gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey allemaal!!

haha moest heel veel  lezen om weer helemaal bij te zijn, zoveel eigenlijk dat ik de helft al weer vergeten ben haast

Aan alle nieuwe dames: Welkom! leuk en gezellig dat jullie hier ook mee kletsen, ik ben Luxx, 27 jaar en ik zit net in ronde 3! Eind juni zijn we getrouwd en nu hopen wij net als iedereen hier dus op een zwangerschap!
@ Christy; leuk dat je binnenkort ook gaat trouwen, alvast een super mooie dag gewenst en heel veel geluk!!

@ Ryanne, jeetje meid wat spannend allemaal!! Benieuwd hoe het zich ontwikkeld en wat er na het weekend voor 'uitslag' komt!!

@ Liss; ik denk dat ik mijn NOD dan ook maar aan moet passen naar 5 september? ik weet ook niet of je van de langste cyclus uit moet gaan of van een gemiddelde? Moeilijk moeilijk
Ik had woensdagavond in alle penarie mijn moeder nog even gebeld voor een advies over die rare vloeing, maar die gaf aan dat het niet heel raar  hoefde te zijn  dat mijn cyclus nu langer is dan de vorige twee keer.  Die waren  ook 'natuurlijk'   maar duurt natuurlijk wel ff voor de pil uit je systeem is, en ik ben destijds met name aan de pil gegaan omdat het heel onregelmatig was en ik daar gek van werd met sport enzo. In dat opzicht zou het ook wel een beetje raar zijn dat na ruim 10 jaar pil het ineens wel regelmatig is misschien... dus voor het zelfde geld is mijn NOD dit keer al weer sneller, wat in zou houden dat ik gewoon direct na mijn ongi maar om de dag moet gaan klussen, als pasgetrouwd stel moet dat toch ook lukken haha

@ Miss: Deze tekst komt van deze site af, dus neem aan dat het klopt wat hier staat!!
Een ideale regelmatige menstruatiecyclus duurt 28 dagen (= 4 weken). Op de dag dat je menstruatie begint, begint je menstruatiecyclus (= dag 1).

Volgens mij heb ik zo alle reacties die ik had gepland... en anders komt dat later nog wel! Gezellig zo haha
en ook super dat je hier je ei kwijt kan, omdat het allemaal nog zo in het geniep is kan je dat niet in je omgeving!!

Fijne avond! Liefs Luxx

Ik denk ook dat dat zo klopt hoor van die cyclus. Maar het is maar net hoe je telt.
MissX telt dag 0 als eerste dag en vervolgens dag 28 als de volgende ongi dag. Maar volgens mij is het dag 1: start ongi, dag 28: laatste dag niet ongi en dan beginnen we weer met dag 1 ongi.Er vanuit gaande dat je cyclus 28 dagen is dan natuurlijk want dat is ook nog eens niet bij iedereen zo. Maar om te bepalen wanneer je eisprong is, is het wel belangrijk natuurlijk. Ik hou altijd aan 2 weken na eerste dag ongi.

Mijn eerste zwangerschap is heel zwaar geweest, veel klachten in de eerste drie maanden (enorme astma-aanvallen) en bekken-instabiliteit vanaf week 11. Uiteindelijk is mijn zoontje met 40 +11 geboren via een keizersnede omdat hij 4880 gram woog en dat kreeg ik er toch echt niet uit helaas.
Helaas kwamen ze daar pas achter toen ik al bijna 24 uur aan het werk was, inclusief anderhalf uur persen.

Het heeft dus even geduurd voor ik er weer zin in had, zoals jullie begrijpen....hahahahaha....

Na mijn zwangerschap heb ik een Mirena spiraal gehad en toen die er uit ging was mijn cyclus een puinhoop, terwijl ik altijd stipt 28 dagen was. Nu was het eens 25 dagen, dan weer 36 dagen.....vreselijk. Daarom ben ik eerst een half jaar weer aan de pil gegaan om te kijken of ik daarmee mijn cyclus weer wat in de regelmaat kon krijgen. In juni dus gestopt en daarna een cyclus gehad van 29 dagen dus ik hoop echt dat dat ongeveer zo blijft ander klus je je een ongelukkie.....(niet dat dat nu altijd zo erg is, maar goed....hahahaha).

Anyway.....we gaan het zien. Deze maand heb ik m'n eisprong wel anders dan anders heb ik het idee. Normaal heb ik na een paar dagen altijd zo'n slijmproppie (lekker smeuïg verhaal, haha), maar die ben ik nu niet tegen gekomen.
Meteen vraag je je af of dat wat beteken, maar goed, ik moet toch echt even tot 19 augustus wachten, miep ongeduld.....

-X-
Syl

Goedenavond!!

@Sylvia, hihi, je hebt helemaal gelijk!! Ik denk dat ik een andere manier van tellen heb, haha! Maar als ik je verhaal zo lees is het eigenlijk veel logischer als ik maar eens anders ga tellen . (Liss, sorry dus voor m'n verkeerde advies!) Sylvia, wat vervelend dat je eertse zwangerschap niet zo prettig was! Hopelijk kun je van de volgende meer genieten!  

Zijn er nog mensen online??

Kus, ikke

Hoi hoi,  

Ben ik weer even. Ik las net de vraag over de cyclus en wat je moet aanhouden. Ik weet zo even niet  van wie de vraag af kwam...
Maar als je een onregelmatige cyclus hebt moet je uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad... Dat heb ik al op meerdere sites gelezen..  

Ik voel me nu een stuk rustiger dan vanmiddag. Lekker gegeten met mijn vriendje en rustig aan het  bankhangen nu. Het is nu gewoon het weekend  afwachten. Ik moet maandag even bij de dokter laten weten hoe het gaat en  als het allemaal goed is kan ik naar een verloskundige bellen.  

Nou, ik ga weer verder relaxen.......... Fijne avond nog!

Liefs
Ry  

Hoi Ryanne,

Wat spannend allemaal he! Ik hoop voor je dat het bloeden heel gauw stopt en dat het een innestelingsbloeding is! Hoe staat het er nu voor? Fijn dat je er wat rustiger onder bent.

Liefs, ikke

hallo allemaal,
jeetje wat een verhalen allemaal zeg. wel ontzettend leuk om al jullie verhalen te lezen. zoals ik al eerder zei: zijn wij ook in juni gestopt met de pil en na precies 28 dagen mijn eerste ongi gehad. nu dus afwachten voor poging 2. mijn NOD is 19-08. ik ben zo benieuwd, maar we zijn er niet heel erg mee bezig. we gaan eerst trouwen over 3 weekjes.

als ik al deze verhalen lees dan is het toch allemaal wel spannend.

ik kom zeker vaker hier kijken. erg leuk.

liefs christy

Goeiemorgen meiden!!!

ben er al weer vroeg bij zit alweer vanaf half 8 op mijn werk....
Tot nu toe rustige boel hiero alle clienten slapen nog echt zaterdag he

Gisteravond zijn me ovulatietesten binnen gekomen ben zo benieuwd????
Er zit een heel handig schematje bij wanneer ik evt kan beginnen met testen.

@ ester, Meid hoe is het?? je NOD vandaag. MELDPLICHT!!!!!!
@ Ryannne, Hoe is het bij jou? bloeden al gestopt??

Ik sluit me bij MissX aan vind het eigelijk ook wel een leuke naam voor het nieuwe forum

Juni 2008 stoppers!

Fijn Weekend allemaal!!!

Goedemorgen!

Ik heb heel weinig tijd, moet zo ook werken.

@Liss, wat handig joh, die testen! Ben benieuwd naar je ervaringen ermee!

@Chris, leuk dat je hier blijft komen. Weet even niet of je al in ons lijstje staat, maar anders moeten we dat maar gauw even doen.

Nou, ik denk dat als ik vanavond weer hier kijk, dat er een nieuw topic is. Ben benieuwd of ik die gauw kan vinden . Vast wel!! Fijne dag allemaal!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan