A
Anoniem
Guest
Hey dames!
Hallo Dinah, leuk dat je toch gekomen bent zeg!
Zag dat je 22 bent en net een jaar getrouwd.
Ik ben zelf 21 en vorig jaar in Juni getrouwd. Ben dus niet de enige die vroeg moeder wil worden..
Ook hallo hallo aan Puk en Lotte.
Kan het zo even 1,2,3 niet meer onthouden wie er nieuw zijn.
Zal me dan ook even in het kort voorstellen:
Ben Janien, 21 jaar, vorig jaar juni getrouwd.
Eerste ronde, 1e kindje, NOD is aanstaande maandag de 21e. Die dag gaan we ook op vakantie naar Zuid Frankrijk. Ga voor die tijd testen en laat het jullie uiteraard nog weten.
Miss X: Mijn eisprong heb ik heel duidelijk gevoeld, gebeurde tijdens het klussen.
Ik had op maandag mn eisprong maar voelde dat zondag al aankomen.
Na het klussen had ik nog een paar uur last van die plek. De volgende dag niet meer.
Trouwens wat erg van je schoonzusje zeg!
Tis nog veels te klein om op de wereld te komen. Zal duimen en bidden dat het goed gaat komen. Sterkte!
Hallo Dinah, leuk dat je toch gekomen bent zeg!
Zag dat je 22 bent en net een jaar getrouwd.
Ik ben zelf 21 en vorig jaar in Juni getrouwd. Ben dus niet de enige die vroeg moeder wil worden..
Ook hallo hallo aan Puk en Lotte.
Kan het zo even 1,2,3 niet meer onthouden wie er nieuw zijn.
Zal me dan ook even in het kort voorstellen:
Ben Janien, 21 jaar, vorig jaar juni getrouwd.
Eerste ronde, 1e kindje, NOD is aanstaande maandag de 21e. Die dag gaan we ook op vakantie naar Zuid Frankrijk. Ga voor die tijd testen en laat het jullie uiteraard nog weten.
Miss X: Mijn eisprong heb ik heel duidelijk gevoeld, gebeurde tijdens het klussen.
Ik had op maandag mn eisprong maar voelde dat zondag al aankomen.
Na het klussen had ik nog een paar uur last van die plek. De volgende dag niet meer.
Trouwens wat erg van je schoonzusje zeg!
Tis nog veels te klein om op de wereld te komen. Zal duimen en bidden dat het goed gaat komen. Sterkte!