[quote quote=10312038]Goeie vraag idd, ik zat met hetzelfde. Mijn partner heeft het nu over ‘sneetje’?! Lees hier dat poenie de vrouwelijke tegenhanger van piemel moet worden, dat vind ik wel een lieve benaming. Denk dat ik het zo ga noemen. Vagina zeggen terwijl ze dr hele onderkantje moet wassen, klopt ook niet en is ook geen gehoor tegen zo’n klein kind, vind ik. Later als ze groot is weet ze gerust wel wat haar vagina is. Wat kunnen sommige mensen trouwens overdreven fel reageren als je alleen om wat suggesties vraagt, niet normaal zeg.[/quote]
Nou echt he! Ik dacht dat het aan mij lag haha! Mijn dochter gebruikt het nu heel veel. Als ze gaat plassen, mam ik heb ook mijn poenie geveegd..
Het klinkt voor mij heel normaal. Ze weet dus ook mama en ik hebben een poenie en billen, papa een piemel en billen.
Nou echt he! Ik dacht dat het aan mij lag haha! Mijn dochter gebruikt het nu heel veel. Als ze gaat plassen, mam ik heb ook mijn poenie geveegd..
Het klinkt voor mij heel normaal. Ze weet dus ook mama en ik hebben een poenie en billen, papa een piemel en billen.