Gestopt in November. Wie nog meer?

Hier wordt het alsmaar spannender, heb erge steken in mijn buik (voelt alsof af en toe een scherp voorwerp erin wordt geprikt en alsof mijn buik wordt strakgetrokken), heb rug pijn en opgezette en gevoelige borsten. Ik twijfel nu wanneer ik het beste kan testen.

Mijn nod is tussen 30 mei - 1 juni (cyclus varieert tussen de 26 - 28 dagen). Meestal word ik maximaal 11 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat zou maandag 29 mei zijn.
 
Spannend Svlok! Laat je weten als je getest hebt?

Ik heb al een paar dagen in vlagen ontzettende buikpijn. Vannacht kroop ik over de grond en moest ik overgeven. Vandaag op het terras weer zo een aanval, moest er gewoon van huilen! Al 2x contact gehad met de verloskundige en zij zei zolang ik geen bloed verlies is er niks aan de hand. Maak me toch wel heel erg zorgen moet ik zeggen .. heb er alles voor over dat het goed gaat!
 
Ja natuurlijk hou ik je op de hoogte.

Jeetje dat zijn wel heftige symptomen, maar je hoort het wel vaker. Gelukkig zegt de vk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
 
R1988 och dat is inderdaad al een hele tijd dat wist ik niet sorry. Maar hebben jullie al eens eerder onderzoeken gehad? Of word dit de eerste keer

Veel liefs xxx
 
Ik denk dat ik niet meer hoef te testen volgende week. Mijn temperatuur is voor de tweede dag al 37,0, twee dagen geleden was hij 37,2. Ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden helaas :(
 
Gefeliciteerd voor de zwangeren! Super leuk om te horen dat het voor sommigen gelukt is :)

Ik was een tijdje afwezig omdat ik er even wat minder mee bezig wilde zijn (en nu eigenlijk nog steeds niet). Ronde 5 was helaas toch niet gelukt. Ik dacht eerst van wel omdat ik zeker een week overtijd was. De laatste tijd is m'n cyclus steeds korter geworden: van 35 (eerste cyclus na stoppen met de pil) naar 32, 31, 29. Dus ik ging ervanuit dat m'n cyclus 28 dagen zou worden, of in ieder geval als gemiddelde 32. Maar het was weer 35 dagen. Ik heb drie testen gedaan in die week. Maar alle drie negatief.  Ugh!

Dus nu in ronde 6. Zit nu weer in m'n vruchtbare periode. Hoop dat het raak is deze keer.

Zo vervelend om alsmaar negatief te testen en weer ongesteld te worden. Terwijl je overal mensen hoort & ziet die zwanger zijn, sommigen zelfs ongepland. Wil ik het steeds meer.

Mn vriend zegt dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn en dat probeer ik, maar is echt lastig! Iemand tips? ;)
 
Terug
Bovenaan