Gestopt in November. Wie nog meer?

<p>Hi dames, vandaag precies 5 weken. Voel me eigenlijk prima, alleen zere borsten/tepels en ruik alles een stuk heftiger. We kunnen 19 juli bij de vk terecht voor intake en termijnecho. </p><p>Wel heel raar, had mezelf veel blijer voorgesteld, maar ben nu juist super angstig dat het niet goed gaat. Zal er wel bij horen allemaal, maar was me daar eerder niet zo bewust van :)</p><p>Hoe gaat het met jullie?</p>
 
<p>Wat leuk! Gefeliciteerd Sparklee. Eindelijk.. ben super blij voor je! Met mij gaat het wel redelijk.  Op en af. Nog even afwachten wanneer mijn menstruatie is. Is alweer 6 weken geleden..</p>
 
<p>Ik heb gisteren de eerste echo gehad! Alles was goed en een mooi kloppend hartje. Was echt een magisch gevoel haha. Verloskundige was tegen me aan het praten en ik was zo gefocust op wat ik daar zag. 25 juli heb ik de termijnecho. Ik ga lekker 9 dagen op vakantie donderdag. Dus nog even doorwerken en dan heeerlijk relaxen. </p><p> </p><p>Gaan jullie nog op vakantie?</p>
 
<p>Wauw gefeliciteerd dames dat jullie zwanger zijn!!♡ </p><p>Hier de 20 weken echo vorige week gehad en alles was goed met ons kleine hummeltje! Morgen alweer 21 weken zwanger. Voel de kleine nog steeds niet echt maar ach de vk zegt dat het nog wel even kan duren bij de eerste! </p><p> </p><p>Xxx </p><p> </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan