Gestopt met de pil in mei 2017

Gefeliciteerd kim!! Geniet ervan!!!!
Ik ben ook aan het afwachten. Zit op dag 26 maar het voelt alsof ik zo ongesteld ga worden....maar weet het nog niet zeker
 
Spannend BV heb zelf ook het gevoel dat gewoon ongesteld ga worden...
ik zit op dag 24. Nou wie weet succes met afwachten 
 
Gefeliciteerd Kim! Wauw wat moet dat een geweldig gevoel zijn! geniet er van en hou ons op de hoogte. Zelf momenteel nog steeds in ronde 3.. Deze ronde ovulatie testen gebruikt om een beter beeld te krijgen wanneer mijn ovulatie precies is ivm onregelmatige cyclus. normaal gesproken krijg ik mijn ovulatie altijd tussen dag 21 en dag 28 (vandaag dag 22)en op een of andere manier heb ik met de clearblue ovulatie testen al 6 dagen achter elkaar een knipperende smiley? geen idee wat ik daar van moet denken dus we zijn vanaf de eerste knipperende smiley maar braaf om de dag aan het klussen terwijl ik eigenlijk wel weet dat 6 dagen achter elkaar een knipperende eigenlijk niet kan.. iemand ervaring hiermee?
 
 
Hier gaat het goed. Ik zit in ronde 4 dit weekend mn eiersprong en dan afwachten maar weer. 
Heb trouwens geen ervaring met ovulatie testen, voorlopig nog niet.
 
Op dit moment zit ik ergens rond mijn eisprong in ronde drie ?
Gezellige tijd hebben wij dus ?
Succes allemaal!!!!!
 
Hoi! 
Hoe gaat het bij iedereen?
zit zelf op het "wachtbankje" dag 25... super spannend cyclus elke maand nog rond dag 25 geweest.
 
succes!!!
 
Terug
Bovenaan