Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Han
28
7 of   8 mei
12
1

Stefanie

Shanna

wannabemum
30
23 april
8
1

Hopje
28
15 mei
9
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Petra
30
NOD 15 februari
8
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Plat
28
11
2
23 okt. 09

Bonbon
28
10
1
18 nov. 09

Luxx
27                
10
1

Nieuw lijstje.....

Hey hopje, jou datum is weer later, heb jij zo'n lange cyclus........

Nieuwe rondes,   nieuwe kansen, tja gelooof er weinig is, maar ga maar door......zouden wij dan ook in het zkh belanden??? Ik hoop van niet.

In juni hebben we vakantie en wil dan eigenlijk misschien naar de huisarts, als mijn vriend dat ook wil, binnenkort maar vast voorbereiden bij hem, deze gedachte....
Wil dan wel weten of alles wel goed is bij ons.....(denk al wel ver vooruit, vinden jullie niet??)

Ga maar een project voor deze maand verzinnen, eerst een leuk paasweekend ondanks dat ik alleen ben, ga wel shoppen, eten en filmpje pakken met vriendin en nu kan ik ook met een gerust hart zondag gaan relaxen in de sauna.......

En daarna in onze vrije dagen ons balkon/loggia voor de lente/zomer afmaken.......
En heel misschien ook nog wel de voortuin.....

Hey hopje, als je prive wil mailen/chatten laat maar effe weten......wel apart dat we al evenlang bezig zijn en het niet wil........

De anderen nog leuke dingen doen????
Als ik niet meer schrijf, alvast een fijn paasweekend iedereen!!!!!

Gr Han

Hey meiden!!
Hier even een kort berichtje van mij om te laten weten dat ik jullie nog wel volg hoor!!
Even een hart onder riem steken!  Laten weten dat ik aan jullie denk en blijf duimen!
Ik vind het zo rot dat er weer RD-tjes zijn aangebroken bij enkele van jullie.....!!

Ik hoop dat het wel een beetje hoop kan geven dat het bij ons ook pas in ronde 10 gelukt is, ook al zijn sommigen al over ie grens van 10 rondes heen.... Ik moet zeggen dat ik gek genoeg nu steeds meer verhalen hoor in mijn omgeving dat mensen bijna een jaar bezig waren, maar die frustratie is erg en zet het maar eens van je af, dat is zo moeilijk!!!!
Volg je gevoel, als dat gevoel zegt HA is dat misschien een idee, al is het voor een soort van geruststelling!

Ondanks alles wens ik jullie wel een fijne pasen en ik kom vast nog wel weer langs hier!!!

Heel veel liefs, Luxx

Hey Luxx,

Thanks voor het hart onder de riem.....
Ik hoop dat alles goed met je mag gaan.....

Leef nu echt van menstruatie naar menstruatie (of misschien wel zwanger), nu dus weer allerlei plannen gemaakt, voor de komende weken, morgen lekker uiteten, en zondag naar de sauna......en laat ook over 1.5 week mijn ogen testen of ze geschikt zijn voor laseren.....en dan weer afwachten tot 8 mei.....

Zo ook nog geen vakantie plannen....

Fijne paasdagen,

Gr Han

Beste allemaal,

Ik heb net jullie berichtjes gelezen en herken er veel in.

.. dat ging even mis.. maar ik ben er weer!
Ik ben nu ook al een poosje aan het proberen en ik zit echt met 1001 vragen! Hoop dat jullie "ervaren klussers" mij kunnen helpen met antwoorden. Als je aan het proberen bent bespreek je het meestal nog niet echt met vriendinnen (ik tenminste niet) maar je zit toch met een aantal zaken.
Ik ben in juli gestopt met de pil, maar toen nog wel beschermd gevreen.. we hoefden niet meteen zwanger te worden, maar wilde wel de hormonen uit mijn lijf. Voordat ik aan d epil ging was ik altijd zeer onregelmatig ongesteld.. toen ik met de pil stopte was dit netjes een 4 weken cyclus. Dit heeft geduurd tot vorige maand, toen was het ineens 5 weken. ZOu dit betekenen dat de hormonen die een zwangerschap dienen te voorkomen, nu pas uit mijn lijf zijn?! Hebben jullie dit ook gehad?
Ik hoop een beetje met jullie mee te kunnen kletsen!!
Oh ja.. ik ben 29 trouwens!

Hey steeds meer kriebels,

Joh, wat raar, ik weet het antwoord niet.....ik was nl vanaf het begin 26-28 dagen, cyclus.....Dus totaal geen ervaring met onregelmatigheid....
En je toevallig geen zwangerschapstest gedaan de laatste keer, dat je misschien heel even zwanger was...???

Klets gezellig mee, op de andere forum, 1e kindje wat je zo graag wil, wordt nog meer gekletst en niet alleen over zwanger worden....

Kijk maar,
Deze topic loopt ook gewoon door met het lijstje (kan je kopieren en je naam er in zetten)
Gr Han

Hoi dames.
Zo dat is even geleden dat ik wat schreef. Ik had het even allemaal helemaal gehad.
Ik ben nog steeds niet ongi geweest. Wel is het (sorry) bruine afscheiding en af en toe wat bloed gestopt en had ik vorige week weer gewoon een eisprong.
ik heb zelf het vermoeden dat ik misschien een hele vroege miskraam heb gehad waardoor ik een aantal weken toch wel wat bloedverlies en bruine afscheiding had.
Nu is het dan maar weer wachten of het misschien deze keer raak is. Als het goed is zou ik dus volgende week ongi moeten worden, of niet natuurlijk
Ik moet wel zeggen dat deze maanden zo aardig slopend worden. Ik probeer positief te blijven en te genieten van alle mooie dingen om mij heen.
Ach het heeft ook wel voordelen om 3 maanden al niet meer ongesteld te zijn.
He meiden succes allemaal. En ik denk aan jullie.
Groetjes

Hey Petra,

Jeetje, wat vervelend om zo aan te moeten rommelen......
Ik hoop dat je een goede eisprong hebt gehad en dat het nu mag lukken voor je....

Gr Han

Terug
Bovenaan