Gestopt in November. Wie nog meer?

Hallo allemaal.

Ik heb vorige week mijn spiraal laten verwijderen. Ben direct een dag later ongesteld geworden. Dit heeft 5 dagen geduurd.  Nu was ik benieuwd of er nog meer gestopt zijn in November? En hoe jullie het allemaal ervaren.

<span style="line-height: 1.5;">Groetjess </span>
 
lees al een tijdje mee en nu ik deze voorbij zie komen sluit ik me graag aan

wij hebben het in november vh eerst weer geprobeerd na een heftige miskraam in augustus maar helaas donderdag ongesteld geworden dus hier door naar de volgende ronde.

Hebben jullie al kinderen?
 
Ik ben al iets langer gestopt. Maar heb vorige maand gehoord dat ik PCOS heb. Dus schrijf ook graag mee. Ga volgende maand beginnen met Clomid dus dat telt voor mij een beetje als de eerste ronde.
 
Cv: och jeetje, wat heftig! Hopelijk mag het deze keer beter uitpakken. voor ons het eerste kindje, dus allemaal erg spannend. En voor jullie?

Zonnetje90: spannend dat je begint met Clomid! heb je al een echo daarvoor gepland staan?
 
@mamamandy; ja zeker heftig, toen was ik meteen de eerste ronde al zwanger maar met 11 wkn helaas geen hartslag meer. Er stond al een afspraak voor curretage maar in de tussentijd begon mijn lichaam met afstoten wat resulteerde in heftige weeen en heel veel bloed verlies en alsnog een curretage. De maanden erna moest ik er ècht niet meer aan denken maar gelukkig is mn wens weer op de voorgrond gekomen.

Voor ons is het ook de eerste. Hoe oud ben jij? En in je omgeving al veel vrienden met kinderen?



@ zonnetje; ik moest eerst even googelen wat PCOS was hoor :$ wat fijn dat je kunt starten met de medicatie, duimen dus maar! En hoe oud ben jij en ook de eerste?!

wanneer is jullie/zou jullie volgende NOD zijn meiden?
 
Ja dat begrijp ik cv! en vooral met 11 weken, maar echt waar respect dat je er nu zo open overschrijft. ik kan me heel voorstellen dat een nieuwe poging nu des te spannend is.

Ik ben 23 en mijn vriend is 30. in de omgeving al wel wat mensen met kinderen en zelfs al één keer oom en tante, wat enorm genieten is

Mijn Nod is zaterdag, dus extra spannend.. maar ik probeer er nuchter in te gaan. Al valt dat niet mee haha

En nu snap je natuurlijk wel dat ik ook benieuwd ben naar jouw leeftijd, omgeving en nod ;)
 
Jeeh wat een spannende week voor jullie! Ik had dat vorige week nou de dagen gingen zooo langzaam. Hopelijk kun je je gedachten een beetje opzij zetten?

hier nog maar een stel met kinderen en geen oom en tante dus wij zijn de eerste zeg maar

vandaar dat ik dit forum zo leuk vind want in dit stadium kan je het ook nog niet zo met je omgeving delen.

ik ben 27 en mn vriend 28 en mijn volgende NOD zou 22 dec pas weer zijn dus een spannende maand weer zo voor kerst
 
Terug
Bovenaan