gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hi Ramona,

Gezellie he...

Ik heb zeer pijnlijke borsten, plas me een ongeluk, erg moe, pijnlijke buik af en toe, misselijk (maar niet zo erg dat ik overgeef gelukkig), onrustig, het ene moment kan ik de hele wereld aan, het andere moment sta ik te huilen, erg onvoorspelbaar. Erg nederlands dus als ik zo naar het weer kijk! GRRRR! Zonnetje schijnt en 2 seconden later kijk je weer naar buiten: giet het van de regen. Nou, zo is mijn gemodstoestant ook zegmaar.

En dat wachten, pfffff.  2 dagen na  mijn eisprong heb ik 3 dagen enorme buikpijn gehad en voelde me zo depri e zo beroerd en opgezet en misselijk en echt vreselijk dat ik haast weer met nuvaring wilde beginnen. Maar ineens, na 3 dagen had ik ongelovelijk veel enrgie en kon de hele wereld aan! En dat is na 2 dagen weer omgeslagen in zenuwachtig, nerveus, misselijk, echt hele pijnlijke borsten en tepels, en nouja, alles wat hier boven staat. En vanmorgen had ik echt zulke buikkrampjes, dat ik denk dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Maar nu ben ik eigenlijk ook weer zo nerveus. Ik word in ieder geval best wel gestoord van het wachten en van mezelf en van mijn gevoelens.....

En jij zondag je NOD, spannend he!!!! Hoe is jouw maand verlopen? Is je cyclus beetje stabiel denk je? Eisprong gevoeld?

Liefs

Hoi Essie,

Ik kan er bij mij de klok op zetten. Ik heb een cyclus van 27 dagen. Eerder voelde ik mijn eisprong altijd maar nu we bezig zijn voor het echie voel ik hem niet meer dus gebruik nu ovulatietesten. Twee dagen positief geweest dus heb hem wel gehad ook goed geklust maar ben bang omdat ik rook dat het niet lukt. Ik heb zelf ook een gevoel dat het bij ons lang gaat duren. Ik weet het niet maar mijn gevoel zeg dat.

Iedere keer als iemand zwanger is of zo denk ik dat wil ik ook iedereen in mijn omgeving is ook zwanger en alleen in de eerste of tweede ronde ik word daar zo gek van. Maar ja we doen wat we moeten doen en hoop zsm een postitieve test in handen te hebben.

Ramona

Hooooi,

Thanks voor alle lieve reacties!!!
Ik heb besloten om het nog heel even aan te zien. Zondag gooi er ik nog een testje tegenaan en als die weer positief is, dan maar even de dokter bellen.
Momenteel vloei (wat een raar woord eigenlijk, haha) nog steeds. Nu is het bruinig(sorry). Misschien dus oud bloed. Maar ik wil eigenlijk niet te veel hopen. Maar dat doe je automatisch toch. Maar ik zal jullie op de hoogte houden!!!
Ik voel mijn buik wel. Maar een gevoel dat ik niet kan omschrijven. Anders dan ongi-buikpijn.... ik weet het ook niet??!?!?

Hoe is het verder met de rest???? Nog niks gehoord van Lien... Ohnee ze ging op vakantie he. Wie is de volgende voor de NOD??

Nou fijne dag vandaag. Ik ben lekker vrij, kom straks vast nog wel een keertje buurten!

Ry

Goedemorgen meiden,

Ik zit me hier ook al dagen af te vragen of ik me nu anders voel dan anders.......hahaha, vreselijk......wat kan een mens zich druk maken..... .

Maar goed, nog 1,5 week afwachten.

Wil iemand mij op de lijst zetten? Weet nog niet zo goed hoe dat werkt:
Sylvia, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje

thanks!

Ohw, wel handig als jullie dan mijn NOD weten hè....whaha, lekker suf..

19 augustus is mijn D-Day

Voor iedereen die nu in de stress zit of het raak is, heel veel sterkte en we duimen met zijn allen mee!

NOD :

Sabien, 27 jaar, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,4 of 5?  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Sylvia, 33 jaar,                                   ,2e ronde, 2e kindje  

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: maandag 18 augustus 13uur

Hoi Esther,

Mijn NOD was 21 juli, uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Wacht nu nog.... ook al een test gedaan maar negatief, jammer maar was wel  heel snel geweest!

Groetjes Shanna

NOD :

Sabien, 27 jaar, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar,4 of 5?  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: maandag 18 augustus 13uur

Terug
Bovenaan