Gestopt met de pil in mei 2017

Gefeliciteerd maris!! Wat super leuk voor je! 
Wij zijn hier letterlijk en figuurlijk aan het klussen geweest...en nog steeds....dus het wachten gaat nu vast sneller....
 
Hier ondertussen al de derde avond/nacht dat ik met vreselijke buikpijn in bed lig. Weet van ellende gewoon niet hoe ik moet gaan liggen. Moet er midden in de nacht ook meerdere keren uit om te plassen terwijl ik normaal gewoon door slaap. Daarna gaat het even beter maar na een paar uur word ik weer wakker. Word er niet goed van. Mijn borsten zijn ook mega pijnlijk/gevoelig en zijn veel voller en mijn buik is ook opgezet. Verder nog steeds geen spoortje bloed te bekennen dus dat is dan wel een goed teken maar die buikpijn is ook echt geen pretje. Gelukkig is het overdag wat minder aanwezig maar sluimert de pijn wel op de achtergrond. Ben benieuwd wat dit nou weer te betekenen heeft
 
Hoi dames!
Ik kom ook nog eens even langs. Mijn vorige cyclus was echt heel kort, 21 dagen, en daar baalde ik wel van. Ik maakte mij toch zorgen met mijn achtergrond en 'aandoening' zeg maar. Ik vreesde dat ik inderdaad heel vroeg mijn menopauza in aan het gaan was. Ik ben trouwens 29, dus nog best jong.
Nu zit ik in ronde drie, en op dag 23 van mijn cuclys, en nog geen bloedingen te zien, en ook de normale ongestelheids symptomen blijven uit. Dus... ik ben voorzichtig optimistisch dat het nu misschien toch raak is!
Ik heb best last van krampen, niet constant gelukkig, en soms ook vlagen van misselijkheid. Verder als ik naar mijn afscheiding kijk, is die ook anders dan normaal tijdens deze fase van mijn cuclys. Normaal heb ik vlak voor menstruatie bijna geen afscheiding meer, maar nu dus best veel.
Dus... ik ben hoopvol dat het toch raak is!
Nog even een paar spannende dagen wachten, en dan hopelijk dit weekend een positieve test!
 
@Kim987: Nou, als ik jou berichten zo lees zou het bij jou ook wel eens raak kunnen zijn!

En voor iedereen bij wie het al gelukt is: GEFELICITEERD!!

Voor de rest: SUCCES!!
 
Zit ondertussen op dag 36 en hier ook nog steeds niks wat ook maar enigszins wijst op een doorkomende menstruatie. Wel elke nacht er nog uit met hele pijnlijke krampen, word er nog steeds wakker van. Ik had een app gestuurd naar een vriendin met mijn symptomen (niet eens alle) en die zei ook je kan best wel eens zwanger zijn. Kijken of ik het volhoud om nog 13 dagen te wachten met testen. Vooral om een eventuele teleurstelling tegen te gaan mocht het toch niet zo zijn
 
Kim987 waarom zou je nog 2 weken willen wachten met testen als je vermoed symptomen te hebben en al op cyclusdag 36 zit?
 
Mijn vorige cyclus was 40 dagen dus ik wil sowieso tot dan wachten en ik ben gewoon zo bang om teleurgesteld te raken mochten de symptomen toch ergens anders vandaan komen. Aan de ene kant denk ik nu wat is nou 2 weken maar aan de andere kant zou ik het liefst nu al testen haha. Ene moment denk ik ook echt dat ik zwanger ben, andere moment denk ik dat mijn lichaam me gewoon keihard voor de gek houdt?
 
Oh dames, ik begin echt zenuwachtig te worden nu!
Ik zit nu op dag 24, en nog geen teken van ongesteldheid. Mijn normale cuclys is ongeveer 25 dagen, en normaal heb ik nu al spotting, zeg maar. Maar nu helemaal niets.
Ik ben echt zo benieuwd of het nu inderdaad gelukt is en ik zwanger ben. Ik merk dat het steeds lastiger wordt om te wachten met testen!
Help! Haha XD 
 
Terug
Bovenaan