Gestopt in November. Wie nog meer?

Wij zitten al in ronde 6, maar ik heb geen smoesjes. Ik ga gewoon sushi eten, eet af en toe een biefstuk en drink af en toe gewoon een wijntje. (wijn drinken of andere alcohol drink ik sowieso nauwelijks) In het begin van het oefenen dan is het allemaal spannend. Maar als je wat verder in de rondes is, dan gaat het spannender randje er een beetje vanaf. Dus ik let er niet meer op, pas als ik een positieve test in mijn handen zou hebben, dan ga ik er bewust opletten.
 
Jaa ik heb mn ongestelde week er net opzitten we kunnen weer gaan klussen (h)

l-xx hoe oud ben jij eigenlijk? En de rest gezellig dat jullie ook meeschrijven :D

en linneke dus net een nieuwe baan dat is wel spannend zo met een zwangerschap evt of heb je al een vast contract?

over de smoesjes, alicia ik snap je idd wel dat doe ik verder ook hoor. Alleen ik drink bijna niet meer na mn miskraam en omdat iedereen me in de gaten houdt blijf ik niet drinken denk ik, valt het straks ook niet op als ik zwanger ben en echt niet meer mag

Hier nog een goede tip

Toen ik zwanger was had ik thuis 0.0 %wijn staan. Als we met vrienden afspraken deden we dat bij ons, en schobk voor mezelf doodleuk een "wijntje" in
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> dit deed ik ook als me ouders/schoonouders er waren. Als we wel ergens anders waren, altijd met de auto! Dan ben je de bob. En evt even een mooi verhaal vertellen dat je een keer moest blazen laatst, en je dus ook niet eentje doet!</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">En een anti biotica kuurtje voor bv blaasontsteking keel onsteking en dus geen alcohol mag, is ook wel gepast
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">En Linneke op je werk moet je gewoon zeggen; zwanger? Nou droom lekker verder mn vriend is zelf nog een kind nee voor ons nog geen kinderen hoor
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Of: zwanger hallooo pfff nou ga jij maar ff koffie halen Je moet ze gewoon vd gek houden en op andere gedachtes brengen.</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Slikken jullie trouwens ook al foliumzuur in dit probeer-stadium?</span>
 
Hoi hoi CM-, nee nog geen vast contract, dit loopt tot as. Februari. Er is me mondeling al toegezegd dat ik een verlenging krijg. Mijn vriend en ik hebben het er samen over gehad, voordat ik werkte zat ik namelijk nog op school en hadden we ook maar een inkomen waar we het goed op kunnen redden. Dus mochten ze als ik zwanger ben me daarna niet verlengen is het geen extreem probleem. Ik ben verpleegkundige dus daar is anders altijd wel een baan in te vinden. :)

Ik ben een week voor mijn spiraaltje verwijderd is begonnen met foliumzuur. Wordt eigenlijk zelfs 4 weken van te voren aangeraden. En jij?

Van die wijn is idd een goede, had die ook in mijn achterhoofd. Het scheelt dat de vrienden van mijn vriend hier 15 minuten rijden (met de auto) vandaan wonen dus ik sowieso bijna altijd al bob. Scheelt iig met nieuwjaar haha.
 
Terug
Bovenaan