Gestopt met de pil

Hoi Sollune

Bedankt voor je reactie, ik denk niet dat ik al een eisprong heb gevoeld na 13 september mijn pil menstruatie te hebben gehad. We proberen nu wel om de 2 dagen of om de dag sex te hebben maar niet elke dag ;) haha. Als het goed is als ik 28 dagen aanhoud vanaf 13 september zou ik 10 oktober mijn 1e normale menstruatie moeten krijgen als dit natuurlijk het geval is en mijn cyclus goed opgang is gekomen, daarna zou ik er opkunnen letten of ik een eisprong voel. Maar ben blij te horen dat jij ook 12 jaar de pil hebt geslikt en snel zwanger was, maak ik me toch wel een beetje zorgen om terwijl mijn vriend zoiets heeft niet te veel er mee bezig zijn komt goed !

Ik maakte me ook "zorgen" dus had echt in m'n hoofd dat t een jaar zou duren terwijl m'n vriend er heilig van overtuigd was dat t snel raak zou zijn. Maar dat is denk ik het verschil tussen man en vrouw ;)
En er niet teveel mee bezig zijn dat lukt gewoon niet haha. Je hebt nou eenmaal een beslissing gemaakt dus je wil er voor gaan! Ik was er best veel mee bezig en dat klonk zo: "schat hoeveel koffie heb je al op? Niet meer dan 3 oké?! Niet te vet eten hè. Neem maar brood mee naar je werk geen kantine troep nu! Ik wil groente geen friet! Deze 5 dagen geen alcohol! (Ovulatie week) Kom we gaan wandelen das gezond" hahaha. Maar dan niet zo feeks als t klinkt ;) Maar ik wilde echt gezond doen haha ook voor zijn zaadjes ;) en wie weet heeft t geholpen ;)

Wat grappig om te lezen , vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil heb ik ook geen alcohol meer gedronken en red bull drink ik ook niet meer , koffie nog alleen in de ochtend 1 kopje en in de avond 1 kopje. Ben ook meteen met foliumzuur begonnen. Het is waar wat je zegt je probeert er niet te veel aan te denken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan ;) je denkt soms wat te voelen en de dag erna voel ik weer niks dan denk ik zal toch wel niet zwanger zijn al.
Hoelang ben jij nu zwanger ?

Klopt je voelt van alles. Ik ben een maand voor t stoppen gestopt met alcohol al dronk ik echt twee keer per maand 1 glas ofzo. En gezond eten deden we al een tijd (biologisch en e nummer vrij, zo veel mogelijk dan)
Ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger :) Ik heb wel de pech van weken misselijkheid en overgeven gehad. En nu weer griep (weerstand laat me meteen in de steek) dus ik heb er nog niet echt van genoten. Op de twee echo's na dan want dat voelt zo euforisch. En van t idee geniet je natuurlijk wel maar dat komt allemaal wel.

Gefeliciteerd !! Bij jou is het ook nog allemaal pril dus , wat vervelemd dat je veel hebt moeten overgeven maar het lijkt mij ook een erg mooi moment als je de kleine op de echo ziet.
Ik dronk ook al niet veel alcohol voor ik stopte eigenlijk alleen af en toe op een feestje. Dat doe ik nu ook niet meer.
Welke kwaaltjes had jij in de eerste maand buiten het overgeven ?

Het begon met last van m'n onderrug, toen dat aanhield had ik t vermoeden van zwanger zijn. Ow en dromen heelll veel heftig dromen. En vieze smaak in m'n mond. In de 5e week begon de misselijkheid en meteen heel erg vermoeid. Zo van dat als je je ogen dicht doet terwijl je loopt val je bij wijze van in slaap dus heb ook even wat minder gewerkt. Dat was t tot nu toe.
En dank je wel :)

Oke , ik had vorige week ook last van mijn onderrug maar dat kan ook zijn ivm mijn werk want sta de hele dag. Vorig weekend en maandag en dinsdag heel moe en niet lekker. De laatste dagen ben ik met vlagen misselijk maar heb meer het idee dat ik aan het ontpillen ben. We wachten maar af ;) maar vervelend dat je zo moe bent geweest maar goed van je dat je minder bent gaan werken

Terug
Bovenaan