gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hi!

Ik weet niet zo goed wat mijn gevoel is... Ikzelf denk van niet (ook meer een soort van zelfbescherming) maar mijn omgeving denkt van wel. Heb wel "klachten" maar die kunnen ook van het ontringen (had nuvaring)  zijn.... Ik ben best wel erg zenuwachtig nu, mijn man ook, die hoopt het ook zo.....

Heb op mijn werk echt geen fluit te doen en zit de hele dag al een beetje op het forum te struinen, de tijd kruipt echt voorbij! Had vanmorgen toen ik wakker werd gehoopt dat ik echt een giga drukke week zou hebben zodat ik een beetje afgeleid zou zijn maar helaas pindakaas! Pindakaas, mmmm, lust ik wel wat van! Vreetbuien, vreselijk... Heb gisteren een uurtje voor het avondeten de laatste zak bbq-chips opgegeten en me voor genomen geen nieuwe vreetzooi meer te halen! Kgroei anders dicht zo want van zelfbeheersing heb ik niet meer gehoord sinds ik zo debiel ben!

Tot leeeessssss xxx

Bedankt!!! Echt fijn dat ik even mijn verhaal kwijt kan. We hebben het er nu wel met mijn zwager en schoonzusjje over gehad, maar ja, die zitten daar met twee prachtige kindjes. Dat is toch een ander perspectief.

@ MissX Jeetje. Wat lijkt me dat griezelig als je dan alleen maar af kan wachten. Ik ken je schoonzus niet, maar duim enorm voor haar en de kleine!

xSabien

Hi!!

Allereerst een dikke knuffel voor Sabien!! Leef echt met je mee meid... al dat wachten... ik heb ook geen idee wat je zou kunnen doen... helaas! als ik het wist zou ik het je direct melden!! Misschien toch eens bij de apotheek navragen??

Zelfde ook voor MissX... dat is toch ook allemaal wat, ken ze uiteraard ook niet, maar als je alles dan zo leest dan raakt het je toch!! Hoop dat het allemaal goed gaat komen !!

Hier nog geen RD-tjes te bespeuren! op zich positief natuurlijk! konden vanmiddag onze nieuwsgierigheid niet helemaal de baas en hebben besloten om toch even naar de drogist te fietsen voor een testje!! uitslag: helaas negatief...
Ik kan ook eigenlijk niet echt zeggen dat ik diezelfde 'klachtjes' heb die Liss noemt.... maar we blijven gewoon in afwachting van en blijft de RD-tjes uit dan doen we donderdag een nieuwe test, dan zijn we in ieder geval 48 uur verder en dan doe ik het ook gelijk in de ochtend, dat zou ook beter zijn. Hou jullie op de hoogte!!

Liefs Luxx

hoi meiden!!!

@ sabien, jeetje meis begrijp je volkomen,zou ook echt ten einde raad zijn
      van mij ook een hele dikke knuffel!!!

@ missX, Hoop dat het allemaal helemaal goed komt met het kindje van je schoonzus!
      Worden trouwens jou nekklachten ook erger met stress???

@ luxx, ben nog steeds aan het duimen voor je hoor en mag je a.s donderdag wel een positieve test in handen hebben!!!
Welke test had je gekocht?

@ hopje, hoe is het verder met jou meis???

@ de rest, druk aan het klussen/wachten etc etc??

P.s hier nog geen rd'tjes(denk dat ik morgenochtend een testje doe)

X

Hey meiden

Even een kort berichtje van mij. Allereerst gefeliciteerd voor de 3 zwangeren onder ons! Super dat het zo snel gelukt is!!! Ook welkom voor de nieuwelingen. Wat een hoop nieuwe berichten zeg!

Helaas geen nieuwe zwangerschap te melden. Mijn bloeding van 2 weken geleden was toch het begin van een ongi: 6 dagen bloedverlies, minder dan anders maar wel  meer last van krampen en rothumeur. Ik had dus een cyclus van 23 dagen en ben benieuwd hoe het deze ronde zal gaan. Vorige keer niet m'n eisprong gevoeld. Wel allemaal andere dingen maar dat was dus loos alarm. Nu dus maar blijven klussen en hopen dat het deze ronde wel raak is.

Verder lekker vakantie aan het vieren. Het weer is super en we genieten van het niks doen. Een vriendin is langs geweest met haar baby, dus kon ik al een beetje oefenen.

Geniet allemaal van het mooie weer en succes met wachten of zwangeren. Vanaf volgende week ben ik weer actiever op het forum hoor! Weet nu trouwens niet hoe ik m'n NOD moet berekenen. Iemand tips?

Liefs Puk

Hopje , ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!
Lien, vakantie 8-18 augustus

@ Lien, hoe is het? al last van klachten??? je nod komt er bijna aan!!!

@ Luxx, meis heb je toch op het wachtbankje gezet...blijf duimen!!

@ Puk, oei weet ff ook niet hoe je het uitmoet rekenen...
      Zag dat je leeftijd er ook nog bij stond,hoe oud ben je eigelijk??

@ Lot, Kan even niet terug vinden wat jou datum is,vul je hem even in?

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, eisprong 28 augustus, NOD 11 september, 2e ronde, 1e kindje,
MissX, 24 jaar, eisprong 9 september, NOD 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, ...., 2e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Luxx, 27  jaar, 4 augustus,  2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, donderdag 7 augustus, 2e echo!

Hey hey

Net terug van werk, druk vandaag...pff..
Nu even lekker bijkomen.
Alle jullie verhalen lezen werkt wel ontspannend zeg!

Sabien meis... gewoon moed houden!
Op een dag komt het allemaal goed en denk je er mss wel met een lach aan terug als je je kleine in je armen houdt.
Zal voor je duimen!

Liss doe een test!!
Ben erg nieuwschierig...hahahaha

Ik blijf hier gewoon kletsen. Weet nu redelijk veel van iedereen en als ik dan weer ergens anders heen ga moet ik daar mn verhaal weer doen. Bovendien is het hier lekker gezellig!
De naam: Junistoppers deel 2 of anders iemand die lekker crea bea is met namen?
Roept u maar!!

Kuss

Terug
Bovenaan