Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hey Janien,

Wil het bij jou een beetje lukken met temperaturen?

X hopje

Bij de ovaluatietesten zit een bijsluiter en daar staat een schema in wanneer je moet beginnen met testen. Ik teste door tot de 2e streep weer bijna weg was, meestal zo`n 2 dagen na de eisprong.

hey meiden,

ook ik zit in het juni 2008 forum dus ken Janien en Hopje ook. Hoewel ik wel zwanger was, zit ik nu thuis mijn miskraam te verwerken.

toch wil ik even reageren op je verhaal van ovu testen.
na ronde 5 ben ik ze ook gaan gebruiken. je ei is als het goed is ongeveer 14 dagen voor je ongi.
dus hopje dat zou bij jou dus ongeveer op dag 16 moeten zijn. ik begon toen 2 dagen voor mijn verwachte ei met testen en na 4 dagen testen had ik een duidelijke 2de streep. die dag geklust en toen dus ook gelijk zwanger.

sommige mensen vinden die testen ondingen maar bij mij hebben ze zeker geholpen. wil ze na mijn mk als alles weer goed is toch wel weer gaan gebruiken.

veel succes meiden, gun het jullie.
liefs Christy

Hey Christy,

Bedankt voor je bemoedigende woorden!!
Ik hoop dat de testen ons gaan helpen snel (weer) zwanger te worden. Nogmaals heel veel sterkte morgen!

X hopje

Hoi meiden

@Christy, Jeetje, wat vreselijk dat je een miskraam hebt gekregen.....Echt erg volgens mij....
Hoelang was je zwanger???
Je weet wel dat het een keer is gelukt das al wel fijn om te weten, ik weet dat nl nog steeds niet of bij ons alles goed is...

@hopje; ik ben sinds gisteren op mijn 10e dag begonnen met de ovulatietest van predictor. En heb nu dus 2 niet-positieve testen gehad. wel sinds gister wat slijm dus het zit er wel aan  te komen, maar ik heb een cyclus van ongeveer 26 dagen dus ik verwacht donderdag of vrijdag een positieve test....Laat nou net, mijn vriend dan 2 avonden  laat vanuit zijn werk komen, vergadering en etentje, dus ben benieuwd, wordt dus nachtwerk, hahahaa....
Wat zouden jullie doen, wachten met de seks of toch alvast een keertje....zaterdag was de laatste keer, dus kriebelt al wel weer.....Teveel is ook weer niet goed denk ik, anders had ik allang zwanger moeten zijn.....

@janien hoe gaat het met temperaturen???

Hoor graag van jullie,

Gr Han

hallo meiden,

ik hoor hier niet helemaal bij, maar wil toch graag reageren, ik ben sinds augustus bezig en het gaat niet echt vlotjes omdat ik niet ongesteld werd, dus net twee pilstrips er weer op zitten en hopelijk hersteld m'n cyclus...

van tevoren had ik zo'n blij gevoel van nu gaan we er werkelijk voor terwijl ik er nu al niet meer zo mee bezig ben, in de zin van het zal toch wel niet raak zijn...wat een gedoe denk ik wel eens..

iedereen heel veel geluk!! hopelijk is de MM niet nodig...

groetjes

hey Han,

snap inderdaad je ongerustheid. daarom zijn de ovu testen ook zo fijn. dan krijg je al een beetje een inzicht in je cyclus. tenminste bij mij was dat wel zo dus hoop dat het bij jou ook werkt.
ik was trouwens 12 weken zwanger. maar wist bij 10 weken dat het al niet goed was. toen hadden we namelijk de eerste echo en daar was geen vruchtje op te zien. heb dus 2 weken in onzekerheid gezeten of mijn lijf het zelf ging regelen. en ja dus. nu is het morgen nog wel even spannend om te zien of ik nu weer schoon ben.

laat je even weten of je straks een positieve ovu test hebt? ben erg benieuwd hoe het jou bevalt.

liefs Christy

Hey Christy,

Vreselijk om bij je eerste echo te horen te krijgen dat het helemaal niet goed is.....Daarom lijken me die eerste weken ook wel spannend, want je bent dan wel zwanger en blij, maar later blijkt het dus niet goed te zijn.....
Daarom vraag ik me ook af of je het wel snel tegen iedereen het leuke nieuws verteld of niet......
Voordeel is dat iedereen het weet en ook mee blij voor je is en je later kunnen ondersteunen, Moet je alleen iedereen ook het slechte nieuws vertellen.....
Nadeel van niet vertellen is dat je het alleen moet verwerken, of te horen krijgt, Was je zwanger dan?? Lijkt mij ook niet leuk. Wat heb jij gedaan???
Je zult wel denken, waar denkt ze al wel niet aan.....het is immers nog niet zover.....

Heb vandaag een positieve OV test, maar dat dacht ik eigenlijk al wel, bevestigd dus alleen maar wat ik de andere maanden  ook heb gevoeld...
Dus vanavond aan de klus....Hopelijk deze keer wel raak, hebben nu ook sinds zaterdag niets meer gedaan, dus ik hoop dat het sperma ook een beetje goed is, misschien de vorige maanden teveel van te voren geklust en net op de eisprong geen goed sperma??? Ik weet het ook niet, verzin vanalles...

Gr Han
.

Terug
Bovenaan