Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Jess Pronk

New member
Hallo allemaal,

Ik ben Ella, 35 jaar. Moeder van 2 kinderen van 9,5 en 7 jaar.  3 jaar geleden ben in de liefde van mijn leven tegen gekomen. Ik heb nooit de fijne ervaring van samen de liefde bezegelen met een liefdes baby mogen ervaren. En daarom kriebelt het al een lange tijd. Een aantal maanden geleden heeft mijn huidige man toegegeven om hetzelfde te willen. Dus nu gestopt en dus in spannende afwachting. Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Wie deelt deze zelfde spanning?
 
Hoi Ella,

Ik zit nu op het wachtbankje voor mijn 3e kindje.

Mijn 2e en hopelijk 3e zijn ook van de liefde van mijn leven en mijn oudste dochter is van mijn ex, ze is 9,5 jaar nu.

Spannend he allemaal? 11 augustus weet ik of ik opnieuw zwanger ben! Ik voel al van alles maar goed braaf wachten...

Succes!
 
Hier ook in spanning.

Deze maand 2e ronde. Vrijdag zou mijn NOD zijn maar dus nog nog steeds niks. (Heb vrijdag ook negatief getest)

hier wel iets grotere borsten en het gevoel dat ik elk moment ongi moet worden. Maar toch blijft het uit. Ik wil als het vandaag uitblijft morgenochtend testen.

Wat duurt het wachten lang zeg :(
 
Hier geen goed nieuws. Ongesteld geworden... We gaan nu de derde ronde in.

Hier maar meteen ovulatietesten besteld... Omdat we weer een ronde verder gaan even iets meer hulp.. :)
 
Hallo lieve mensen,

Mijn man en ik proberen zwanger te worden. Vorige week maandag ben ik naar de gynaecoloog geweest en zag zij op de monitor dat er 1 dominant eitje aanwezig was. Zij gaf aan dat dat eitje 16 mm was. En op 18 mm de eisprong zou plaatsvinden waardoor we dus dinsdag konden vrijen. Toen ik thuis kwam heb ik in de middag alsnog een ovulatietest gedaan en die kwam uit op 2 dik gekleurde strepen. Wij hebben dus vanaf maandag t/m woensdag 2 keer per dag gevreeën. Ondanks dat de gynaecoloog zei om dinsdag te beginnen.

Ik voelde vanaf vrijdag t/m maandag zo nu en dan korte steekjes links en rechts bij mijn eierstokken en soms ook ter hoogte van mijn navel. Ik heb geen gevoelige borsten maar voel lichtelijk grieperig. Ik bloede ook een paar druppeltjes tot aan gister (maandag) nu voel ik helemaal geen steekjes. Heb alleen dat grieperig gevoel.

(Ik was trouwens naar de gynaecoloog geweest omdat ik na 43 dagen nog steeds niet had gemenstrueerd en ook geen eisprong kreeg.)

Ik moet nog officieel een weekje wachten voordat ik een test kan doen. Met mijn weinige symptomen zou ik zwanger kunnen zijn? En wie herkent zich in mijn verhaal/symptomen?

Jess Pronk heel veel succes!

Annemarie wat spannend! Ik weet hoe je je voelt. Dat wachten hoort erbij maar toch!

Anne Dee wat balen zeg! Hopelijk lukt het met ronde 3!
 
Spannend petera.. Je zou zeggen dat je een inesteling hebt gehad. Ik hoop het voor je.

Pfff heb een heftige ongesteldheid. Gatsie.

Gisteren op de bank heel veel chocolade gegeten en lekker een serie gekeken. Vandaag komen de ovulatietesten binnen. Ik heb uitgerekend dat ik vanaf volgende week woensdag kan beginnen met testen elke dag. Ben benieuwd. Ik kan meestal niet slapen als ik de volgende dag moet testen of iets moet doen vroeg in de ochtend. Dan ga ik er teveel aan denken.

Ik kan sowieso sinds vorige week slecht slapen. :(
 
Heb je al meer nieuws Petera? Ik herken niet die symptomen uit eigen ervaring. Maar dat komt allemaal vast wel goed. Kon je tijd maar skippen!
 
Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik zijn sinds 30 juli gestopt met de pil. Heb wel echt het gevoel alsof ik echt moet afkicken ofzo, heb vage klachten als misselijkheid, hoofdpijn en ontzettend moe. Ben benieuwd wanneer ik mijn eerste menstruatie krijg...of in het beste geval blijft die natuurlijk uit hihi

Fijn om hier mensen te hebben die in het zelfde schuitje zitten. Wij hebben besloten om niemand op de hoogte te brengen omdat ik bang ben dat ik anders druk zou ervaren van buitenaf.

Ik lees dus lekker mee hier vanaf nu :)
 
Terug
Bovenaan