Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geslachtsbepaling niet gelukt (14 weken), ervaringen?
Ik heb de geslachtsecho gehad met 14+2. Die mevrouw was overduidelijk dat het een meisje is. Achteraf had im spijt dat ik niet gewacht had omdat ik telkens dacht; wat als het toch nog anders is. Durfde alsnog niets aan te schaffen.
6 weken later bij de 20 weken echo was de mevrouw van de verloskundige er ook vam overtuigd. Dus nu pas durf ik echt zeker te zeggen dat het een dochter word. Ik wilde een foto toevoegen maar weet niet hoe.
Succes met wachten!
Hier ook een echo gehad met 14 weken en overduidelijk een jongen! In dit is het nog steeds haha. Mocht het nog niet duidelijk zijn met 14 weken mochten wij gratis terug komen maar dit was niet nodig
Hier ook een echo gehad met 14 weken en overduidelijk een jongen! In dit is het nog steeds haha. Mocht het nog niet duidelijk zijn met 14 weken mochten wij gratis terug komen maar dit was niet nodig
Hopelijk goed te zien met 16 weken. Bij onze eerste hadden we t geduld tot de 20 weken echo maar toen lag baby er ongelukkig voor zodat we toch nog een extra geslachtsbepaling hebben laten doen haha.
@Naniene, het is natuurlijk altijd een gok eigenlijk.. je kunt de baby niet dwingen om goed te liggen.
Ik wacht tot 16 weken en dan zie ik wel weer verder. Heb het ook maar een beetje los gelaten. Vind het alleen zo irritant dat ik niets van die echo snap haha.
Bij onze praktijk doen ze pas vanaf 16 weken geslachtsbepaling, simpelweg omdat de kans groot is dat je daarvoor het net niet goed kan zien of er twijfel is. Bij ons zag je het met 16 weken echt overduidelijk, dat vond ik wel fijn.