echt de tijd voor nam bij de 13 & 16 week. Jammer dat jullie echo ervaring minder leuk was. Maar voor meer zekerheid zou ik wachten tot de 16 week echo. 

[quote quote=10199840]Inderdaad, geduld is een schone zaak. Ik probeer het los te laten maar jeetje, wat is dat lastig. Het maakt ons gelukkig echt niet uit wat het geslacht is, beide lijkt ons fantastisch maar ik wil zo graag gaan shoppen! Ik had nog liever gehad dat hij met alle overtuiging een geslacht zou noemen zodat ik los kan gaan haha! Ik hoop dat de volgende keer duidelijker is en de navelstreng niet in de weg zit.. Zelf denk ik een jongetje zag maar de echoscopist vond het meer lijken op de navelstreng. Nou ja, ik houd jullie op de hoogte! [/quote]
Snap ik.. gelukkig heb je straks nog meer dan genoeg tijd om te winkelen en je kunt al heel veel winkelen waarbij het niet uitmaakt wat t geslacht is. Bij ons had de kleine zijn handen ervoor dus we zagen ook pas bij een andere echo wat het was. 

14 weken is ook erg vroeg. Hier doen ze het pas na week 15. Toevallig zelf geweest afgelopen woensdag. Was ook niet te zien omdat kindje totaal verkeerd lag en ook niet wilde draaien. Wij mogen zaterdag terug komen (gratis). 

Wacht lekker tot je 16 weken bent. Dan weet je het echt zeker. 

14 weken is dan aan de vroege kant maar ik heb de geslachtsbepaling lagen doen toen ik 13 weken en 5 dagen zwanger was ( net voor onze lange vakantie) en toen was toch al heel erg duidelijk dat wij een jongen zouden krijgen. Dus het kan soms echt wel!

Ze deden het waar wij naartoe gingen ook pas vanaf 15 weken. Wij zijn met 15+5 weken geweest en toen was het (volgens haar dus) overduidelijk te zien... Ze kon ook precies laten zien hoe het schaambot liep en hoe dat er anders uit had gezien enzo. Inmiddels met 20 en 27 weken bevestigd gekregen dat het inderdaad klopte ?
Dus inderdaad nog even geduld! Met 16 weken kunnen ze het vast zien! En dat voorkomt weer een babykamer in de verkeerde kleur, hihi?

Bijna onwerkelijk dat er in 2 weken nog zo veel gebeurd ten opzichte van de 9 maanden.. fijn hoor deze reacties, dank dank dank! Kan het een beetje van me afzetten :)

Wij zijn twee keer bij joehoe daarbinnen geweest, vanaf dertien weken en was heel zichtbaar. Hele lieve vrouw!
wij moesten er een eind voor rijden maar is zeker een aanrader

Terug
Bovenaan