Heeey,
* Sabien kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten en dat het je raakt! Maar blijf hopen hoor!!
* Jannie, hopelijk was alles goed met je eerste echo?! Ben benieuwd!
* Essie: inderdaad erg spannend joh!! En ik herken het wat je zegt dat het lastig is om er niet te veel in door te slaan, ik wil er eigenlijk ook allemaal niet teveel mee bezig zijn, maar stiekem denk ik er echt iedere dag heeel vaak aan!
* Hopje: kan me je frustratie goed voorstellen, vooral de 1e menstruatie is echt maar afwachten (en op internet ook een en ander gelezen over "ontpillen", allerlei verschijnselen kunnen ook daarmee te maken hebben)... Sterkte!
* Miss X: lukt het allemaal met je afstuderen??
Ga nu snel weer aan het werk (heb het eigenlijk erg druk, maar voel me vandaag niet helemaal lekker, heb vannacht erg slecht geslapen van de warmte en daardoor erg gaar! Daarnaast had mijn vriend het er gisteravond over dat hij vond dat ik een buikje krijg (ik ben van mezelf erg tenger gebouwd en toen ik ernaar keek vond ik het ook wel een beetje, maar ja al zou ik zwanger zijn dan kan je dat volgens mij nooit zo snel zien wel?? Probeer mezelf maar geen valse hoop te geven en schuif het er maar op dat ik wat meer eetlust heb sinds ik met pil gestopt ben...Maar ergens in mijn achterhoofd houdt het me wel erg bezig natuurlijk! Ben benieuwd of ik kan wachten met testen tot na 7 aug. Vooral ook nadat ik al meerdere reacties heb gekregen dat bloeding die ik heb gehad ook innestelingsbloeding kon zijn geweest (was nl maar 1 dag op moment dat ik ongi moest worden...). Maaaar nogmaals probeer er niet al te veel op te hopen!!
Hoop dat we binnen niet al te lange tijd allemaal zwanger zijn!! En voor degenen die al zwanger zijn: hopelijk hebben jullie niet te veel last van zwangerschapskwaaltjes!!
Liefs Lien.