Gestopt met anticonceptie sinds oktober 2018

<p>Zijn er meer meiden gestopt met de pil in oktober 2018 en nog niet zwanger.</p><p>ik zou graag met jullie in contact willen komen en jullie verhaal willen horen.</p><p>Zelf heb ik net 2 maart een menstruatie gehad tot 24 maart dus ruim 3 weken . Ik heb hiervoor dinsdag een afspraak bij de gynocoloog en heb nu sinds een aantal dagen weer menstruatie krampen maar dit keer zonder geen menstruatie. Normaal begint mijn mentruatie altijd de 2e van de maand. Zou deze dan nu later zijn ivm die lange menstruatie van de laatste keer? Of ben ik dan nu overtijd. </p><p>Ik hoor heel graag jullie ervaringen en dames die ongeveer in het zelfde schuitje zitten. </p><p>P.s ik weet niet of hier al een topic over was!</p>

Ik ben zelf ook in oktober 2018 gestopt met de pil.
tot nu toe nog niks te bekennen, ik ben opzich wel regelmatig ongesteld (tussen de 37-42 dagen).
voel 2 weken voor ik ongesteld wordt steken in Mn buik, en gevoelige borsten..
soms kan ik het goed loslaten. En soms heb ik dagen dat ik denk... grrrrrr

Je zou is kunnen testen? Dan weet je het evt snel genoeg.. 

Ik ben wel al eerder gestopt, maar pas sinds oktober bezig (met bijhouden en klussen op het juiste moment). Kunnen ook een groepsapp opstarten en elkaar op de hoogte houden?

Ik ben ook in oktober gestopt met de pil! Heb lange cyclussen dus toevallig afgelopen vrijdag een inwendige echo gehad, krijg dinsdag de uitslag.. 

Ik ben eind september gestopt met de pil. Sindsdien onregelmatig ongesteld met lange cyclussen (worden steeds langer). 31-38-46-64. 24 maart was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik vermoed ontpillen... Pil bijna 10 jaar gebruikt. Ik hoop dat er nu wat meer regelmaat in komt... 

Jocos: ik mag evt ook doorgestuurd worden. Maar vind het op een of andere manier ook moeilijk/spannend dit te bespreken met de huisarts.
momenteel ben ik al 5 dagen echt heel erg misselijk, maagzuur tot de max.. maar zwangerschaptest bleef nog wit 4 dagen terug...
ik ga uit van een cyclus van 42 dagen dus zou dan ongeveer nu week na eisprong zitten ong.
Maar heb geen testen gedaan wanneer dat was. Weet wel dat ik 2 weekenden terug hele erge steken in Mn buik had..

Hier gestopt begin oktober met de pil. Veel "onpilling" verschijnselen gehad, geen enkele ms te bekennen, eisprong kwam niet onmiddelijk op gang (bloedtesten gehad). Plots begin december een normale menstruatie. Begin januari opnieuw een normale menstruatie (cyclus van 27 dagen), begin februari geen ms omdat ik zwanger was (mis afgelopen), begin maart geen ms gezien omdat ik zwanger ben.
Het heeft dus heel lang geduurd voor het op gang kwam en mijn cyclussen zijn korter dan voor de pilstop en de menstruaties nog heftiger dan vooraf.

Hallo, Ook ik ben in oktober gestopt met de pil. In december pas echt begonnen. 
Nog nets te bekennen, wel regelmatig ongestelg (26/27 cyclus) 
Verder ovulatie testen gedaan, eerste (januari) leek positief maar was achteraf te licht, feb/maart geen ovu gezien en nu laatste keer wel. Vind het ook spannend. Hoe oud zijn jullie? 

Terug
Bovenaan