Gestopt met de pil in mei 2017

Spannend sharon, dan zitten we beide op het wachtbankje. Wanneer wil je gaan testen?

Gisteravond zei mijn vriend opeens ik denk dat je zwanger bent waarop ik vroeg waarom denk je dat. Ja omdat je anders bent. Hoe anders dan, anders qua gedrag of qua lichaam. Je lichaam is anders. Je borsten zijn gigantisch en zwaar/vol (vervolgens knijpt ie er iets te hard in en zit ik bijna tegen het plafond aan), je buik is opgeblazen en je moet continu naar de wc. Ik heb maar gezegd dat we niks anders kunnen doen dan afwachten. 
 
Haha Kim, dat was ook wat, of niet? Haha. Die mannen toch ook :p Als ik jou was zou ik toch gewoon al testen denk ik. Ik zou niet zo lang kunnen wachten. Het lijkt er in ieder geval heel sterk op dat je zwanger bent.
Dag 25 nu voor mij. Ik heb eigenlijk nooit een langere cuclys dan 25 dagen. Ik voel mij eerlijk gezegd ook echt wel zwanger. Een beetje de zelfde lichte misselijkheid die ik ook had bij mijn eerste. En tja... gewoon een gevoel zeg maar, instinct, haha.
Ik ga morgen testen. Nog even heel spannend dus!
 
 
En weer terug van de huisarts. Getest of er verhoogde ontstekingswaarde in mijn bloed zaten wat zou kunnen leiden tot een blinde darm ontsteking of ontsteking aan de eileiders maar dit was gelukkig niet het geval. Hij gaat er nu ook vanuit dat ik toch zwanger ben dus toch al maar eerder testen dan de geplande 15 augustus. ?
 
En Kim? Heb je getest? Fijn dat je naar de huisarts bent gegaan.
Ik heb vanochtend getest, maar deze was negatief. Zowel mijn man als ik weten nu even niet wat we hier mee aanmoeten. Ik zit nu op dag 26, en nog altijd niets te zien, zelfs geen druppeltje bloed. Heel vreemd dus. Ik blijf ook last van mijn buik houden, en vlagen van lichte misselijkheid. Ik weet het dus ook niet meer. Ik ben over mijn NOD, want heb altijd hele korte cyclussen, en toch negatieve test.
Nu blijf ik dus in onzekerheid en begin ik toch weer ongerust te worden. Wat als dit inderdaad menopauze is? Ik voel mij op dit moment best down... Ik weet het even echt niet meer.
Wel hebben we al afgesproken dat als komende week ik nog niet ongesteld word, ik toch naar de dokter ga.
 
Nee nog niet getest. Ga ik dinsdag doen. Vandaag en maandag ging/gaat de wekker al om 5 uur dus dat vind ik toch echt iets te vroeg om op mijn gemakje te wachten tot de 5 minuten voorbij zijn. 
Balen dat je niet weet waar je nu aan toe bent sharon. Hopelijk heb je te vroeg getest en wordt het toch nog positief of heeft anders de  dokter een uitkomst 
Ik wacht nog even in spanning af
 
 
 
Vanmorgen dan toch maar getest en ik ben zwanger! Helemaal blij. Eerst met zo'n goedkope van de kruitvat getest en toen die positief was ook meteen eentje van clear blue gedaan met zo'n weken indicator en die gaf 3+ aan dus ik ben al 5 weken onderweg. Ben ergens tussen 4 en 10 april uitgerekend denk ik
Nu aan het idee gaan wennen
 
Wauw super leuk Kim! Gefeliciteerd! Hou je ons wel op de hoogte hoe het gaat.

Zelf zit ik nog een weekje op de "wachtbank" duimen draaien maar.
charly jij ook nog afwachten toch?

Sharon succes miss te vroeg getest hoop ik echt voor je.
 
Terug
Bovenaan