gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Jannie,

Succes vandaag! Hoe laat moet je er zijn?
Wel nog even iets laten weten daarna hoor!

X hopje

Hey Jannie,

Het is niet echt een kwestie van niet snappen. Ik ben natuurlijk pas net gestopt met de pil (eind juni), dus op zich is het niet vreemd dat het nu langer duurt. Het wordt pas de 1e echte ongie. Maar wat ik wel vreemd vindl is dat ik toch duidelijk mijn eisprong heb gevoeld op 10 juli. Tenminste het kan bijna niet iets anders geweest zijn. Een paar uur lang  flinke steken en krampen dat zich later op de avond toespitste tot steken rechts onderin mijn buik.  's Ochtends  nergens geen last meer van. En daarom vind ik het vreemd dat ik maar niet ongi wordt.... Of heb jij dat wel vaker gehoord?

Afwachten maar hè, er zit niks anders op!

X hopje

Heeeey,

Wat een hoop is er al weer geschreven vandaag! Ik heb vanochtend al gewerkt en mag straks weer, helaas. Veels te warm, maar gelukkig een lang weekend in het vooruitzicht!

Wat een gedoe allemaal. Vrijdag 20 juni heb ik mijn laaste pil genomen. Netjes dinsdagochtend ongesteld geworden. Als ik uit ga van mijn normale cyclus (met pil)  zou ik dinsdag de 22e weer ongi moeten worden. Die kwam maar niet. Afgelopen dinsdag dacht ik dat het was geworden, maar dat is nu alweer over. Terwijl ik normaal gesproken een best heftige ongi heb. Ik weet het ook niet.

Ik ben ruim 10 jaar geleden begonnen met de pil omdat ik een best heftige ongi had en nu krijg je dit... vreemd. Ik heb Afgelopen vrijdag nog wel een test gedaan maar die was negatief en van de week dacht ik ook logisch, maar begin nu te twijfelen. Zo weinig is het nog nooit geweest.

Maar goed als dit mijn ongi was dan zou dat betekenen dat mijn cyclus 33 dagen duurde. Wel lang. Dan zou mij NOD 02 spetember zijn. Volgens babybrabbel.org.  Dat duurt nog lang!   Eerst maar afwachten hoe het loopt. Misschien komt het allemaal nog wel gewoon goed

Nou ik ga er weer vandoor.

Sterkte allemaal. Doe het rustig aan vandaag!

Liefs
Ry

Hoi meiden! Wat een kleffe dag vandaag!!! Ziet er uit of er straks een flinke onweersbui aankomt...Een echte Hollandse zomer haha

Ik heb nog niets te melden. Geen RD'tjes, inmiddels dag 52 alweer. Ik doe liefst net of het allemaal heel normaal is en ik gewoon afwacht. Maar eigenlijk raakt het me best wel. Net of je lijf het niet doet en je weet ook niet of het goed komt. Vast wel, als ik de huisarts mag geloven. Ik heb ook helemaal geen klachten meer. Bijna geen afscheiding, weinig krampjes...snap er geen bal   meer van. Heb wel nog hoop dat ik gewoon een cyclus over heb geslagen en dat er komende week weer wat gebeurt. Maar ik heb ook niets gemerkt van een eisprong afgelopen week....

@ Essie Spannend! Wat leuk dat je man ook zo meeleeft. Ga je al van tevoren testen of wacht je je NOD af?

@ Liss Hoe is het?

@lot Wow. Het zou dus zomaar kunnen dat het wel raak is. Wat spannend. Maar wel lastig dat de test vorige keer niet zo duidelijk waren. Ik hoop dat je Rd'tjes wegblijven!

@hopje GGGGRRRR Raar he allemaal. Ik probeer er echt niet teveel aan te denken. Ik duim voor je meid!

liefs
Sabien

Heej Sabien!

Jeetje zeg dag 52.... wat gebeurd er dan toch allemaal he.... Ik begrijp zelf al niets van mijn eigen lijf, laat staan van een ander, ghi ghi.

Ja mijn man is echt een schatje hoor! Hij is 6 jaar ouder en wil ook heeeeel erg graag een kindje. We hebben 4 neefjes, 4 nichtjes en veel vrienden om ons heen met een kleine en het jeukt al jaren bij ons allebei, maar wilden eerst trouwen. Dat hebben we nu gedaan en we zijn er helemaal klaar voor. Ben benieuwd!

Voel me vandaag nog steeds helemaal gewelig! Ik zou wel eerder willen testen maar dat is niet verstandig denk ik... ALS ik zwanger ben dan is dat nu pas 1 week dus dat kun je vast niet zien bij een clearblue en dan weet je dus eigenlijk ook niets nog. Wil ook niet doorslaan, hoewel ik er wel erg mee bezig ben... Vooral omdat er zoveel gebeurd in je lichaam en mensen om me heen er wat van zeggen. Spannend spannend. MOCHT ik het toch in mijn bol krijgen en eerder gaan testen dan mijn NOD is dan laat ik het zeker weten! Ik ga wel beginnen met temperaturen in ieder geval zodra ik ongesteld word.

Nou meiden, sterkte met dit hete benauwde weer.... Ik zit hier te stikken op kantoor zonder airco, grrr, tijd voor een ijsje denk ik!

xx Esther

Hey Sabien,

Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij, het voelt inderdaad alsof je lichaam en alles wat daarin zit het niet doet. Ik heb ook totaal nergens last van. Geen buikpijn, geen afscheiding, helemaal niks. Dus ik heb het gevoel dat ik voorlopig ook niet ongi wordt ook! En dat is erg frustrerend.  

Ik duim voor je Sabien, dat je ongi maar snel mag komen! Of dat je hem overslaat en hopelijk snel in blijde verwachting bent van een klein wondertje!

Succes meid!

X hopje

Heeey,

* Sabien kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten en dat het je raakt! Maar blijf hopen hoor!!

* Jannie, hopelijk was alles goed met je eerste echo?! Ben benieuwd!

* Essie: inderdaad erg spannend joh!! En ik herken het wat je zegt dat het lastig is om er niet te veel in door te slaan, ik wil er eigenlijk ook allemaal niet teveel mee bezig zijn, maar stiekem denk ik er echt iedere dag heeel vaak aan!

* Hopje: kan me je frustratie goed voorstellen, vooral de 1e menstruatie is echt maar afwachten (en op internet ook een en ander gelezen over "ontpillen", allerlei verschijnselen kunnen ook daarmee te maken hebben)... Sterkte!

* Miss X: lukt het allemaal met je afstuderen??

Ga nu snel weer aan het werk (heb het eigenlijk erg druk, maar voel me vandaag niet helemaal lekker, heb vannacht erg slecht geslapen van de warmte en daardoor erg gaar! Daarnaast had mijn vriend het er gisteravond over dat hij vond dat ik een  buikje krijg (ik ben van mezelf erg tenger gebouwd en toen ik ernaar keek vond ik het ook wel een beetje, maar ja al zou ik zwanger zijn dan kan je dat volgens mij nooit zo snel zien wel?? Probeer mezelf maar geen valse hoop te geven en schuif het er maar op dat ik wat meer eetlust heb sinds ik met pil gestopt ben...Maar ergens in mijn achterhoofd houdt het me wel erg bezig natuurlijk! Ben benieuwd of ik kan wachten met testen tot na 7 aug. Vooral ook nadat ik al meerdere reacties heb gekregen dat bloeding die ik heb gehad ook innestelingsbloeding kon zijn geweest (was nl maar 1 dag op moment dat ik ongi moest worden...). Maaaar nogmaals probeer er niet al te veel op te hopen!!

Hoop dat we binnen niet al te lange tijd allemaal zwanger zijn!! En voor degenen die al zwanger zijn: hopelijk hebben jullie niet te veel last van zwangerschapskwaaltjes!!

Liefs Lien.

Hey meiden,

Ik wil jullie nu alvast een fijn weekend wensen. Mijn man en ik gaan een weekendje weg dus ik spreek jullie maandag pas weer!

Rustig aan allemaal!

X hopje

Terug
Bovenaan