Gestopt met de pil

Mijn zus was na 13jr pilgebruik meteen zwanger. Ik na een half jaar pil gebruik meteen zwanger, maar dit werd helaas miskraam. Er valt weinig over te vertellen en te voorspellen. Ik hoop dat je snel positieve test in handen hebt.

Dankjewel voor je reactie lot1986
Ja het is me inderdaad duidelijk geworden dat het aantal jaren pilgebruik niks uitmaakt ! Ja hoop het ook , maar we zijn pas net bezig dus moet gewoon geduld hebben haha

Ik ben Renate en ben na zo'n 20 jaar pilgebruik nu 14 maanden zonder. En moet zeggen dat ik iedere maand nog meer ontpilling voel. Mijn menstruatie wordt steeds heftiger door meer bloedverlies en meer krampen.
Gezond eten, geen alcohol, veel bewegen alles doe ik ervoor.
Het is zoals velen zeggen proberen te ontspannen en niet te veel aan te denken. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Bij iedere symptoom denk je er toch aan.
Heel veel succes en gewoon blijven genieten van alles.

Hoi renate , als ik het goed begrijp ben jij nu 14 maanden aan het proberen zwanger te worden? Ja idd dat is makkelijker gezegd dat gedaan omdat je er toch wel mee bezig bent als je niet aan het werk bent of geen afleiding hebt. Wij zijn nog zo kort bezig dus mag nog niet klagen al hoop je natuurlijk wel

Klagen mag altijd hoelang je bezig bent maakt niet uit hoor. Iedereen heeft de minder wens en dat is wat ons bind.
Je hebt het inderdaad goed gelezen, nu 14 maanden geen pil.

Terug
Bovenaan