Gestopt met de pil en nu voor het echie

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ben een tijdje weg geweest maar nu ben ik er weer met goed nieuws.

Ik ben gestopt met met de pil en we gaan nu voor het echie. De beslissing heeft bij ons wel eventjes geduurd omdat mijn man er nog niet klaar voor was. Ik ben zo blij en loop de hele dag te glimlachen. Ik weet dat hier niet alles mee gedaan is en dat het best nog een hele tijd kan duren voordat het raak is (om het zo maar uit te drukken) maar de beslissing op zich heeft al zo veel rust bij mij gebracht.

Ik ben zo blij dat ik eindelijk dit bericht erop kan zetten en hoop met een aantal van jullie "mede klussers" in contact te blijven aangezien ik nu toch wel een aantal vragen heb, maar dat komt een andere keer wel.

Liefs
Anne Geddes

Hoi welkom,
Hier leer je zoveel. Ik lees ook graag alle verhalen van iedereen.
Ik ben zelf ook pas 01-10 gestopt met de pil en afgelopen zaterdag was mijn laatste menstruatiedag dus nu flink klussen hihi.

Ben je ook een beetje zenuwachtig? Ik wel. Wij gaan voor ons eerste kindje en dat is toch best eng. Ik had van de week toch een kleine inzinking maar mijn vriend heeft mij goed opgevangen. Hij realiseerde niet dat het zo overweldigend kan zijn voor een vrouw.

Heel veel suc6.

Groetjes Karoliene

Hallo,

Wij hebben besloten dat we nog 1 maand wachten en dan ook voor het echie gaan.
Als ik er aan denk word ik helemaal warm vanbinnen. Maar tegelijk ben ik ook best een beetje bang voor wat er allemaal zou kunnen gebeuren. Maar ik ga me nu eens laten leiden door mijn gevoel en niet door mijn angst.

We zijn er helemaal klaar voor, voor mijn gevoel. Het feit dat we dit samen besloten hebben, geeft echt een super gevoel. Een beetje van wij samen tegen de rest van de wereld. Wij weten iets wat nog niemand anders weet.

Groetjes,
mammik

Hoi hoi, ik ben een moeder van 28 met een dochter van bijna 2 (december). Sinds 13 augustus zijn we gestopt met de pil en willen we voor de 2e gaan. Ik hoop nu zelf dat het wat sneller gaat als bij mijn dochter. Eerst een miskraam gehad en een jaar moeten wachten voor ik weer zwanger was. Dan wordt je geduld wel op de proef gesteld. Heb nu al de ovulatietesten in huis en ga het zo proberen. Lijkt me weer geweldig om zwanger te zijn.

Vind het leuk om met andere mensen in contact te zijn op deze manier.
Ervaringen uitwisselen!!

Hoi meiden,

ook ik heb deze maand de laatste pil geslikt! Ik ben een mama van een dochtertje van 15 maanden en we willen dolgraag een 2e! Toch best wel weer spannend. Bij mijn dochtertje was het na een half jaar raak, al leek dat velen malen langer voor mijn gevoel!
Kan niet wachten om weer zwanger te zijn! Nu maar eerst kijken wanneer ik weer ongesteld wordt en hoelang en of het gaat lukken.

Lijkt mij inderdaad ook leuk om ervaringen uit te wisselen. Alleen mijn man en ik weten het. We willen het niet tegen andere zeggen, dus best leuk om toch stiekem over ons geheimpje te vertellen!!

Liefs Renate

Hey Meiden.

Ik ben in augustus gestopt met de pil. En deze maand hebben we besloten om voor "echie" te gaan. We hebben al een dochter van 10 maanden waarvan ik eigenlijk gelijk zwanger was.

Het lijkt me inderdaad leuk om onze ervaringen uit te wisselen.

Groetjes

Goedemorgen dames,

Wat onzettend leuk dat jullie gereageerd hebben.

Ik hoop eigenlijk voor ons allemaal dat het niet heel lang hoeft te duren voordat we zwanger zijn maar je weet het maar nooit.

Ik vind het wel heel spannend. Het ene moment vind ik het helemaal geweldig maar soms heb ik nog wel een gevoel van, kan ik dat allemaal wel. Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat dat erbij hoort en dat het waarschijnlijk nooit meer weggaat.

We houden contact

Liefs

Het lijkt mij ook heel leuk om ervaringen uit te wisselen. Wat jij zegt Anne Geddes is precies wat ik ook voel. Ik wil niks liever dan deze stap gaan zetten, maar inderdaad vraag ik me wel zo af en toe af of ik het allemaal wel ga kunnen. Maar het scheelt dat ik niet alleen ben  .

Liefs

Terug
Bovenaan