Geslachtsbepaling niet gelukt (14 weken), ervaringen?

Mijn verloskundige ook pas hoor vanaf 16 weken.. wat ik op internet kan vinden is dat alleen veel commerciële praktijken vroege echo’s aanbieden. 
Morgen afspraak bij mijn verloskundige betreft lage bloeddruk etc.. zal het eens met haar bespreken, misschien dat ze toch even wil kijken. Ik ben overigens wel genezen van de nieuwsgierigheid door de hele ervaring haha! 

In overleg met mijn vk gaan we het zaterdag nog eens proberen.. Ik ga er vanuit dat mocht het een jongetje zijn, we het dan wel goed kunnen zien. Anyway, beide is meer dan van harte welkom.. Ik laat het jullie weten :)..

[quote quote=10200937]In overleg met mijn vk gaan we het zaterdag nog eens proberen.. Ik ga er vanuit dat mocht het een jongetje zijn, we het dan wel goed kunnen zien. Anyway, beide is meer dan van harte welkom.. Ik laat het jullie weten :)..[/quote]
Ik wil niet flauw doen maar bij mij was de conclusie ook dat de kans groot was op een meisje omdat je het anders wss wel zou hebben gezien. Nou met 20 weken had hij toch echt een piemeltje ?

[quote quote=10200959] Ik wil niet flauw doen maar bij mij was de conclusie ook dat de kans groot was op een meisje omdat je het anders wss wel zou hebben gezien. Nou met 20 weken had hij toch echt een piemeltje [/quote]
Haha dat is een verassing! Het maakt ons echt niet uit wat het is.. alleen al voor de garderobe en interieur wil ik het weten. Klinkt natuurlijk heel dom maar dat is mijn passie en daar ben ik de hele dag mee bezig dus of het nu een meisje of een jongetje is, zodra ik het weet kan ik los.. Kijk ik zo naar uit! 
Mijn nichtje had het trouwens andersom.. Met 14 en 16 weken een jongetje en met 20 weken een meisje! Inmiddels een prachtig meisje van 1 jaar dus helemaal zeker weten doe je het blijkbaar toch niet, ondanks dat we in 2019 leven met allerlei fancy apparatuur ;-).

[quote quote=10201055] Haha dat is een verassing! Het maakt ons echt niet uit wat het is.. alleen al voor de garderobe en interieur wil ik het weten. Klinkt natuurlijk heel dom maar dat is mijn passie en daar ben ik de hele dag mee bezig dus of het nu een meisje of een jongetje is, zodra ik het weet kan ik los.. Kijk ik zo naar uit! Mijn nichtje had het trouwens andersom.. Met 14 en 16 weken een jongetje en met 20 weken een meisje! Inmiddels een prachtig meisje van 1 jaar dus helemaal zeker weten doe je het blijkbaar toch niet, ondanks dat we in 2019 leven met allerlei fancy apparatuur ;-).[/quote]
Nja ik had zelf ook heel sterk het gevoel dat t een jongetje was dus toen dat idd toch zo bleek te zijn was t eerder zoiets als "zie je wel!" Haha 

Daar ben ik weer! Dit keer een echo gehad bij mijn verloskundige praktijk maar wel door een echoscopist die geen medische echo's maakt.. Omdat de baby niet goed lag en de navelstreng in de weg zat durft ze geen 100% zekerheid te geven en dus heeft ze ook geen geslacht genoemd. Ik moet dus aanstaande zaterdag wéér terug! Ik wordt echt gestraft door mijn eigen nieuwsgierigheid.. Ik heb de echo toegevoegd.. jullie een idee waar het geslacht op lijkt? De echo is gemaakt met 15,5 weken..

Ik zie niet helemaal hoe de baby ligt, maar wel twee streepjes waarvan ik altijd hoor dat dat duidt op een meisje.. maar misschien zeg ik nu wel iets heel doms, want ik zie dus niet helemaal hoe hij/zij ervoor ligt haha.
Ik was ook zooooo nieuwsgierig dus snap je helemaal hoor! Bij ons was de geslachtsbepaling met 14+3 en toen duidelijk een jongen. Nog steeds een jongen (30 weken). Vervelend dat hij/zij er steeds zo lekker onhandig voor ligt!

Terug
Bovenaan