Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hallo, Nee ben tot op heden nog steeds niet ongi, heb afgelopen vrijdag een test gedaan en die was negatief. Dat was dag 29.
Ik heb geen idee wat mijn cyclus is. Ik heb al een half jaar geen ongi meer gehad. En heb de vorige maand een kuur provera gehad en na die kuur op dag 9 pas een ongi geworden. Ik heb dus geen idee wat voor een cyclus ik heb. Volgens de gyn ziet alles er van binnen prima uit. En ik heb geen PCO wat ze eerst dachten. Heb dus wel een eisprong.
Die witte afscheiding heb ik nog steeds maar ik heb een klein vermoeden dat ik misschien wel een bacterieele infectie heb. Dat heb ik al wel vaker gehad en het gaat nu namelijk ook een beetje pijn doen. Ik kijk het nog even aan en dan ga ik maar weer even naar de HA om daar medicijnen voor te krijgen.

Maar als jullie in mijn schoenen stonden zouden jullie deze week nog een test doen als ik nog steeds niet ongi ben????

Liefs Hoopvol

Hoi Hoopvol,

Ik zou geen zwangerschapstest doen, maar even langs de ha gaan. Ik heb zelf erg onregelmatig en weet ook nooit zo goed wanneer ik een test moet doen. Maar heb ondertussen al wel de ervaring dat als ik een zwangerschapstest doe en hij is weer negatief dat ik dan toch hoop blijf houden. Ben zelf ook al een aantal keren bij ha geweest omdat ik het niet meer wist. Heb een erg fijne ha die dan goed aangeeft wat te doen en hoelang nog te wachten tot actie ondernomen gaat worden. zo heb je toch een streef datum.

succes er mee.

groetjes Plat

Ik heb mezelf ook even toegevoegd. Vind het een goed idee, kun je in één oogopslag zien wanneer iedereen zijn NOD heeft.

X hopje

Naam

Ei

NOD

Poging

Kind nr.

Leeftijd

afspraak arts

Komt uit

Kim

1-2-09

15-2-09

7e

2

30

-

N-Br.

Hopje      
9-2-09
21-2-09

7e

1

28

-

Gld.

Hey meiden,

Ik geloof dat Luxx het ook al schreef, maar ik heb ook het idee dat er tussen mijn eisprong en mijn NOD minder dan 14 dagen zit. Ik ben nu al ruim een week met ovu testen bezig en had vorige week alleen maar vage streepjes. Volgens mijn cyclus van 34 dagen had ik afgelopen zaterdag mijn eisprong moeten hebben en dus vrijdag een positieve ovu test. Maar nee hoor, alleen maar vage streepjes. Ik had de moed eigenlijk al opgegeven, ik dacht dat de ovu testen bij mij niet werkten. Maar ik heb gister toch nog maar een ovu test gedaan, en deze was dus overduidelijk positief! Gisterochtend hadden we al geklust en vanavond dus nog maar een keer. Aangezien ik dan dus pas vandaag mijn eisprong verwacht. Ik vermoed dat ik dus alle vorige cyclussen gedacht heb dat mijn eisprong al geweest was, maar volgens deze ovu test blijkt dus dat ik mijn eisprong later heb dan gedacht!

Meiden, die bijna hun NOD hebben, hoe gaat het met jullie?

X hopje

Naam

Ei

NOD

Poging

Kind nr.

Leeftijd

afspraak arts

Komt uit

Han
30-1-09
13-02-09
9e
1
28
-
N-Br

Kim

1-2-09

15-2-09

7e

2

30

-

N-Br.

Hopje      
9-2-09
21-2-09

7e

1

28

-

Gld.

quote: han28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 16:49:18'));

Naam

Ei

NOD

Poging

Kind nr.

Leeftijd

afspraak arts

Komt uit

Han
30-1-09
13-02-09
9e
1
28
-
N-Br

Kim

1-2-09

15-2-09

7e

2

30

-

N-Br.

Hopje      
9-2-09
21-2-09

7e

1

28

-

Gld.

Hayley                
7-2-09
21-2-09
9e
1        
30
-
N-H

Hallo allemaal,

@bonbon thanx voor de tip mbt de ovulatietesten. Ik teste nl. zaterdagochtend om 06.45 uur (omdat ik iedere dag rond die tijd test) negatief.  Omdat ik absoluut geen zin had om zondagochtend weer om 06.45 uur op te staan besloot ik om 3 uur later nog een test te doen. En inderdaad: toen wel positief. Zo zie je maar!    

Succes allemaal met wachten...

groetjes  

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie?

@Han: bijna je NOD! Heb je al kwaaltjes/klachten?

X hopje

Terug
Bovenaan