gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey dames!

Hallo Dinah, leuk dat je toch gekomen bent zeg!
Zag dat je 22 bent en net een jaar getrouwd.
Ik ben zelf 21 en vorig jaar in Juni getrouwd. Ben dus niet de enige die vroeg moeder wil worden..

Ook hallo hallo aan Puk en Lotte.
Kan het zo even 1,2,3 niet meer onthouden wie er nieuw zijn.

Zal me dan ook even in het kort voorstellen:

Ben Janien, 21 jaar, vorig jaar juni getrouwd.
Eerste ronde, 1e kindje, NOD is aanstaande maandag de 21e. Die dag gaan we ook op vakantie naar Zuid Frankrijk. Ga voor die tijd testen en laat het jullie uiteraard nog weten.

Miss X: Mijn eisprong heb ik heel duidelijk gevoeld, gebeurde tijdens het klussen.
Ik had op maandag mn eisprong maar voelde dat zondag al aankomen.
Na het klussen had ik nog een paar uur last van die plek. De volgende dag niet meer.
Trouwens wat erg van je schoonzusje zeg!
Tis nog veels te klein om op de wereld te komen. Zal duimen en bidden dat het goed gaat komen. Sterkte!

Hey meiden!

Ben de laatste dagen niet zoveel online, maar komt omdat ik veel weg ben. Even een korte update over m'n schoonzus.. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis en het ziet er nog even niet naar uit dat ze naar huis mag. Met de kleine is alles oke. Met haarzelf ook, maar ze heeft veel harde buiken. Gelukkig geen weeen meer gehad. Ze is nu 31 weken en 4 dagen zwanger. De gyn zei gisteren dat het te hopen was dat de kleine in ieder geval tot en met de 32 weken blijft zitten. Dat was wel even schrikken! Vanmorgen heeft ze een spuit gekregen voor longrijping van de kleine. Nou, dat doen ze niet voor niets. Hoop zo dat de kleine nog een poosje blijft zitten! Het is allemaal iig erg spannend.

Met mij verder alles oke. Met de scriptie gaat het lekker! Heb gisteren weer een begeleidingsgesprek gehad en ze vonden dat ik goed bezig ben. Dat geeft de burger moed!! Ik heb nog steeds m'n streven op eind september. Maar ben stiekem wel een beetje bang dat het heel iets uit zal lopen. Hoe dan ook, onze plannen blijven ongewijzigd. We gaan hoe dan ook over 6 weken aan het klussen!

@Puk dan hebben we idd bijna dezelfde richting gedaan ja! Heb jij er een leuke baan aan overgehouden?? Wat lekker dat je af en toe thuis kan werken joh! Wat grappig dat jouw mannetje ook 8 jaar ouder is..

@Lot, welkom hier! Zal mezelf nog even kort voorstellen! Ik ben 24 en mijn vriend (32) en ik  gaan vanaf eind augustus voor het echie voor een eerste kindje. Erg spannend allemaal! Ik ben dus de enige van ons die nog niet aan het klussen is, dus ik let goed oop hoe jullie het doen!  De reden waarom wij nog heel even wachten, is omdat ik hoop eind september af te studeren. We vinden het een mooie tijd om er dan voor te gaan. Maar wachten is wel moeilijk! Moeilijk maar in ons geval even verstandig.. Ben wel al gestopt met de pil, dus nu even veilig. Ik hoop op een mooie cyclus van 28 dagen, dan zou ik afgelopen maandag m'n eisprong gehad hebben. Jullie hebben dus al een kleintje, wat leuk! Misschien herken jij straks dan wel erg snel alle zwangerschapskwaaltjes! Mag ik trouwens vragen waarom je afraadt om de inplanon te plaatsen?

@Hopje, heb nu geen last meer van m'n buik. Denk dat dit dan de eisprong geweest is? We zullen het zien over twee weken, haha!    

@Jannie, en heb je iets gemerkt van je eisprong? Wat spannend dat bijna alle NOD's er aan komen! Hoop zo dat het bij een van  jullie (of meerdere!) raak is!

@Sabien, goed van je dat je de huisarts gebeld hebt! Maar je hebt er dus nog geen tweede test tegenaan gegooid? Wel een goed plan idd om gewoon te blijven klussen! Houd ons op de hoogte he?! Hoe voel je je verder?

@Desiree, ik heb nog geen last gehad van m'n onderrug. Zou er best mee te maken kunnen hebben denk ik! Maar nu nergens meer last van; fijn! Je NOD komt steeds dichterbij, spannend!

Nou meiden, ik ga ervandoor, werken..  Tot snel!

Kus, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Zwanger:

Sabien, ik zet je toch weer op het wachtbankje, haha! We duimen voor je dat het raak is!

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:

@Sabien: Spannend hoor dat je bijna gaat testen! Ben benieuwd. Alvast een fijne vakantie. We gaan tegelijk weg.

@MissX: Ik zal ook voor je schoonzus en haar kindje duimen. Wat een nare situatie zeg.

Ik werk met kinderen met leerproblemen. Erg leuk om te doen. Weet je al welke kant jij op wilt? Normaal gesproken werk ik  1 of 2 middagen thuis, maar zo aan het eind van het schooljaar moet ik altijd een hoop verslagen schrijven en dat kan thuis. Ik werk nu nog fulltime, maar wil dat als ik moeder wordt terugbrengen naar 2 dagen buiten huis en indien mogelijk 1 dag thuis. Mijn man werkt ook fulltime en kan niet minder gaan werken. Maar ik heb het er graag voor over om te minderen.
Ik merk weinig van het leeftijdsverschil. Toen we elkaar leerden kenden studeerden we allebei nog, dus loopt ons leven enigszins gelijk.

Groetjes Puk

hoi meiden!

hier weer even een berichtje van mij.....ben deze week wat minder op dit forum
ben echt druk met van alles....

@ sabien,is je ongi al gekomen??

@ missX, schiet op he 6 weken
      hoop voor je schoonzus dat het allemaal rustig blijft verlopen...

voor de nieuwe even kort over mij:
ben 23 juni gestopt met de pil,direct eigelijk begonnen met klussen
1ste goed(hevig) ongi geweest,precies ook na 28 dagen
dus zit nu in ronde 2 (nod 4 aug)
werk 32 uur in de psygiatrie en mijn vriend is lasser
kom uit provincie utrecht.

X

Hey meiden

Ik ben hier zo slecht in zeg!
Ik kan absoluut niet over w88...
Ik heb een test in huis gehaald die zegt dat je 4 dagen voor je NOD al kan testen.
Dus dat zou dan morgen zijn als ik mijn NOD maandag heb, of moet je die maandag er dan ook bijrekenen? Dan zou het namelijk morgen zijn..
Aan de ene kant wil ik gewoon heel graag testen, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Aan de andere kant mn mannetje moet morgen 2 dagen weg voor werk dus dan ben ik alleen thuis. Het maakt hem niet zoveel uit of hij er wel of niet bij is, want hij zegt dat hij het ook wel leuk vindt als hij verrast wordt.
maar als het negatief is dan ben ik alleen thuis, maar als het goed nieuws is dan kan ik hem vrijdag verrassen.....

Denk dat ik het toch maar niet doe.. of wel...??? Hahaha
Kijk als ik het gevoel zou hebben dat ik echt niet zwanger zou zijn dan deed ik het niet, maar mn borsten doen echt ongelooflijk zeer!! Niet normaal! Voorheen tijdens de pil ook wel wat maar niet zo erg.
En moet echt ongelooflijk veel plassen. Voorheen hoefde ik er 's nachts nooit af.
Nu echt elke n8...

Hahaha wat erg is dit zeg... normaal ben ik nooit zo, maar dit is iets waar ik zelf helaas niet veel invloed op heb...

Of zou dat vele plassen een blaasontsteking kunnen zijn?
Moet elke keer  niet heel veel plassen, maar continue druk op mn blaas.
Het doet trouwens ook helemaal geen pijn het plassen en verder ook geen last van mn nieren.
Toevallig iemand hier met beetje medische kennis?

Terug
Bovenaan