Hallo Allemaal,
Hoe is het hier?
Een tijdje terug heb ik afscheid genomen van dit forum, omdat ik een miskraam kreeg, en ik daar even van bij wilde komen.
Na een tijdje niet bezig te zijn geweest met zwanger worden, is het toch weer gaan kriebelen en hebben we besloten er weer voor te gaan. Begin van de week heb ik dan ook ovulatietesten besteld, want sinds de miskramen ben ik niet altijd regelmatig ongesteld. Hopelijk kan ik zo op goede momenten aan de klus.
Afgelopen weekend gehoord dat mijn broer papa gaat worden, dus het zou fijn zijn als het nu eens snel zou lukken, dan gaan de kleintjes niet te veel van leeftijd schelen. Maar we zullen zien.
Vanwege frustratie van moskraam, niet zwanger worden, wel zwanger maar dan weer miskraan, was ik afgelopen jaar flink aangekomen. Afgelopen periode dan ook streng gelijnd, met een heel goed doel, 14 kilo afgevallen nu. Dus ik ben fit en gezond. Ook de onderzoeken in het ziekenhuis hebben geen redenen van de miskraam gevonden, dus ze houden het op Pech. We kunnen er dus helemaal voor gaan!
kan iemand mij in het schema toevoegen? Ik krijg geen rij erbij.
Alvast bedankt. Kim
Kim - 31 jaar - 19 mei - 1e (na miskraam) - 2
NOD :
Naam:
Leeftijd:
Datum:
Ronde:
Kindje:
Han
28
7 of 8 mei
12