Gestopt met de pil in mei 2017

Hey Avb89,

Ik voel mij inderdaad beter, echt behoorlijk effect die hormonen.

Maar het ontpillen nu merk ik ook echt. Heb alle mogelijke klachten. Heb jij nog ergens last van?
 
Ik ben 9 mei gestopt met de pil en bleek er heel veel last van te hebben. Ik dacht dus echt dat ik zwanger was!!! Voelde van alles, dingen die ik nooit gevoeld heb... maar helaas gewoon ongesteld geworden. Nu gaan we dus voor "poging twee"!!!
 
Hier precies het zelfde B V ik heb ook alle bijwerkingen gehad die je bij een zwangerschap zou kunnen verwachten, maar gewoon ongesteld geworden gisteren. Grote voordeel is wel dat ik netjes in een mooie cyclus ongesteld ben geworden. En jij volgens mij ook al ik dit hoor.
 
Ja klopt, ik ook. Maar jeetje...wat een tegenvaller was het! Ik bedenk me nu steeds dat sommige mensen jaren lang proberen en jaren lang wachten... elke maand weer hopen. Pffff verschrikkelijk!
 
Hi dames, Ik ben 11 mei (na 11 jaar de pil geslikt te hebben) ook gestopt met de pil en inmiddels keurig (volgens m'n cyclus) ongesteld geworden. Ik vond het zelf ergens wel een fijn idee dat alles nog gewoon werkt zeg maar. :) Herken inderdaad ook de klachten van het 'ontpillen'. Haha had geen idee dat je daar zoveel last van kon hebben. Vind het zelf best een spannende tijd. Hebben jullie je zwangerschapsplannen al met anderen gedeeld?
 
Niet echt, ik heb het verteld aan 1 persoon die zelf kwam vertellen dat ze zwanger is. Maar dat is niet iemand die echt dichtbij me staat. Geen familie en vrienden. Zoiets hou ik dan toch liever voor me. Mensen gaan je toch in de gaten houden. Wat je eet en drinkt...of je al een buikje hebt
 
Ik heb het wel gemeld, maar nog niet uitgebreid. Schoonzus en beste vriendin weten er van. Verder hou ik het liever nog een beetje voor mijzelf. Heb nogal een over enthousiaste moeder die niets liever wil dan oma worden. Geen zin om elke maand op nieuw gestalkt te worden.
 
Jaa helemaal mee eens hoor! :) Lijkt me ook heel irritant als iedereen steeds naar je buik gaat kijken en blijft vragen 'of het al raak is'. Nu is het relaxed en verder 'no pressure'. En des te groter is straks de verrassing!
 
Terug
Bovenaan