Gestopt in November. Wie nog meer?

<p style="text-align: left;">Ik ben 26! Eind december heb ik de eerste afspraak en dan kan ik als het goed is starten. Mijn vriend gaat voor de eerste keer mee, de vorige keer toen ik het hoorde ben ik alleen gegaan. Ben nu alweer een hele lange tijd niet ongesteld geweest dus mijn nod is heel moeilijk te bepalen. In mijn omgeving weet amper iemand dat ik gestopt ben met de pil. Ik deel het pas als ik ook echt zwanger ben. Anders krijg je steeds die vragen 'en ben je al zwanger?' Zit ik niet echt op te wachten haha</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
Hoi allemaal!!

Ik ben sinds vorige week gestopt met de pil (was het einde van de strip).

Daarna ongesteld geworden, maar nog niet de spontane ongesteldheid

Of hoe dat ook heet, hihi.

Ik vind het wel spannend om weer zwanger te worden.

Zelf heb ik al 2 kinderen maar mijn vriend niet.

Dit word voor hem de eerste dat hij vader gaat worden



 
Hi Dames.



Leuk dat jullie gereageerd hebben. Ik dacht nog.. ben toch niet de enige die gestopt is in November :p.

Ik zag rond 8 december weer ongesteld moeten worden. Ik ga er vanuit dat ik dat gewoon word. Is de eerste ronde voor ons. (Maar dat zegt natuurlijk niks) Vind het erg spannend.. het is voor ons de eerste keer.
 
Haha nee hoor je bent niet de enige :D

ja Zonnetje dat vind ik ook zooo irritant. En ze houden je (mij iig wel) allemaal in de gaten "oh ze drinkt niet ze zal wel zwanger zijn" of "nee hoor die dronk gewoon wijn dus nog niet zwanger"

en met de feestdagen in het verschiet vind ik dat wel vervelend worden. Hebben jullie al nagedacgt over smoesjes tegen die tijd?



maar mama mandy dus zaterdag en dan jij l-xx spannend hoor!! Hebben jullie al symptomen?
 
Dat is een goeie vraag idd. Wat voor smoesjes gaan jullie idd zeggen?

Ik heb iig nog geen symptomen hebben alleen sinds gisteren beetje onrustige buik.

Cm voor jou duurt het nog even iets langer.  Spannend he?

Ook wij hebben het tegen niemand vertelt.  Zou het wel graag aan sommige willen vertellen, maar doe het pas als het zover is ;)
 
Hoi hoi, Ik ben ook sinds 11-11 spiraal free. Ook ons eerste kindje voor ons beide. 25 jaar en m'n vriend 27. Sommige van jullie heb ik al op andere onderwerpen gesproken zie ik
 
Ow m'n halve bericht is weg...

ik ben ook benieuwd naar jullie "smoesjes". Voelde me namelijk afgelopen week enorm betrapt op mijn werk (waar ik nog maar sinds 2 maanden werk). Ik was aan het vertellen dat ik afgelopen week enorm veel zin had in zandkoekjes dus, deze dan ook had gebakken. Waarop een collega zei; ben je zwanger!? Omdat je daar ineens zin in hebt! En werd toen dus al knal rood...... dus  dat wordt nog wat, ben nog niet eens zwanger....
 
Terug
Bovenaan