Gestopt met de pil en nu voor het echie

Hoi hoi meiden ben ik weer.
En ja hoor ben zwanger. Heb zondagmorgen een test gedaan en het is zover. Echt super snel en super verrassend. Hebben eigenlijk maar 1 keer geklust.
Had het niet verwacht, want vrijdag en zaterdag voelde ik me echt als of ik ongesteld ging worden, maar dat was zondag helemaal verdwenen. Heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de gyn, maar helaas pas over 3 weken. (heb een afwijking aan baarmoeder, dus vandaar).
Dus nu maar afwachten, voel me gewoon goed.
En hopen dat die 3 weken zo voorbij zijn.

Hey gefeliciteerd meid!

Ik ben hier nieuw en zou graag met jullie mee kletsen
over de dingetjes die ik/we tegen gaan komen op weg
naar een zwangerschap en als we zwanger zijn wat we
dan gaan ervaren!! Ik ben ook zo benieuwd hoe het
voelt en hoe het is. Ik wil het al zo lang maar heb nu
sinds twee jaar pas de relatie die ik altijd voor ogen had.
We zijn nu zover dat we er voor gaan! We zijn al 2 maanden
bezig en ik  heb onlangs mijn 2e NOD gehad. We gaan
er deze maand weer met frisse moed tegenaan! lol

Groetjes

Hallo meiden,

Ik ben 3 sept gestopt met de pil. De eerste keer duurde het 24 dagen en nu zit ik op 33 dagen en nog niks te bekennen heb afgelopen zondag een test gedaan maar het was helaas negatief. De eerste keer toen het 24 dagen duurde was ik maar een heel klein beetje ongi 2 dagen maar een klein beetje dus ben er maar van uit gegaan dat dat mijn ongi was het was wel helder rood. Maar tot op vandaag nog niks voel me ook niet anders dan anders. Wie herkend zich hier in????? En kan ik eind deze week nog een test doen of heeft dat geen zin meer??????

Liefs Hoopvol

Hier hetzelfde, ik denk dat het normaal is als je stopt met de pil. Ik ben net voor het eerst ongesteld geworden nadat ik op 29 sep gestopt bent, na 36 dagen ongeveer, en het stelt ook bijna niks voor. Nu sinds vrijdag ongesteld en steeds maar heeeeel weinig bloed, eerst bruin en nu roder. Heb op het internet gekeken en dit lijkt vrij vaak voor te komen. Hoe lang was jij aan de pil? Ik 11 jaar, en ben op zich al blij dat ik ongesteld ben geworden, je hoort ook verhalen van mensen die 6 maanden helemaal niks hebben.

Zeg, gefeliciteerd Mariska!! Wauw! In 1 keer raak!

Voor mij geld hetzelfde, 9 sep gestopt, nu twee keer ongesteld geweest maar beide keren maar 2 a 3 dagen. Stelde niks voor. Ben 12 jaar aan pil geweest. Daarvoor had ik het veel erger wel 6/7 dagen. Ook tijdens het pil gebruik duurde het langer dan nu.
Heb twee keer getest, maar ik denk dat mijn cyclus eerst wat regelmatiger moet worden en dat mijn lichaam weer even moet wennen om het zelf te doen. Het is erg verwarrend omdat je leest dat sommige meiden ongesteld zijn terwijl ze zwanger zijn, ook lees je over innestelbloedingen etc dus dat geeft al weer hoop..

Hoi,

Gefeliciteerd Klusser Mariska, wat een leuk nieuws en best snel al toch? Ik hoop voor je dat je goed je eerste paar weken doorkomt en dat je niet te veel klachten ervaart. Ik moet nog een weekje wachten voordat ik weet of ik zwanger ben. Ik verwacht het haast niet, dit is pas ronde 1.

Succes.

AnneGeddes

Van harte gefeliciteerd! Echt super zeg. Ronde 1 al zwanger!!

Ik zit nu zelf aan het einde van mijn ongesteldheid, dus ronde 1 gaat voor mij eindelijk beginnen!! Echt spannend! Maar moet wel zeggen dat het anders is als toen ik voor de 1e ging. Toen was ik er echt elk moment van de dag mee bezig, maar nu ik die kleine heb rondlopen, heb ik haast geen tijd om er veel bij na te denken.  Het fijne daarvan is dat de tijd ook wat sneller gaat!  

Nou meiden, veel succes allemaal!

Liefs Renate

hoi dames,

Het is wel rustig bij ons onderwerp heb ik het idee. Ik ben zelf ook al een tijdje niet meer op de site geweest maar nu toch even een berichtje. Ik ben 10 dagen over tijd. Ik heb helemaal geen tekenen dat ik ongi moet worden maar mijn 2 testen (laatste vorige week zaterdag) was negatief. Ik ga het morgen weer proberen. Zou het nog zin hebben?

Weet iemand vanaf  hoeveel dagen je je zwangerschapstest kan uitvoeren. De ene geeft aan na 1 dag, daar geloof ik helemaal niks van, andere geven aan na 10 dagen pas. Ik ben nu de draad al kwijt en ben (waarschijnlijk) nog niet eens zwanger.

Groetjes
AnneGeddes

Terug
Bovenaan