gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Heej Sabien, je bent er ook weer!

Ja een regelmatige cyclus is ongelovelijk veel waard als ik hier zo eea lees, waaronder jouw evaring... Echt zo erg balen voor je! Wel goed dat je er wat rustiger onder wordt. Het is echt heel vervelend als je niet weet wat er in je lijf gebeurd....

Mijn buik voelt echt alsof ik ongesteld ben maar er gebeurd nog niets. Ook geen donkere afscheiding. Maar het zal vast niet lang meer duren. Ondanks dat ik zo duidelijk voel dat de RD-tjes ieder moment kunnen komen blijf ik het tot dat moment spannend vinden, want wat als.... Heb mannetjelief ook maar vast voorbereid dat het er niet in zit deze maand en dat ik ieder moment verwacht dat er iets gaat doorbreken.

Liefs, Esther

hoi meiden!!!

@ Riet, een licht streepje is een streep toch!!! Spannend.....! hoop het zo voor je

@ sylvia, Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!

@ cris, Ook welkom hier,bijna trouwen alvast gefeliciteerd meis!

@ ester, Rustig afwachten meis,duim voor je!!

@ Sylvia en Cris, meiden vullen jullie even de nod lijst in???

Verder met mij rustig, vloei echt erg,maar mijn pijn is gelukkig al weer minder pfff
ben heel benieuwd als ik vanmiddag thuis kom dat me sensitesten in de bus liggen
heb er zes besteld.

X

Hoi liss,

Nou dat heb ik ook al anderhalf week lang ongi buikpijn moe geen eetlust, niet misselijk maar vloei sinds vandaag erg meestel doorzichtig maar af toe dik wit. Hoe heb jij dat??

groejtes ramona

P.S. Als het goed is heb ik ze vanmiddag in huis ga zondag testen als ik het vol kan houden

Ha lieve meiden...

Moet even mijn ei kwijt, nou niet letterlijk natuurlijk.

Nog geen RD-tjes, geen donkerdere afscheiding en ik ben eigenlijk heel stiekem echt bloednerveus!!! Zit op mijn werk en heb wel wat te doen maar niet genoeg om even een paar uurtjes echt afgeleid te zijn..... Mijn buik voelde ik net echt helemaal niet meer, en nu moet ik voor de zoveelste keer weer plassen, maar dat heb ik de hele week al, zo irritant, moet er iedere nacht uit terwijl ik echt voor het slapen gaan nog ga plassen. Maar midden in de nacht moet ik weer en als ik wakker wordt om half 7 / 7 uur dan moet ik weer enorm. Naja, had dat vorige maand ook dus het zegt me niet zo veel meer. Maar ja, toch hoop je het he!!!!

Ben 3 weken geleden paar dagen ziek geweest, had griep. Nu heb ik al 2 dagen weer last van mijn keel en word s'ochtend beetje verkouden wakker. Voel me zo'n kwakkelmuts!

Zo, heb weer even van me af geluld...

Hoe is het met jullie allemaal? Vertel vertel, en leidt me vooral af, hihihiihihi

Liefs!

Hi Ramona,

Zal je even op het lijstje zteten, tenminste, als je het leuk vindt om hier tye blijven kletsen?

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,4 of 5?  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: maandag 18 augustus 13uur

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben 27, pas getrouwd (mei) en ook een junistopper. We hebben besloten het aan (bijna) niemand te vertellen, dus ik vind het heel erg leuk vanalles op het forum kwijt te kunnen!

Groetjes

Hoi Essie,

Ja lijkt me leuk gezellig. Ben benieuwd of we zondag positief testen dan is mijn mannetje jarig dus zal wat zijn. Ik heb me voorgenomen om er deze maand niet mee bezig te zijn maar de laatste vijf dagen is dat heel moeilijk. Ik heb een hele week zere rug krampje in de buik (trekkend gevoel) geen eetlust en moe. Ook heb ik af en toe hele steken in mij (.)(.). Maar ja als het niet zo is ook geen probleem dan kan ik volgende week gaan laseren om te stoppen met roken.

Hoe is het met jou wat zijn jou kwaaltjes??

ramona

Hoi Shanna!

Welkom! Ik ben Esther, 26 jaar, eind juni getrouwd, begin juni gestopt en nu in afwachting van mijn 2e ongesteldheid (of niet!!!!).

Ik zal je in het lijstje zetten, wanneer is je NOD, dat is je eerste niet ongesteldheidsdag, oftewel, dan zou je ongesteld moeten worden maar wil je liever niet.

Ohja, klussen is vrijen, RD-tjes zijn rode duiveltjes en betekend dus ongesteld worden.

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan