gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

hoi hoi

@ janien; ik heb wel een medische achtergrond (verpleegkundige) maar geen dokter

Meestal met een blaasonst doethet plassen pijn en kan het ook anders ruiken.

weet even niet wanneer je nod was(sorry) maar kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben....... en het is ook iets van een zwangerschap

Kijk het wel een aan zou ik zeggen,blijft het een aantal dagen nog zou ik gewoon even een afspraak maken bij de dokter

Su6!!!

X

NOD is de 21e lieverd.. aanstaande maandag stond in mn stukje van boven de blaasontsteking. Haha

Hey Janien,

Oh, als ik jouw stukje lees, krijg ik zelf al helemaal de kriebels, zo spannend! Haha! Ik denk dat als ik zo zou twijfelen als jij, ik het zou doen. Nu is bij ons de afspraak dat mijn vriend erbij is, maar als dat jouw mannetje niet zoveel uitmaakt.. Kijk, als het niet raak is, krijg je sowieso een teleurstelling. Of dat is door de rd'tjes of door een negatieve test, mij persoonlijk zou dat denk ik niet veel uitmaken. Vooral omdat je schrijft dat je er niet zeker van bent (als je op je gevoel af gaat) dat het niet raak is. Lastige keuze, maar je moet er zelf helemaal achter staan.

Wel meteen laten weten wat de uitslag is als je gaat testen he?!

Kus, ikke

P.S. Dat van dat plassen, geen idee... Als je het voorheen nooit had, tja. Raar! Succes iig meis. Ik duim voor je!

Janien: spannend! ik zou lekker een test doen, is geen schande hoor n test doen. En als ie negatief is en je wordt niet ongesteld kan je over een paar dagen / week  weer n test doen...

Vorige keer hebben manlief en ik afgesproken dat we - nadat ik overtijd was - elke zondag een test deden totdat ik ongesteld zou worden, omdat we niet elke dag een test wilden doen. Ik voelde namelijk aan alles dat ik zwanger was alleen de testen waren steeds negatief. Maar dat kan bij iedereen anders zijn.

Laat je in ieder geval niet gek maken...

Succes ermee,

groetjes!

Oei joei joei...
In elk geval ik ga het vanochtend en vanmiddag niet doen, want mn mams komt even gezellig langs. Ga haar dus eerst even vertellen dat we proberen een kleine te krijgen.
Als ik het dan toch nog in mn hoofd haal dan doe ik het vanavond.
Hoe dan ook ik houd jullie op de hoogte hoor!!

Liefs

Hi Janien,

Je "klachten" zijn nl wel erg herkenbaar, ik had ook multi-zere (en veel grotere)  borsten en dat waren eigenlijk 2 zwangerschapstesten op mn lichaam, en dat vaak plassen ook. Voelde me ook misselijk (vol gevoel) maar voelde me vooral gewoon gruwelijk zwanger!
Maar t kan natuurlijk altijd zijn dat je flink ongesteld gaat worden, maar hoop van niet voor je!

we horen het wel.

groetjes!

Hey meiden,

Het is weer erg rustig hier vandaag.... Hoe gaat het met jullie?

@Lis en Desiree, Bijna jullie NOD!! Spannend!!! Hebben jullie al een test in huis en wanneer gaan jullie testen?

@Lis: Heb je het aan je moeder verteld vanmiddag? Wat zei ze?

@MissX: Hoe gaat het met je schoonzus? En met jou?

@Sabien: Ben je al ongi?

Met mij gaat het goed. Heb geen klachten meer, dus verwacht er niks van volgende week ....

X hopje

hoi hopje,

volgens mij haal je mij en iemand door elkaar......?
mijn moeder verteld vanmiddag??? (die weet het al)
Mijn nod is 4 aug...... hihi
iedereen is zo fanatiek aan het schrijven,dus het zo ook iets vvoor mij zijn
om mensen door elkaar te halen....hihi

X

Terug
Bovenaan