Gestopt met anticonceptie sinds oktober 2018

Hoi allemaal,
Ben ook in oktober gestopt met de pill.. regelmatige cyclussen tot nu toe, 29/30 dagen. Ovulatietesten gebruikt iedere keer, maar wordt daar niet wijzer van.. Ze kleuren wel (lopen ook op en af) maar over een paar dagen verdeeld.. Ook worden ze nooit donkerder dan de controlestreep.
Laatste 3x de clearblue (roze) erbij gebruikt, 2x maar 1 dag een smiley. Nu deze cyclus nog helemaal geen smiley.. dag 19 nu. Ovulatie-dipsticks zijn wel al donkerder geworden, en vandaag weer 'minder donker' dus denk dat ik mn eisprong al gehad heb?
We hebben overigens sinds vorige week zondag om de dag geklust, dus dat zit wel goed.. Het frustreert me alleen dat ik mijn ovulatie dus niet duidelijk vind in de testen.... Ben zelf 28 jaar,  mijn man ook. Proberen zo gezond mogelijk te leven.. geen overgewicht etc.. 

Hallo dames,
Ik wil ook wel mee schrijven hier. Ik ben ook in oktober 2018 gestopt met de pil. Sindsdien lange onregelmatige cycli gehad van rond de 40 dagen. Daarom deze maand begonnen met Teunisbloemolie tabletten te slikken. Hopelijk helpen die mijn cyclus wat korter te maken. En probeer wat kilo's af te vallen zodat dat ook geen probleem meer kan zijn. 
Nog geen geluk gehad met ovulatietesten. Die blijven heel licht roze gedurende mijn hele cyclus...
Mijn man en ik zijn trouwens beide 25. We hebben geen haast maar het zou wel leuk zijn als het dit jaar raak is ^-^

Is ook heel spannend!! Maar het lucht wel op om er even met iemand anders over te kunnen praten. 
Ik ben nav mijn inwendige echo via de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog. Wellicht PCOS. Nu wachten tot ik bericht krijg wanneer ik terecht kan.. 

Hoi dames.
Ook ik ben eind 2018 gestopt met anticonceptie. Bijna alle cyclussen waren daarna rond de 29 dagen. Nu zit ik op dag 46 en ik weet echt niet wat ik ervan denk. Steeds negatief getest. Vanmorgen heel heel heel licht streepje, maar ik durf niet te juichen. Ben bang dat ik mezelf gewoon gek maak..

Wat leuk om jullie verhalen te horen en ook te horen dat ik gelukkig niet de enige ben die al sinds oktober bezig is( voelt als eeuwen) okal is dat natuurlijk helemaal niet zo.
waar ik meer moeite mee heb is dat het lijkt alsof iedereen om mij heen wel zwanger raakt en het mij en mijn man nog niet gegunt is.
gister ben ik bij de  gynocoloog geweest en die heeft diverse onderzoeken gedaan inwendig die ik als naar en pijnlijk heb ervaren( met name met een eendenbek etc) Hier ben ik naar toe doorgestuurd omdat ik de laatste keer in maart met name een lange menstruatie gehad heb van 3 weken. Ze hebben ook een bloed onderzoek gedaan. 
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik krijg vanmiddag de uitslag en ben erg zenuwachtig

Terug
Bovenaan