gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

@Ryanne: wat spannend allemaal. Ik zal voor je duimen, ben benieuwd.

@ Sylvia: leuk dat je met de tweede bezig bent. Weet je tenminste een beetje hoe het gaat. Duurde het bij jou ook lang voordat je voor het eerst ongi werd? Ik zit dus op het 'wachtbankje'.
Hoorde ook deze week dat een kennisje drie maanden zwanger is. Vond dat toch een beetje moeilijk.... raar eigenlijk wij zijn nog maar net bezig. Maar ja je wilt dan zelf ook zo graag!

Groetjes

Hey meiden!

Jeetje, zoveel is er op een dag nog nooit bijgeschreven of wel? Als we zo doorgaan, halen we vandaag de 700 nog wel! Wat wordt nu de nieuwe naam? Ik vind "Juni 2008 stoppers" wel een leuke. Maar goed, ben benieuwd wie straks de eer heeft een nieuw topic aan te maken!

@Esther, wat schit dat je je zo slecht voelt joh! Lekker uithuilen bij je mannetje! Dat helpt vast wel. Ik ga heel hard voor je duimen meis! Een negatieve test hoeft nu nog niets te betekenen!

@Liss, de eerste dag van je ongi wordt gezien als dag 0. De dag erop begin je dus met tellen. Als je dus op een maandag ongi wordt, is dinsdag dag 1 (dan ben je als het ware een hele dag ongi geweest). We horen maar niets van Lien, ze ging toch pas vandaag op vakantie? Al een tijdje niets meer van haar gehoord dus misschien kletst ze ondertussen op een ander topic?

@Ryanne, een streep, joehoe!!! Ook al is het een lichte, die streep komt er niet zonder HCG in je lichaam! Kan me voorstellen dat je door die bloedingen bang bent dat het alweer voorbij is, maar niets is nu zeker meis. Je zei ook dat je rugpijn hebt, kan dat niet de bandenpijn zijn? Hoor je dat niet vaker tijdens de innesteling ofzo? Weet het ook niet maar hoop het zo ontzettend voor je! Oh, lees net dat je de ha hebt gebeld, verstandig. Wat een onzekerheid zo he meis, echt shit. Ik duim heeeeel hard!! Vind het zo spannend!

@Puk, hey meis! Je NOD is alweer bijna! Heb je goed geklust??

@Jannie, wat super!! Echt geweldig dat je een kloppend hartje hebt gezien! Ben zo blij voor je en ik gun het je ook echt heel erg meid! Op naar de volgende echo, gelukkig is die al zo.

@Sylvia, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ga voor je duimen! Ik ben 25 juni gestopt met de pil. Heb twee weken terug m'n eerste echte ongi gehad na 27 dagen, netjes dus! We wachten nu nog een cylcus af en gaan dan voor het echie. De reden dat we nog eventjes wachten heeft te maken met het feit dat ik eind september hoop af te studeren. Moet nu alleen m'n scriptie nog. We wilden niet al te vroeg daarvoor al gaan beginnen voor het geval het meteen raak is. Maar moet zeggen dat het wachten me wel zwaar valt, haha! Nog eventjes geduld nu...

@Christy, ook welkom hier! Wat fijn dat je een regelmatige cyclus hebt! En wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg! In dit clubje zijn echt veel meiden die net getrouwd zijn! Ik hoop dat ook ooit nog mee te mogen maken. Maar wij hebben nu eerst voor een kleintje gekozen.

@Hopje, fijn dat je een leuke dag hebt gehad gisteren! Nu dus nergens last van. Op naar de volgende ronde!

@Sabien, shit meis, nog geen rd'tjes... Ik baal met je mee!

@Ramona, ook welkom! Spannende tijd voor je! Ik zal voor je duimen dat het raak is! Fijn dat je ook zo'n regelmatige cyclus hebt.

@Shanna, jij natuurlijk ook welkom! Jeetje wat veel nieuwe meiden hier ineens zeg! Gezellig! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Niemand weet dus van jullie plannen. Bij ons ook niet, alleen m'n beste vriendin. Ben zo benieuwd naar alle gezichten straks als we goed nieuws kunnen brengen!

@Janien, hoop voor je dat je je eisprong gevoeld hebt! Dat zou zo handig zijn! Hebben jullie flink geklust?

Nou, ik had net m'n drie zwangerschapstesten in de bus liggen. Mooi discreet verpakt, wel zo fijn, haha! Ik berg ze maar goed op. Kan niet wachten tot ik die dingen kan gebruiken zeg!!

Liefs, ikke

NOD :

Puk,  28 jaar, 13 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  19 augustus, 2e ronde, 2e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Liss, 23 jaar, 4 of 5?  september  3e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar, 6 september 3e ronde , 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ramona, 23 jaar, 10 augustus, 3e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld 5 april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 3e echo: maandag 18 augustus 13uur

Hey Ladies!

@Shanna : gelukkig heb ik nooit op dat wachtbankje gezeten, lijkt me niet echt fijn nee. Bij mij kwam het gewoon normaal op gang. Mijn ex en ik hebben er alleen enorm lang over gedaan voordat ik zwanger was, 1,5 jaar dat was wel vervelend. Dan wordt iedereen om je heen zwanger enzo en bij jou komt het maar niet.
Maar goed, nu nieuwe man, nieuwe kansen.....hahahaha.....

@MissX:   daar heb ik echt nog nooit van gehoord hoor, dat je eerste dag van je ongi dag 0 is hoor. Ik weet niet beter als dat de dag van je ongi dag 1 is.
Anders zou iedereen met een "normale" cyclus dus 29 dagen hebben ipv 28.
Volgens mij klopt dat niet hoor, maar goed......ik ben ook maar een leek...hahahaha
(jij was het toch die dat zei? Ohw ik ben af en toe zo vergeetachtig....lol).

-X-
Syl

Hoi Sylvia!

Volgens mij is het wel zo. Mijn eerste dag van m'n ongi valt altijd op een maandag. Als je dan gaat tellen en je begint bij de dinsdag met 1 dan kom je met 28 weer uit op een maandag. Als je een cyclus hebt van 28 dagen, valt je ongi altijd op dezelfde dag van de week maar dan precies 4 weken (28 dagen) later. Net zoals als je de pil slikt, ook 4 weken en dezelfde dag ongi...

Ik hoop voor je dat jouw ongi gauw doorzet meis. Wachten is niet leuk..  Jij hebt dus al een kindje. Wat leuk! Hoe heb jij jouw zwangerschap ervaren?

Liefs, ikke

Oeps, nu ben ik in de war, haha! Het was Shanna die nog zit te wachten.. Sorry!!

Hi MissX!

Gezellig dat je er weer bent! Wat lief dat je zo meeleeft met iedereen hier! Echt zo leuk!
En druk vandaag hier he, ik geloof dat ik daar zelf enig aandeel in heb.... Kan echt geen kant op met mezelf vandaag!

mijn ventje zei ook al, "ohhhhh, sufkip! Je doet die test toch ook veel te vroehoeg...." Ik weet het ik weet het...

Nog geen RD-tjes, geen buikpijn meer, nergens last van behalve vette huid, puistjes stampen de grond uit en dikke borsten (heb kleine mierentietjes, dus begrip dikke borsten is heftig voor mij, hihihi). Ohja, moet ook heel veel plassen., heb droge mond, zere keel. Maar das niet zo veel bijzonders allemaal.

Nou, ik ga lekker naar huis! Heb bijna de hele dag hier op het forum zitten tikken onder werktijd , MAAAR, is ook geen reet te doen hier nu! Dus ik ga lekker naar huis, eten koken en misschien wel even lekker een zonnebankje pakken vanavond!

Dikke kus voor allemaaaaal van een stuiterballerige, hormonaal debiele, labiele vreemde en rare Esther, hahahahha

Doei!

Hoi Esther!!

Vind het echt sneu voor je zeg al die klachten en toch nog in onzekerheid! Ik hoop heel erg dat je morgen positief test, of dat iig de rd'tjes uitblijven en je dan over een paar dagen positief test! Haha, die mannen snappen ook vrij weinig van ons lichaam he?!

Mijn vriend kwam net thuis en ik vertelde hem dat de zwangerschapstesten binnen waren gekomen. Zo schattig wat hij zei: Laat eens zien, heb geen idee hoe die dingen eruit zien! Haha, lief he?! Hij vond het best interessant, die uitleg over HCG enzo..

Voor ons nog eventjes geduld. Als het goed is heb ik zondag of maandag m'n eisprong. Hoop dat ik het voel! En anders maar niet. Dan dus nog twee weekjes wachten op m'n ongi en dan kunnen we ervoor! Natuurlijk eerst even wachten tot de rd'tjes dan voorbij zijn. Ik vind het zo spannend!! Bij ons in de vriendenploeg is echt de een na de ander zwanger. Op dit moment 4!!

Nou meis, vanavond lekker even ontspannen onder de zonnebank! Veel plezier en maak je niet te druk he!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan