Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
6  april
8
1

Han
28
10 arpil
11
1

Stefanie

Shanna

wannabemum
30
23 april
8
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Petra
30
NOD 15 februari
8
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Plat
28
11
2
23 okt. 09

Bonbon
28
10
1
18 nov. 09

Luxx
27                
10
1

Hello ladies,
Ja, het valt niet mee om weer ongi te zijn..
Ik kreeg zoveel last van stress/zorgen dat we voor de zekerheid naar de huisarts zijn geweest...
De huisarts geeft eigenlijk aan dat je nog zo kort bezig bent.. Ik vind 8 maanden echt niet kort als je er elke maand op zit te wachten. Bovendien was ik er te veel mee bezig, volgens hem. Ja, dat klopt ook wel, maar ik vind het echt moeilijk om het "uit te zetten".
We moesten er voor zorgen dat we onbezonnen met elkaar vreeën en niet op de dagen letten. Dat ga ik deze maand ook echt proberen..
En hopelijk vallen we dan in de prijzen...

Een knuffel voor alle dames die weer een nieuwe ronde in gaan...

Hallo,

Ook zo iets, er niet teveel mee bezig zijn, hoe doe je dat....
Ik kan het ook niet, hoor, zelfs niet toen we druk waren met huis.....

Gr Han

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?
Ik ben afgelopen zondag weer ongi geworden, dus ga op naar ronde 9 al weer.  Ik pas zo ons lijstje wel even aan.

X hopje

Hierbij het vernieuwde lijstje, X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Han
28
10 arpil
11
1

Stefanie

Shanna

wannabemum
30
23 april
8
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Petra
30
NOD 15 februari
8
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Plat
28
11
2
23 okt. 09

Bonbon
28
10
1
18 nov. 09

Luxx
27                
10
1

Hey meiden,

@hopje, shit voor je die rode duivels!!!!!
Zo weer een maand verder......bah......

Verder is het rustig op dit forum......moeten er allemaal ook niet zoveel mee bezig zijn, toch.....

Verder hier afwachten, maar 1 ding heb totaal geen ongi klachten.....en nog niet 1 steekje gevoeld de afgelopen weken.....
En wel misselijk op zijn tijd, gaat met eten over, kan minder goed poepen (sorry).....
en een vaag zeurend gevoel onderin mijn buik......
Dat betekend dat ik gister zwangerschapstesten op internet heb besteld, vandaag netjes met de post binnen gekregen.

Ga wel wachten tot vrijdagochtend......nu is het zo dat mijn vriend vrijdag in de ochtend met zijn moeder het paasweekend in de ardennen gaat vieren........en wil hem nog niet teleurstellen, dus ga vrijdagochtend stiekem testen.......is het niks dan vertel ik ook niks en is het wel positief dan kan ik dat direct laten zien.......

Dus jullie horen vrijdag weer van mij......

Gr Han

Hey meiden,

Ik wilde dat ik het vorige berichtje weer kon verwijderen.......
Hier weer een heel verdrietig  iemand die zich deze week anders voelde, maar vanochtend na de klok rond geslapen te hebben, toch de RD    gekomen.....en heftige buikpijn heb gekregen......voel me echt moedeloos en teleurgesteld....en zie dus behoorlijk op tegen het weekend alleen te zijn......Heb ookal dagen dat ik geen puf heb om mijn huishouden op orde te houden.....terwijl ook altijd alles netjes en schoon wil hebben......
Heb mijn vriendje ook nog niet gebeld, die is op kantoor aan het werk en wil hem er nog niet mee lastig vallen, zit toch te ver weg......

Maar heb ook zo met mijn moeder afgesproken en die weet nog steeds van  niks......weet nie of ik het nu nog steeds geheim kan houden.....maar zie wel......

Han

Ah Han wat kl*te weer meid! Ik had het je zo onwijs gegund! Ik weet heel goed hoe je je nu voelt. Maar probeer de moed weer  bij elkaar te rapen meid! En ga samen met ons door naar de volgende  ronde. Er komt een dag, daar moet je heilig in geloven, dat ook wij zwanger mogen zijn!

Ik wens je heel veel sterkte! En  ik hoop dat je spoedig weer positief zult zijn en er weer met goede moed voor zult en kunt gaan.    

Ik denk aan je.

X hopje

Terug
Bovenaan