gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi hoi,

Liss: Jammer van je test! Maar een negatieve test zegt niks hoor.... Ik heb ook elke keer pas later een positieve test terwijl ik al 10-14 dagen zwangerschsapskwaaltjes heb. Duurt namelijk even voordat het HCG hormoon voldoende in je urine zit.

@all: als je beetje regelmaat hebt in je cyclus kun je het beste je cyclus optellen bij je eerste dag van je menstruatie, dat is dan je volgende NOD. Dus Puk: bvijv 23 dagen na je 1e dag, dat is dan je volgende. Maar in het begin kan het even duren voordat je regemaltig bent, anderen worden nooit regelmatig ongesteld.

@Hopje: Misschien dat je dacht dat je je ei had maar was dat het toch niet? Je ei is zo goed als zeker een dag of 14 voor je NOD namelijk, dus dat zou bij jou veel schelen. Misschien kun je de slijmtest (cervixslijm)  doen? Zie www.zozwanger.nl, daar staat het heel goed beschreven.  als je slijm erg rekbaar is en doorzichtig, dan ben je vruchtbaar en is je ei onderweg. Zag trouwens dat je NOD weer zo ver weg staat, misschien krijg je nu wel regelmaat, ik hoop het voor je meid!!!

groetjes Jannie

Hey Ladies!!

Hier ook nog altijd geen RD-tjes...!!!
wel mega-gerommel in mijn buik en buikpijn  maar het zijn niet de normale 'krampen' en weet haast wel zeker dat het gewoon mijn darmen zijn hoor... we gaan gewoon door met afwachten!! We houden moed Liss!! Wel balen van die negatieve test, maar wie weet!
Mijn mannetje wou vanmorgen al weer een tweede test doen, maar ik vind dat we gewoon geduld moeten hebben en in ieder geval nog even moeten wachten tot donderdag ochtend. Wij hadden trouwens ook een  test van de Kruidvat. Ze hadden daar twee verschillende, beide van eigen merk; iemand een idee wat het verschil daartussen is?? behalve het prijsverschil?

Tot snel! Liefs Luxx

Ha meiden,

Daar ben ik ook weer even...

@Liss en Luxx, balen die negatieve testen, maar geen RD'tjes = nog altijd kans op zwangerschap!!! Misschien is het  een idee  om van die extra gevoelige testen op www.sensitest.nl te bestellen?? Die zijn ook niet duur vind ik (3 voor € 12,50 incl. verzendkosten) maar zijn wel extra gevoelig!! Vandaag besteld is morgen al in huis!  

@Jannie: bedankt voor het  meedenken. En ik vind het ook vreemd dat ik pas zo laat na mijn eisprong ongi ben geworden. Had ook gelezen dat  je bijna altijd 14 dagen na je eisprong ongi wordt. Maar ik had echt gerichte steken rechts onderin mijn buik op 10 juli. Dit duurde wel een paar uur en begon als flinke krampen en steken.  Wat moet dit anders geweest zijn??????

Maar goed ik heb mijn NOD nu berekent aan de hand van een cyclus van 38 dagen. Weet niet of ik hier goed aan doe, maar we gaan gewoon de hele maand augustus goed klussen en dan kan het haast niet missen zou je zeggen!

@MissX: al meer nieuws over je schoonzusje en de kleine?

Fijne dag allemaal!

X hopje

Hoi Allemaal!

Miss, hoe is het met je schoonzusje? Het is wel erg heftig he... Wat een zorgen zullen ze hebben....

Dames die negatief getest hebben maar geen RD-tjes, het zou nog steeds kunnen! Wel ongelovelijk spannend hoor!!!!! Ik duim enorm voor jullie!

Sabien, hoe is het nu met je?

Werd vanmorgen wakker met een volle blaas en toen dacht ik, zal ik vast gaan testen??? Maarja, kan natuurlijk met zekerheid zeggen dat daar toch niets uit komt dus ik heb ook niet getest. Nog 4 dagen.....  Maar ben wel erg zenuwachtig... Ben af en toe duizelig en misselijk. Maar ik denk dat dat eerder door mijn zelfaangepraten spanning komt...

Lien, jij bent bijna aan de beurt! Hoe voel je je, al ergens last van?

Zo, ik ga weer aan mijn werk, heb vandaag zowaar iets te doen...

Succes ladies!!!!

Liefs, Esther

Hoi Allemaal,

Ik ben net terug van mijn werk, natuurlijk weer even lezen hoe het hier is...

Maar mijn lichaam heeft mij mooi voor de gek gehouden, ben net op mijn werk ongi geworden. Had gelukkig wat bij me. Maar dit betekent (als ik die bloeding van vorige week 2 dagen niet mee tel) dat ik een cyclus heb gehad van 42 dagen. De vorige keer dat ik echt ongi was, was namelijk 24 juni. Bah.

Maar het is wel raar. Omdat ik niet precies wist/weet hoe mijn cyclus is heb ik ovulatietesten in huis. Ik wilde er eigenlijk nog niet mee beginnen, maar zondagavond dat ik toch even kijken. Als mijn cyclus gewoon 25 dagen was geweest dan had ik zondag namelijk ongeveer mijn eisprong. En ja hoor, de ovulatietest gaf een LH-piek aan,dus dat je binnen 24-48 uur een eisprong hebt..... Hoe kan ik dan nu ongesteld zijn. Heel vreemd.

Maar goed, nog geen rd-tjes dus bij Liss en Luxx.... duimen dus voor jullie!!!!

Nou, ik moet zo weer aan het werk (we hebben nu gebroken diensten, ivm vakantietijd, heel vervelend) en loge-hondje uitlaten.

Tot snel. Allemaal suc6 en sterkte en duimen!

Liefs
Ryanne

Was ik nog even...

Hebben jullie soms nog goede boekentips over het zwanger zijn/worden en hebben van een baby? Ik heb al wel 1 boek, namelijk: zwanger, het nieuwe handboek over de zwangerschap en bevalling.
Maar ik lees me graag in!

Ik hoor het wel.

Hey Rianne,

Ik heb 2 boeken in huis die ik erg goed vind, en ook leuk om te lezen.
Het boek: zwanger worden van M. Croon en het boek: Babyboom Zwanger Zap boek ook van schrijfster M. Croon. Dat laatste boek is gebasseerd op het programma Babyboom. Heb je dat wel eens gekeken? Erg leuk programma vind ik zelf.

Balen dat je ongi geworden bent meid. En vreemd dat je ovulatietest een piek aangaf? Dat begrijp ik ook niet??? Hoe bereken jij nu je volgende NOD? Aan de hand van die 42 dagen? Ik zelf ben nu ook net ongi na een cyclus van 38 dagen en weet nu ook niet goed wanneer mijn NOD is.

Succes meid!

X hopje

Ik heb het lijkstje even aangepast. Lijkt me toch niet zo handig de eisprong datum er ook in. Dus die heb ik weggehaald....

X hopje

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, ...., 2e ronde, 2e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ....., 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Luxx, 27  jaar, 4 augustus,  2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, donderdag 7 augustus, 2e echo!

Terug
Bovenaan