Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Ik heb mijn NOD even aangepast naar de 23e. Had namelijk gister pas mijn ei.

X hopje

Naam

Ei

NOD

Poging

Kind nr.

Leeftijd

afspraak arts

Komt uit

Han
30-1-09
13-02-09
9e
1
28
-
N-Br

Kim

1-2-09

15-2-09

7e

2

30

-

N-Br.

Hayley                
7-2-09
21-2-09
9e
1        
30
-
N-H

Hopje
9-2-09
23-2-09
7e
1
28
-
Gld.

Hey meiden,

Ik wacht nog geduldig af....
Wat voel ik, niet zo als andere maanden als ik ongi wordt....heel veel honger en misselijke honger....

Maar af en toe heb ik het vreselijk warm, een gevoel in mijn onderbuik die gelijkmatig is.
Borsten matig.....2x flink bloedend tandvlees gehad (Heb ik ooit vaker gehoord)
En heel apart, vandaag weer gaan werken in een gezin(werk al in de kraamzorg) waar een kindje van bijna 3 rondloopt en die zei"jij hebt een baby in de buik"???? Zonder her erover gehad te hebben,alleen dat die moeder een baby in de buik heeft gehad.....Zou het echt waar zijn, ik hoop het zo.....

Maar wil tot zondag/maandag wachten als ik kan testen......Heb ze ook nog niet in huis, nl.

Donderdag is dag 26, dus zou ik vrijdag ongi hebben, en zaterdag dag 28 uitgaande van mijn langste cyclus.

Lees ook zoveel dat mensen twijfelen bij zo'n test, dus dat wil ik ook voorkomen...

Tot gauw Han

PS Met iedereen alles nog goed????

quote: hopje1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 15:47:40'));

Ik heb mijn NOD even aangepast naar de 23e. Had namelijk gister pas mijn ei.

X hopje

Naam

Ei

NOD

Poging

Kind nr.

Leeftijd

afspraak arts

Komt uit

Han
30-1-09
13-02-09
9e
1
28
-
N-Br

Kim

1-2-09

15-2-09

7e

2

30

-

N-Br.

Hayley                
7-2-09
21-2-09
9e
1        
30
-
N-H

Hopje
9-2-09
23-2-09
7e
1
28
-
Gld.

BonBon                    30-1-09         13-02-09          9e                         1                             28                         2-03-09                               Gld.

@Han: het klinkt wel positief allemaal.  Hoop op goed nieuws, zou mij, en  voor de anderen waarschijnlijk,  ook weer wat moed geven!

Ik duim voor je.

groetjes
Hayley

quote: han28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 17:29:41'));

Hey meiden,

Ik wacht nog geduldig af....
Wat voel ik, niet zo als andere maanden als ik ongi wordt....heel veel honger en misselijke honger....

Maar af en toe heb ik het vreselijk warm, een gevoel in mijn onderbuik die gelijkmatig is.
Borsten matig.....2x flink bloedend tandvlees gehad (Heb ik ooit vaker gehoord)
En heel apart, vandaag weer gaan werken in een gezin(werk al in de kraamzorg) waar een kindje van bijna 3 rondloopt en die zei"jij hebt een baby in de buik"???? Zonder her erover gehad te hebben,alleen dat die moeder een baby in de buik heeft gehad.....Zou het echt waar zijn, ik hoop het zo.....

Maar wil tot zondag/maandag wachten als ik kan testen......Heb ze ook nog niet in huis, nl.

Donderdag is dag 26, dus zou ik vrijdag ongi hebben, en zaterdag dag 28 uitgaande van mijn langste cyclus.

Lees ook zoveel dat mensen twijfelen bij zo'n test, dus dat wil ik ook voorkomen...

Tot gauw Han

PS Met iedereen alles nog goed????

hoi Han,

We zitten gelijk deze maand, Spannend!!
Hoezo bloedend tandvlees?? nog nooit van gehoord...
Net als al die andere maanden heb ik weer de vaste kwaaltjes, misselijk, moe, pijnlijke borsten, en bloedend tandvlees... dus wie weet is het zover en mag ik het zh afbellen!! HOOP HET, Als het op Valentijnsdag nog niks is ga ik testen misschien een leuk kado.... en jij wanneer ga jij testen?
gr b

Hallo allemaal,

Han en Bonbon, spannend hoor, en dan al die dingen die je kunt voelen die je aan de ene kant blij maken en ook weer onzeker...gek word ik ervan. Ik was vanmorgen al helemaal blij dat ik kokhalzend boven het toilet hing met een pukkel op mijn kin, hopende dat het komt van een zwangerschap... ach ja we zullen allemaal onze tijd af moeten wachten voordat we het zeker weten of het raak is. Ik hoop het voor iedereen!

Bloedend tandvlees, dat komt inderdaad meer voor bij zwangerschappen, maar of dat ook iets is wat al heel vroeg optreed, dat weet ik niet.

Afgelopen weekend het blijde nieuws gekregen dat mijn vriendin zwanger is. Van mijn vier beste vriendinnen, zijn er nu drie zwanger..., ik ben heel blij voor ze, maar ik wil zelf ook! Lijkt me ook zo leuk om samen te zwangeren.... Een van de vriendinnen die als eerste is uitgeteld, daarmee liep mijn zwangerschap die in een miskraam is afgelopen, maar 1 week verschil. Zij is nu met verlof, en dan denk ik vaak: dat had ik ook kunnen hebben. En nu mijn andere twee vriendinnen maar 6 weken schelen, denk ik helemaal: Ik wil deze cyclus echt zwanger zijn, dan zijn we nog heel eventjes met zijn allen zwanger, en loop ik een beetje gelijk op met de andere vriendinnen. Maar ook ik zal af moeten wachten, nog tot het weekend, dan ga ik hopelijk een positieve test in handen krijgen.

Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie, welke vinden jullie het fijnste?

groetjes,
Kim

Hallo allemaal,

Wij zijn eind april gestopt met de pil en inmiddels zijn we in ronde 10 beland voor een 2e kindje, de eerste is inmiddels alweer bijna 4,5. Ik hoop dat ik hier mee kan praten.
We hadden verwacht dat het niet zo zou gaan als bij de eerste (door de pil heen dus het principe in een keer raak), maar dat het zo lang zou duren....
Inmiddels heel veel bekenden zwanger en moet zeggen dat ik nu ook wel eens een keertje wil!
In december ben ik wel zwanger geweest maar ik heb op eerste kerstdag helaas een miskraam gehad met 4 weken.

Groetjes Mama_1984

hallo lieve meiden

Ook wij zijn in juni gestopt met de pil.
I heb me zelf altijd belooft om het gewoon rustig af te wachten en er niet te veel mee bezig te zijn!
helaas heb ik die belofte na 4 maandnen niet meer vol kunnen houden vanaf november ben ik er juist erg mee bezig en elk steekje of dingentje wat ik ook maar voel daar denk ik al bij van zou het.. en ook het vrijen probeer ik te plannen.
ik vind het gewoon ook zo lang duren   toch weet ik dat bij mij alles goed zit van binnen heb in juni 2008 uitbegreid onderzoek wegens medische redenen.
ook heb ik al aantal keer ovulatie testen gedaan ik weet dat we dus op vruchtbare dagen sex hebben gehad.
Daarom vind ik het zo vervelend om elke maand weer niet zwanger te zijn. en maak me dan eigenlijk ook gelijk zorgen!
maar dat wil ik weer helemaal niet omdat dat vokgens mij ook weer niet goed voor je is.
ik heb normaal een keurige cyclus van 29 dagen op de dag af.
vroige maand ineeens uit het niets een cyclus van 37 dagen was dus een dikke WEEK overtijd.
doet zo zeer als de test dan toch negatief is.......
mijn man wil ook graag een kindje toch is hij daar niet op deze manier mee bezig!
ervaren jullie dat ook zo?
mijn nod dag is trouwens vandaag als ik uit ga van me 29 dagen cyclus.
kan het zo zijn als je iets heel graag niet wilt dat je lichaam dan daardoor niet o.g wordt?

liefs Rosalien

Terug
Bovenaan