Han en Bonbon, hoe gaat het met jullie NOD? Ik ben erg benieuwd...
Ook erg benieuwd was ik naar mijn eigen NOD: ik heb manlief nml vanmorgen naar de drogist gestuurd om een test te halen en die heb ik net gedaan, ik kon niet meer wachten.
Gisteren was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld werd, omdat ik buikkrampen had en hoofdpijn. Dit heb ik meestal een paar uur voordat ik ongesteld wordt. Dus ik was vanmorgen verbaasd dat het niet zo was. Nu moest ik het ook zeker weten en hem manlief dus de deur uitgestuurd. En wat blijkt: Twee duidelijke strepen!!!
IK BEN DUS ZWANGER!!!!!!
Heel onwerkelijk en ook weer heel spannend, omdat het vorige keer mis is gegaan. Dus nog twee zwager maanden voor de boeg, maar ik heb er een goed gevoel over. Bij mijn vorige zwangerschap had ik al vanaf dag een het gevoel dat de zwangerschap niet goed verliep, en dat gevoel heb ik nu niet.
Nu wordt het wachten op de misselijkheid en de moeheid, hihi, dat was vorige keren ook zo. Dus daar zal ik nu ook wel niet aan ontkomen, maar alles voor het goede doel!
Ik hoop spoedig van iedereen te lezen dat het snel gelukt is om allemaal zwanger te worden! Heel veel liefs, Kim