Gestopt met de pil in mei 2017

Hallo allemaal!

Ik ben net deze maand gestopt met de pil in de hoop gauw zwanger te worden van ons tweede kindje. Zijn er meer die er deze maand gestopt zijn? Spannende tijd weer :)

Groetjes!

Ik ben zelf sinds 3 weken gestopt met de pil. Ik ben 12 jaar aan de pil geweest in het totaal. Nu net de eerste ovulatie achter de rug. Moet nog even wennen aan het "ontpillen". Het zou voor ons de eerste zijn, vind het dus nog wel spannend allemaal. Ik wens je heel veel succes!

Ik ben 9 mei gestopt met de pil. Nog niet "natuurlijk" ongesteld geworden. Er bestaat een kans dat ik al zwanger ben, aangezien ik allerlei kwaaltjes heb!! Het zou ons eerste kindje worden! Succes!!!!

Ps. Met ontpillen bedoel ik niet dat we wachten met zwanger proberen te worden, maar ik bedoel de kwaaltjes die ik nu heb

Ik ben 15 mei gestopt met de pil. Ik ben 25 jaar en 11 jaar aan de pil geweest. Het zou voor ons ook ons eerste kindje worden :) Overigens heb ik geen last van het ontpillen, merk geen verschil. Ben benieuwd of dat nog komt!

Ik ben 12 mei gestopt met de pil. Ik ben in mijn 8e dag van de pilstrip gestopt. 2 dagen later werd ik ongesteld. Ik heb toen nog 4dagen de pil doorgeslikt. Ik heb sinds 2 dagen rare menstruatie krampen. Maar toch iets anders qua krampen. Zou ik al zwanger kunnen zijn? Ik heb al 1 dochter van 3.5 en  heb 8 maanden de pil geslikt. Wanneer zou ik dan kunnen testen? Moet ik nu eerst weer mijn menstruatie afwachten?

Hi Sarah, die eerste menstruatie (na die 8 dagen pil) zal wel gewoon komen omdat menstrueren terwijl je aan de pil bent allemaal kunstmatig door je lichaam wordt geregeld. Ik denk dat je het beste eerst aan kunt kijken of je een normale menstruatie krijgt. Als snap ik heel goed dat je bij elk krampje graag wilt testen en hoop hebt

Het zou kunnen Sarah. Maar ik vermoed, omdat jij ook nog weer 4 dagen geslikt heb na je NOD dat je hormonen een beetje in de war zijn. Dit omdat je ook midden in een strip gestopt bent. Maar de kans is er natuurlijk wel, wat ik voor je hoop.

Zelf inmiddels een berg aan kwaaltjes.  Ben misselijk,heb hoofdpijn, ben vermoeid, heb opgezwollen borsten en tepels, Buikkrampen en niet te vergeten lekker prikkelbaar.  Ik ga er vooralsnog van uit dat dit allemaal verschijnselen zijn van het stoppen met de pil. Kan mij nog niet voorstellen dat het in ronde 1 al raak is. Over 1 week zou ik ongesteld moeten worden. We wachten dus nog maar even af.

Terug
Bovenaan