gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Ben ik weer........

Kon uiteraard mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, nog een keer getest en wederom een lichte streep!!!!
Heb naar de dokter gebeld om te vragen hoe het zit met het bloedverlies en er zijn 3 mogelijkheden.
Of een innestelingsbloeding, miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap... hmmmm.
Ik moet het weekend in de gaten houden hoe het gaat met het bloedverlies. Als het minder wordt is het waarschijnlijk innestelingsbloeding, wordt het meer(veel meer) waarschijnlijk een miskraam en als ik echt hele heftige buikpijn krijg misschien een buitenbaarmoederlijke zwangerschap....

Dus het weekend maar afwachten en duimen!!

Leuk om te zien dat er weer nieuwe dames bij zijn gekomen! Welkom. Je kan hier lekker van je af schrijven, want over het algemeen vertel je niet aan iedereen dat je gaat proberen om een kindje te krijgen.

Nou, ik ben mijn verhaal weer even kwijt. Tot snel.

Liefs
Ry

Hi Ryanne,

Jeetje, het is wel erg spannen dvoro je zeg!!!! Hoop echt zo voor je dat het innestelingsbloeding is.... En dat het gauw over is, dat je volgende week een nieuwe test gaat doen met een DIKKE STREEEEEP!

Hoe voel je je verder?

Liefs

@ Ryanne: spannend hoor! Hopen dat het door het weekend heen allemaal goed gaat en dat je straks een dikke streep te zien krijgt!!!

Overigens heb ik zelf bij mijn eerste kindje met 6 weken een hele heftige bloeding gehad (bijna een maandverband vol helderrood bloed). Schrok me toen echt wezenloos, maar ook dat bleek achteraf gewoon een contactbloeding geweest te zijn.

Laten we hopen dat het bij jou ook lekker positief afloopt

Groetjes
Sylvia

Hoi Esther,

Voel me op zich wel goed. Beetje zenuwachtig... tja wie zou dat niet zijn. En nog steeds last van mijn rug, maar verder..... ik weet het echt niet, zoooo spannend.

Gewoon het hele weekend duimen!!

Kun je je nog een beetje afleiden met werk en hier?

Groetjes

Overigens valt me net op dat ik de enige ben die voor een 2e kindje "bezig" is? Klopt dat? Allemaal eerste kindjes?

Extra spannend dus voor jullie!   :)

Hey meiden.

Nou volgens mij had ik afgelopen dinsdag mn eisprong. Moest eigenlijk woensdag zijn, maar die dag heb ik verder helemaal niks gevoeld.
Dinsdag wel want toen ik van bed af kwam had ik continue steken aan mn rechterkant. Alsof er iets op knappen stond, zelfde gevoel als de vorige keer. Alleen minder heftig en minder lang, maar ben er wel erg zeker van.
Sinds gisteren weer enorm pijnlijke borsten, ook een paar rode bultjes op mn borsten aan de zijkanten.

We zullen zien!

Liefs

ps Ryanne! Spannend zeg!! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, want dit lijkt me dan wel slopend zeg!

Miss: Blijf voor je duimen dat alles goed komt met de kleine!

Hi!

Nou eigenlijk niet, ben steeds meer een nerveuze stuiterbal aan het worden! Terwijl ik altijd zo nuchter ben met opmerkingen als: Maak je niet druk, of het nu wel of niet zo is, JE DRUK MAKEN HEEFT GEEN ZIN.... Moet je me nu eens zien..... AHHHHH! Maar ik ben wel vrolijker op een een of andere manier.... Ik ga voor ons allemaal duimen goed?!?!

Mmmm, ineens zijn de letters klein?!?!? GEEN FLAUW IDEE wat ik nu gedaan heb, hahaha.

Pfff, sterkte allemaal meiden... Hoop zo dat we allemaal snel zorgeloos zwanger kunnen zijn....

xx Esther

quote: liss84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2008 14:10:05'));

voor de nieuwe meiden, we hadden een vaklijstje gemaakt,dan weten we wie wanneer weg is of niet.
zetten jullie zelf er ook even bij

Hopje , ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!
Lien, vakantie 8-18 augustus
Shanna, geen vakantie meer (ook al op honeymoon geweest)

@ shanna, Welkom hier! leuk dat je meekomt kletsen

Terug
Bovenaan