gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Ooh en Luxx.. was je helemaal vergeten.. maar doe ook even een test en maak ons blij!!!

hey hallo,

ik ben ook begonnen met klussen in juni maar het gaat best moeilijk. Het klussen niet maar regelmaat te vinden. Ben echt heel vaag aan het mestrueren. Ben na 14 dagen weer lid van het rode kruis. Dus moet even balans vinden en weten wanneer mijn klus datum is. Best moeilijk

Anita

hoi hoi

@ janien, kan al bijna niet wachten...! morgenochtend doe ik het!!!

X

Goedenavond meiden!!

We zijn net uit het ziekenhuis even langs de Macdrive gereden, slecht!!! Een heerlijke Macflurry M&M's op, hmmm.

@Luxx, shit, een negatieve test... Maar zoland er geen rd'tjes zijn blijven we hopen meis!

@Liss, als ik stress heb, heb ik wel altijd meer hoofdpijn. Maar ik heb eigenlijk niet vaak stress. Het irritante de laatste maanden is dat ik al koppijn krijg als ik een beetje druk ben. Of als ik gehaast heb om de een of andere reden. Dan denk ik jeetje, ieder mens is wel eens druk. Hoe moet dat wel niet als ik straks een baan heb? Heb mezelf al wel voorgenomen om meer en beter te plannen. Dan voorkom ik hopelijk haast momenten. Denk trouwens wel dat ik weet waar de rugpijn vandaag vandaan komt. Ben gisteren in de Efteling geweest en heb elke  attractie van binnen gezien, haha!!!
Je laat het ons gelijk weten als je morgen een testje doet he?!

@Puk, leuk dat je er weer bent! Een cyclus van 23 dagen, das kort! Als het de volgende keer weer zo is, hoef je iig niet zo lang te wachten en geduld te hebben, haha! Ik zou je NOD dan gewoon weer zetten op 23 dagen vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Kan het natuurlijk zo zijn dat het langer duurt... Je kunt ook gewoon 28 dagen tellen, maar dan heb je natuurlijk weer kans dat je ongi eerder komt. Wel lastig, want je weet dan niet zo goed wanneer je ei is. Jullie moeten gewoon heeeeeeel veel klussen !

@Janien, leuk dat jij hier ook blijft kletsen! Ben het met je eens. Nu weet je van iedereen een beetje hoe en wat, is wel zo handig! En ik vind jullie allemaal erg gezellige meiden!

@Anita, welkom hier! Wat vervelend dat je nog geen regelmaat kunt vinden in je cyclus! Heb hier het een en ander gehoord over een soort kruiden (?) die helpen een regelmatige cyclus te krijgen. Misschien weet iemand hier er meer van? Succes meid!

Ik heb even wat meiden uit het lijstje gehaald waar we niks meer van horen (waar we geen vakantie en of NOD van weten. Niet verkeerd bedoeld hoor naar hen, ze kunnen het er zo weer tussen zetten. Maar zo wordt het wat overzichtelijker dacht ik... Ook heb ik de meiden die niet op vakantie gaan of al terug zijn uit het vakantielijstje gehaald. Vinden jullie dat oke?

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, eisprong 28 augustus, NOD 11 september, 2e ronde, 1e kindje,
MissX, 24 jaar, eisprong 9 september, NOD 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, ...., 2e ronde, 2e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ....., 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Luxx, 27  jaar, 4 augustus,  2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, donderdag 7 augustus, 2e echo!

Vakantie :

Sabien, 21 t/m 28  september
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Lien, vakantie 8-18 augustus

hoi meiden!!!

Nou vanmorgen   rond 8 uur een test gedaan(kruidvat)
Maar helaas negatief  maar ook nog geen rd''tjes

Ik moet gewoon even afwachten denk ik.

Fijne dag allemaal!
X

Hey Liss,

Wat shit zeg!! Ik hoopte het zo voor je! Maar goed, wie weet... Je bent immers nog niet ongi... Hoe lang duurde jouw vorige cyclus ook alweer? Sorry, ben het even vergeten.
Kop op meis!!

Liefs, ikke

hey MissX,

nee idd moet me er ook niet te zwaar aan tillen,
Mijn vorige ongi was 7 juli.en daarvoor 10 juni
dus ik neem aan 28 dagen,

lekker aan het werk trouwens???

@ luxx, hoe is het bij jou meis?

X

Goh, maar als het de vorige keren 28 dagen was... We blijven hopen!!  Maar kan me echt voorstellen dat het super frustrerend is.

Ja Luxx, hoe is het bij jou???

Ik ben nu nog thuis, maar ga zo werken. Ik werk (als bijbaantje) nog als supervisor bij een onderzoeksbureau. Normaal werken we alleen 's avonds en zaterdags, maar vanwege de vakantieperiode ook af en toe 's ochtends. Dus zo werken van 9.30 tot 12.00 en daarna even met twee vriendinnen lunchen. Dan straks thuis weer aan de scriptie en vanavond weer werken van 18.30 tot 21.30. Volle dag dus! Ik zal proberen om tussendoor nog even hier te komen buurten.

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan