Gestopt met anticonceptie sinds oktober 2018

Lieve meiden,
Ik lees hier soms gewoon bijna wanhoop. Maar realiseren jullie je dat het volkonen normaal is dat het een jaar duurt na je stopt met anti conceptie.
Eer alles je lijf uit is en zijn ritme heeft gevonden is de normale vrouw pas geheel vruchtbaar. Er wordt hier altijd een jaar voor gerekend.. En daarnaast is als dat op orde is nog een jaar vrij normaal.
Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar het is dus totaal niet raar of zorgwekkend als het vanaf het stoppen 1.5 jaar duurt. En sommige hebben geluk...

Ik heb echt al sinds ongeveer 5 dagen na mijn eisprong onwijze krampen lijken op menstruatie krampen. Vanmiddag ook weer . Echt onwijze krampen .. rennen na de wc geen druppel bloed te herkennen 

Toch echt ongesteld geworden! Wel heel fijn, want dat betekend dat ik eindelijk een beetje regelmaat ga krijgen. 
De huisarts vertelde mij even geleden dat als je schommelt tussen een paar dagen dat niet zo uit maakt. Ik moest opletten dat er niet te veel tussen ging zitten.
voorheen 46-31-41
zitten we nu al 3 maanden 37-39-37.
Ivm medisch (en ook in de familie diverse dingen) mag ik al doorgestuurd worden. Ik kijk het nog even een maandje aan. Merk wel dat ik het al beter los kan laten dan 2 maanden terug.
natuurlijk ben je er wel mee bezig. Als de wens er is, is die er...

Nu snap ik er helemaal niets meer van?!
op 10-04 zag mijn gynocoloog bij de echo dat ik net een eisprong had gehad ze had het over ongeveer een week daarvoor. 
Nu heb ik vandaag opeens heel licht bloed met afvegen ??? ben ik nu ongesteld en kan ik doorschuiven naar de volgende maand. Of eventueel een innestelingbloeding?
ik wordt een klein beetje gek. Ik ging naar de gync om meer inzicht te krijgen in mijn cyclus , eisprong etc. Maar ik begrijp een nog niets van. 

Terug
Bovenaan