gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi dames!

Ik was even snel aan het rondkijken op dit forum en zag toen dat de meesten van jullie ook pas een paar rondetjes bezig zijn?
Leek me gezellig om mee te kletsen met jullie, bezwaar als ik erbij kom?

Ik zal eerst even iets over mezelf vertellen. Mijn naam is Sylvia, ik ben 33 jaar. Ik woon samen met mijn man in Lelystad. Ik heb zelf een zoontje van 4 jaar uit een eerder huwelijk en hij heeft een dochter van 9.
Samen willen we heel graag nog één of twee kindjes.

Eind juni heb ik mijn laatste pil genomen en wij zijn nu dus bij ronde nr. 2. Rond afgelopen dinsdag m'n eisprong gehad dus druk aan de klus geweest de afgelopen week .

En nu dus maar afwachten......... 19 augustus is mijn NOD

Groetjes en hopelijk tot schrijfs!

.......zucht.......

Ik word een beetje gek hier, dus schrijf even van mij af. Ben net terug van mijn werk, maar kon mijn gedachten er niet echt bij houden.....

Ik was tussen de middag thuis en zat rond een uur of 3/half 4 even op de wc. En op de een of andere manier besloot ik om een test te doen. Ik voelde me een beetje raar en die pijn in mijn rug is ook niet normaal...
Ik de test gedaan en toen even achter de pc gezeten en liep terug naar de badkamer is er een controlestreepje en een licht 2e streepje!!!
Ik wist niet zo heel goed moest doen, liep een beetje als een kip zonder kop door het huis... werd zenuwachtig. Besloten om nog een testje te doen, zo'n extra sensitive. Door de zenuwen moest ik alweer plassen.
Weer 5 minuten wachten en op deze test een controlestreep en ook een licht streepje!!

Nu mijn twijfels, omdat ik 2 keer al een beetje bloeding heb gehad zit ik misschien te denken dat ik misschien een miskraam heb gehad, of dat de innesteling niet goed is. Dan blijft er ook nog een tijdje het hcghormoon in je lichaam, toch.............

Ik heb besloten om zaterdag of zondag nog een keer te testen en als hij dan weer positief is ga ik naar de dokter...

Ik wordt wel een beetje gek hier...........!!!!

Iemand nog iets leuks om me af te leiden??

@Jannie: super dat je het hartje heb horen kloppen. Lijkt me echt geweldig! Gewoon rustig blijven en uiteraard duimen we heel hard voor je!

Liefs
Ry

Hallo meiden,

ik wil me eerst even voorstellen. ik ben christy en ben 25 jaar oud. Afgelopen juni zijn wij gestopt met de pil. In juli mijn eerste echte pilloze ongi gehad na precies 4 weken. dus mijn cyclus kwam gelijk op gang.

ik moet eerlijk zeggen dat wij er niet zo mee bezig zijn. we zijn namelijk druk met de voorbereidingen voor ons huwelijk voor over 3 weekjes.
we zijn met de pil gestopt zodat de pil vast uit mijn lichaam is en we gaan wel zien waar het schip strand. ben wel erg benieuwd en vind het leuk om alle ervaringen te lezen.

groetjes Christy

Goedemorgen allemaal,

Ryanne: een streepje is een streepje, hoe licht deze ook is... Dat betekent dat je zwanger bent of bent geweest.... Wanneer was je laatste menstratie ook alweer, best tijdje terug toch? Bloeding kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Een miskraam gaat meestal gepaard met  redelijk heftig bloedverlies, zoals bij een heftige ongi. geen idee wat het bij jou was maar dat weet je vast nog wel.

Kan idd zijn dat je een miskraam hebt gehad maar dan zou ik je dokter even bellen want dan kan je altijd even langs het ziekenhuis voor een echo en dan kunnen ze wellicht meer zien. Kan me voorstellen dat je even helemaal ondersteboven bent!
Succes ermee!

Christy, welkom! Fijn dat je cyclus goed op gang is gekomen.. En je gaat bijna trouwen: leuk! Ik ben in april getrouwd en nu alweer zwanger na mijn miskraam.
geniet van de komende weekjes en van De Dag, gaan jullie nog op honeymoon?

Groetjes Jannie

Goedemorgen meiden!

Bedankt voor jullie felicitaties! Heb een leuke dag gehad gister, en hoop inderdaad dat mijn nieuwe levensjaar een klein wondertje mag voortbrengen! Ik heb mijn leeftijd even aangepast in ons lijstje.

@Liss en Luxx: balen meiden! Maar we gaan vol goede moed naar de volgende ronde. Ik zag dat jullie ook met je NOD uitkomen in september, net als ik.

@ Ryanne: een streepje is een streepje meid! Ik zou de raad van Jannie opvolgen. Dan heb je meteen zekerheid en weet je waar je aan toe bent! Succes meid!

@Sylvia en Christy: welkom hier. Christy leuk dat je gaat toruwen binnenkort. Ik ben in mei getrouwd. Is echt geweldig! Geniet ervan!

@Jannie: leuk meid! Krijg er kippenvel van! Geweldig dat je het hartje hebt horen kloppen van jullie kleine spruit. Begrijp goed dat de onzekerheid blijft. Ik duim met je mee!

@Sabien: hoe gaat het met je meid? Al ongi geworden?

Mijn ongi is al weer over. 4 hele dagen geduurd, dus best kort. Maar wel heftig. Heb trouwens nergens last van gehad. Geen krampen, geen rugpijn, helemaal niks gelukkig.  Als ik dan lees wat andere meiden schrijven, heb ik het (deze ronde) getroffen. Nou wij gaan dus weer spoedig aan de klus!

Ik ga nu weer even aan het werk. Tot straks!

X hopje

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,4 of 5?  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: maandag 18 augustus 13uur

Goeie morgen allemaal!

Ryanne, wat spannend!!! Jeetje zeg....  

Ik denk echt dat ik ongesteld word hoor. Heb echt buikkrampjes en ik verwacht vandaag of morgen echt ongesteld te worden. Als dat zo is dan is dat heel erg balen  maar aan de andere kant ben ik dan wel regelmatig, wat ik van te voren niet verwacht had, dus dat is dan weer een meevaller. Maargoed, nog even afwachten....    

Nieuwe dames: welkom hier!!!

Succes allemaal!

Liefs Esther

Goedemorgen! Wat leuk dat ons 'kletsclubje' steeds groter wordt!! Welkom Sylvia en Chris!!

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Sabine, 27 jaar, afgelopen mei getrouwd. (de pas getrouwden zijn hier ook goed vertegenwoordigd haha) Ik ben begin juni gestopt met de pil, wel een onttrekkingsbloeding gehad, maar helaas  nog geen ongi.

Hoi Hopje. Het blijft afwachten meid. Ik heb wel steeds meer buikkramp, dus misschien komt er langzaamaan iets op gang. Ik merk dat ik wel iets rustiger wordt en kijk gewoon heel goed wat mijn lijf doet. Dan  kan ik de huisarts als dat nodig is (liever niet!!!!) ook wat informatie  geven volgende maand.  

xSabien

En Ryanne, wat ontzettend spannend meid. Ik kan me voorstellend dat je echt even de klust kwijt bent! Succes!

En Essie. Een regelmatige cyclus ik ook wat waard  Maar ik duim natuurlijk dat je snel een positieve test in handen hebt!

xSabien

Terug
Bovenaan