Gestopt met anticonceptie sinds oktober 2018

Jocos: spannend, ook proberen los te laten. Dat hoor ik wel heen veel om me heen... dat het toen ineens wel lukte.

Ouders vannugebruiker:
blij dat  je door gestuurd wordt. Op een of andere manier durf ik het niet aan te kaarten bij de huisarts. Terwijl ik wel zoiezo een verwijzing krijg ivm medische. Ook is er vast gelegd dat ik niet thuis zou mogen bevallen als ik zwanger zou raken. 

Wellicht bang ok teleurgesteld te worden? Dat ik daarom niet durf. Ik heb besloten deze maand nog af te wachten en anders trek ik ook aan de bel. Ookal is het nog maar “kort” ( duurt als eeuwen). Maar mijn cyclus is tussen de 37-42 dagen. Ook niet bepaald kort.
Dit weekend is me nod maar ben nog steeds echt onwijs misselijk en heel veel maagzuur, dat houdt al een week bijna aan.

Eigenlijk vind ik die ovulatietesten belachelijk duur en zijn er veel koppels die daar volgens mij te snel mee starten. Ik heb paar keer een bloedonderzoek laten doen waarbij te zien was dat m'n eisprongen terug op gang kwamen. Dat lijkt mij het belangrijkste. Zolang je geen min of meer regelmatige cyclussen hebt, wacht je volgens mij beter af

https://www.mupload.nl/img/k9u7ume2w.jpeg
wat zeggen jullie? 5 dagen terug helemaa niks te bekennen.
maar nu lijkt er toch een 2 e lijntje te komen? Of hou ik mezelf voor de gek?

Hoi allemaal,
ook ik ben sinds begin oktober gestopt. Mijn cyclussen liggen sinds die tijd tussen 27 en 36 dagen. Helaas is het ons nog niet gelukt. We zijn 31 en 29. Mijn gevoel zei dat het deze maand raak was maar ik voel mijn menstruatie alweer aan komen ? ik heb een tijdje de ovulatietesten van sensitest gebruikt, die zijn wel heel fijn maar ik merk dat ik m’n eisprong heel goed aan voel (steken rechtsonder). Ze zeggen inderdaad dat je er niet veel mee bezig moet zijn maar als je kinderwens zo groot is dan kan je dat moeilijk los laten. Hopelijk gaat het ons snel lukken en anders gaan we in onze zomervakantie naar de huisarts. 
Leuk om jullie zo te volgen nu we allemaal rond dezelfde tijd zijn begonnen!

Ik zie wel een tweede streepje jessyw!
Ik meld mij ook, eigenlijk half september gestopt en in oktober weer echt ongesteld geworden. Ik heb gisteren of vandaag mijn ovulatie dus word nu wel spannend! We zijn er nu ook echt wel aan toe, merk dat mijn man ook wat ongeduldig word nu. We doen er telkens alles aan volgens het boekje zeg maar, dus hopelijk is het dan nu straks eindelijk raak. 

Terug
Bovenaan