Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld....
Wij willen heel graag zwanger worden en zijn in juni dus met goede moed van start gegaan, maar helaas nog steeds niet zwanger.
Best wel frustrerend terwijl in mijn omgeving de een na de ander verteld dat ze zwanger zijn.....
Inmiddels overgehuisd en gesetteld in ons nieuwe huis, dus laat die baby maar komen..
Heb nu voor het eerst ovulatie testen in huis en ga deze van de week gebruiken...

Wie zit er in hetzelfde schuitje en wil met mij op dit forum kletsen????

Gr Han

Hey Han,

Hier iemand die in hetzelfde schuitje zit. Ik weet dus precies hoe jij je voelt!
Ik ben ook in juni 2008 gestopt met de pil en helaas nog steeds niet zwanger. De moed zakt me steeds verder in mijn schoenen. We zitten nu in ronde 7. Mijn cyclussen zijn best wisselend. En op de 1e ronde na voel ik mijn eisprong niet meer. Heb nog geen enkele ronde ovulatietesten gebruikt. Zit er nu erg aan te twijfelen om ze te bestellen.

Wel hebben mijn man en ik gister besloten om de volgende ronde te gaan beginnen met temperaturen. Dit willen we dan ongeveer 2 maandjes gaan proberen en mochten we dan nog niet zwanger zijn dan gaan we naar de huisarts. Tegen die tijd zitten we dan dus in ronde 10.

Ik schrijf al vanaf juni 2008 mee op het juni 2008 forum. Dus als je wil. kun je daar ook een kijkje nemen.

Succes meid!

X hopje

Hey Han en Hopje!

Jullie verhaal klinkt me heel bekend in de oren.
Uiteraard omdat ik om bij het Juni2008 forum zit, en Hopje haar verhaal van A tot Z ken en zij de mijne.
Dus Han je bent niet de enige.
Mijn man en ik zitten nu in ronde 8. Mijn cyclussen zijn steeds rond de 31 dagen.
Dat vind ik opzich wel een fijn gevoel.
Deze ronde zijn we begonnen met temperaturen. Dat wil ik 2,3 maand volhouden, mocht ik dan nog niet zwanger zijn dan ga ik naar de huisarts toe. Dan zijn we ongeveer 10, 11 maand bezig. Maar daar gaan we niet vanuit.

groetjes!

Hoi Hopje en Janien,

Fijn om wat te horen van anderen.....
Ik heb die andere forums ook gelezen, maar dan zitten er zoveel zwangeren tussen dat ik dat niet zo heel leuk meer vindt.....

Aan temperaturen heb ik ook zitten denken, maar lijkt me ook een heel gedoe, vandaar dat we er nog niet aan zijn begonnen....
Ga deze week starten met de ovulatietesten en hoop daar wat wijzer van te worden....en kan alsnog gaan temperaturen.....Want het is nog te vroeg om naar de huisarts te gaan, aangezien we geen andere oorzaken zouden kunnen bedenken.....cyclus is helemaal normaal lijkt mij.....

Ben benieuwd of jullie het wel lukt om te temperaturen....

Gr Han

Dag meiden,

Wij zijn ook in juni begonnen met klussen. Afgelopen zaterdag heb ik eindelijk positief getest!!! Ik geloofde er niet meer in dat ik nog zwanger zou raken en als het deze maand niet raak zou zijn, zou ik naar de ha gaan. Omdat ik al 2 kinderen heb en daarvan meteen zwanger was. Ik vond het dus heel vreemd dat ik nu niet zwanger werd.

Waar wij achter zijn gekomen, vorige maand, dat ik een vreemde cyclus heb. We hebben dus steeds in de verkeerde tijd geklust. Ik heb een late eisprong en er zit 10 dagen tussen mijn ei en ongi. Ik had steeds negatieve ovaluatietesten (had via dat schema getest). Vorige maand ben ik gaan temperaturen, en toen zag ik dat mijn ei dus heel laat was, en heb ik afgelopen maand later met de ovu testen getest, en toen had ik een positieve test, wij klussen, en dit keer was het ook nog raak!!!

Dus meiden geef de moed niet op, bij mij hielp het wel om te tempen, is wel even een opgave maar je krijgt wel een goede inzicht, en lang leve de ovaluatietesten, zonder deze testen was ik nooit zwanger geraakt!

Hey meiden,

Ik wil deze ronde ovulatietesten gaan gebruiken. Ik moet ze nog kopen. Maar op welke dag van je cyclus moet je dan met die testen beginnen? Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus die waarschijnlijk 31 tot 34 dagen zal zijn. Ben ik dan nog wel op tijd als ik ze vandaag nog moet kopen bij sensitest? En hoeveel dagen moet je ze gebruiken? Ook nog na je eisprong?

@Han: ik begrijp wel dat je het moeilijk vind om op het juni 2008 stoppers forum zo veel zwangeren te zien. Dat heb ik ook een beetje. Ik gun het die meiden ontzettend, maar ik gun het mezelf ook! Wanneer is je NOD?

@Janien: ja, jou ken ik! Hoe gaat het met je?

@Ris: bedankt voor je positieve verhaal! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap!

X hopje

Hey Hopje

Als je die ovulatietesten vandaag besteld voor een bepaald tijdstip dan staat er wel in wanneer je ongeveer moet beginnen. Je moet dan het gemiddelde nemen van je cyclus geloof ik en dan even uitrekenen wanneer nu dan ongeveer je eisprong zou zijn.
Maar dat staat er wel in. Als je ze vandaag koopt dan ben je nog wel op tijd hoor met jouw cyclus.

groetjes

Hey Han,

Wil het een beetje lukken met de ovulatietesten? Ik heb ze zojuist besteld via internet. Welke testen gebruik jij?

Succes meid!

X hopje

Terug
Bovenaan