Gestopt in November. Wie nog meer?

Hallo lieve allemaal!

Even een update van mij. Ik ben zo druk geweest de afgelopen maand.

Ik dacht deze maand laat ik het een soort van los. Minder op het forum etc. Wel getest met ovu testen om in de gaten te houden wat mijn cyclus gaat doen.

Vandaag mijn nod en ik deed voor de grap een test.

2 dikke strepen!! Kan het nog niet geloven, maar ben zo blij.
 
Wauw gefeliciteerd nassiraaa!!



Hier even een update van mij.

Ben inmiddels 17+3 vandaag weer naar de verloskundige voor controle van mijn bloeddruk die hellaas veel te hoog is en heb een te snel hartritme. Maat hoop de kleine spruit ook even te mogen horen (hartje) 26 juni heb ik de 20 weken echo spannend. Ik voel de baby helaas nog niet dat maakt je soms wel onzeker.

Heel veel succes meiden ik duim voor jullie dikke kus!
 
<p style="text-align: left;">Svlok, hoe gaat het met jou? En met de andere meiden natuurlijk! Nassiraaa gefeliciteerd! Leuk! Helaas heb ik met 7.5 week een miskraam gehad. Ontzettend verdrietig. Wij zitten nu in dag 19 van onze nieuwe cyclus maar heb geen idee wat mijn cyclus na de miskraam doet</p>
 
<p>Hi dames, hier een berichtje van mij. Had afgelopen weekend ongesteld moeten worden, vanmorgen uit nieuwsgierigheid een kruidvat test gedaan, en ja hoor: 2 dikke strepen. Meteen een ClearBlue erachter aan gedaan en die geeft aan 1-2 weken zwanger. </p><p>Als ik uitga van eerste dag laatste menstruatie nu dus 4,5 week zwanger. Kan het niet geloven, juist deze ronde (ronde 9) geen ovulatietestjes gedaan en klussen alleen wanneer we zin hadden zonder extra verleidingspogingen van mijn kant... En nu dit!? Ben echt in shock. </p><p>Gefeliciteerd Nassirraaa! Hoe voel je je?</p><p>En Mali wat erg om te lezen :-( Meteen weer een goede reden om het nog voor onszelf te houden, maar sta eigenlijk te popelen om het aan onze ouders te vertellen (als het mis gaat wil ik er toch ook over praten met mijn moeder denk ik dan)... Lastig hoor, hoe voel je je eronder?</p><p>Anoniempje, leuk om te lezen. Al weer bijna op de helft! Gaat zo snel eigenlijk. </p><p>Hoe gaat het met de andere dames?</p>
 
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd Sparkle! Spannend!! </p><p>Nu gaat het opzich wel. Lichamelijk hersteld maar emotioneel kan ik dit geen plekje geven. Deze maand hebben we ook geen ovulatie testjes gedaan, volgende maand misschien.. vind het vreselijk om weer in deze situatie te zitten! </p><p> </p><p>Veel geluk sparkleee</p>
 
<p>Annoniempje Anno alweer 20 weken wat gaat dat hard zeg. Ik heb gehoord dat het soms komt omdat de placenta ervoor zit en je dan de schopjes minder goed voelt. Mijn zus voelde haar dochter pas met 23 weken geloof ik. </p><p> </p><p>SSparklee gefeliciteerd wat fijn zeg. Ja ik was ook zwanger geraakt in een maand dat ik het losliet. Had wel ovulatietest gedaan omdat ik de vorige keer zo'n lange cyclus had. Maar niet perse in mijn vruchtbare dagen geklust ofzo. Ik had zoiets van we zien wel hoe het gaat. Ik ben nu 6+1 volgende week maandag eerste echo. Ik heb niet heel veel last van de kwaaltjes alleen met vlagen misselijk em gevoelige borsten en tepels. En af en toe vermoeid. </p><p> </p><p>Mali wat naar zeg. Ik weet hoe het voelt, ik geniet ook nog niet echt van de zwangerschap omdat ik gewoon zo angstig ben dat het misgaat. Ik heb in die tijd veel met mensen gepraat en vooral met mijn partner. En na een tijdje kan je het een plekje geven. Als ik geen miskraam had was ik over een maand uitgerekend. </p><p> </p>
 
Terug
Bovenaan