Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

hey meisje is het niet leuk om gewoon allemaal zo'n banner te gebruiken daar staat dan gelijk bij wanneer je nod dag is. scheelt veel gedoe met die handmatige lijstjes!
zijn er nog meer meiden   hier die vandaag hun nod dag hebben?
x

Hey Rosalien,

Welkom op het forum.....
Erg he, dat je niet zwanger wordt wanneer je dat wil......wordt er ook erg onzeker van en er niet mee bezig zijn, dat gaat helemaal niet als je iets wil.....dus wij vrijen ook op de klok en agenda hoor, je wilt toch een kind....

Ik wacht nog steeds effe af, vrijdag nod, misschien testen op zaterdag avond.....
Moet die dingen ook nog kopen, iemand al ervaring ofzo....

Misschien kan je effe kort uitleggen hoe je dat schema moet maken op die site...
Kan ik het ook proberen, heb nu effe geen tijd.....

Gr Han

Hey mama-1984,

Jij ook welkom.....
Wat erg een miskraam met de kerst.....ben je net blij, is het er niet meer....
Maar het was wel raak......

Dat is bij mij nog steeds de vraag of dat lukt....

Gr Han

Hey Han,

Morgen je NOD! Spannend! Heb je al klachtjes/kwaaltjes?

Wat betreft de zwangerschapstesten. Ik heb ze steeds via www.sensitest.nl besteld. Niet te duur en erg betrouwbaar. Ik heb er ook ovulatietesten besteld.

Succes meid!

X hopje

Han en Bonbon, hoe gaat het met jullie NOD? Ik ben erg benieuwd...

Ook erg benieuwd was ik naar mijn eigen NOD:   ik heb manlief nml vanmorgen naar de drogist gestuurd om een test te halen en die heb ik net gedaan, ik kon niet meer wachten.

Gisteren was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld werd, omdat ik buikkrampen had en hoofdpijn. Dit heb ik meestal een paar uur voordat ik ongesteld wordt. Dus ik was vanmorgen verbaasd dat het niet zo was. Nu moest ik het ook zeker weten en hem manlief dus de deur uitgestuurd. En wat blijkt: Twee duidelijke strepen!!!

IK BEN DUS ZWANGER!!!!!!

Heel onwerkelijk en ook weer heel spannend, omdat het vorige keer mis is gegaan. Dus nog twee zwager maanden voor de boeg, maar ik heb er een goed gevoel over. Bij mijn vorige zwangerschap had ik al vanaf dag een het gevoel dat de zwangerschap niet goed verliep, en dat gevoel heb ik nu niet.

Nu wordt het wachten op de misselijkheid en de moeheid, hihi, dat was vorige keren ook zo. Dus daar zal ik nu ook wel niet aan ontkomen, maar alles voor het goede doel!

Ik hoop spoedig van iedereen te lezen dat het snel gelukt is om allemaal zwanger te worden!   Heel veel liefs, Kim

Hey Kim,

KEI GEFELICITEERD, JE BENT ZWANGER!!!!! WOW, fijn voor je, ook nog met je vriendinnen tegelijk!!!!!!
Ik hoop dat alles goed gaat.

Is er toch nog iemand zwanger deze maand.. Ik was er ook voor 80% van overtuigd zwanger te zijn, maar dat zat dus blijkbaar alleen maar in mijn hoofd en niet in mijn buik.....want gister ochtend kreeg ik de krampen en de RD's.......
BALEN, SHIT, SHIT.......

Nu naar ronde 10, alweer......

Hoe is het met de anderen????

GR Han

O,ja Happy Valentine.....

Hoi meiden,

Hoera, na 11 rondes ben ik zwanger!!! Kon het eerst niet geloven had vrijdag mijn NOD   's avonds een zwangerschapstest gedaan deze gaf een heel vaag tweede streepje, dus zwanger. Toch zaterdag en zondag nog een test gedaan en zondag was het streepje zo duidelijk dat we toen pas echt geloofde dat het waar was, na steeds teleurgesteld te zijn had ik de hoop op een spontane zwangerschap al een beetje op gegeven. vandaar dat we het ook niet konden geloven dat het toch gelukt is.

@kim: Gefeliciteerd, met je zwangerschap.

alle andere meiden ik wens dat jullie allemaal ook snel zwanger zijn.

Groetjes Plat

Hey meiden!

Allemaal een goed weekend gehad?

@Kim en Plat: Zwanger!! Gefeliciteerd!!! Geniet er van meiden!!
Hadden jullie al klachtjes/kwaaltjes voor jullie NOD? Of kwam de positieve test als een grote verrassing?

Fijne dag allemaal.

X hopje

Terug
Bovenaan