Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Wij hebben in het begin van deze maand beslist om het te gaan proberen. Ik wil echter wel de pilstrip afmaken (schijnt beter te zijn?!) dus moet nog even geduld hebben! Heb nog 8 dagen de pil te slikken en dan ongesteld en daarna de spanning in! Ben echt nu al helemaal enthousiast en vol spanning! Ik wil dit al zo'n 3 jaar; mijn vriend nu pas dus vandaar...!
 
Wat leuk om te lezen Jesseke en Mommies. Allemaal in spanning voor wat er allemaal gaat gebeuren met ons lichaam. Het is zo'n mooi iets!

Het zou zomaar kunnen dat de menstruatie uitblijft over een paar weken. Veel vrouwen krijgen een ovulatie nadat ze gestopt zijn na de pil. Hoeft dus echt geen maanden te duren. :)

1 voordeel bij ons, wij weten zeker dat we vruchtbaar zijn. Het is ons al eens eerder gelukt. Alleen bij de verkeerde partner....
 
Dat is absoluut een voordeel inderdaad! Ik ga de spanning in of we überhaupt wel vruchtbaar zijn... Ieks! Maar ik denk positief en ga er vanuit dat het allemaal gewoon gaat lukken! Dat is denk ik een betere instelling dan alle negatieve gedachtes van wat er allemaal zou kunnen gebeuren er in te houden. So Lets do this girls!
 
Hoi meiden!

wat spannend allemaal en leuk om het met elkaar te kunne delen:)

Ik zit ook in mijn eerste ronde ben 11 juli gestopt met de pil( heb hem 1 jaar geslikt). 28 juli heb ik mijn eisprong gehad (ovulatie test) was wel benieuwd of mijn eisprong terug was, gelukkig wel en hebben die dag ook ons best gedaan ;)



Nu heb ik sinds 2 juli (5 dagje na mijn ei) tot op heden last van menstruatieachtige krampen en steekjes die door de dag heen komen en gaan, heel vreemd want als ik mijn oude cyclus weer zou oppakken zou ik pas 11 a 12 juli ongi moeten worden. Daarnaast kreeg ik van de week ook aanvallen dat ik het heeel heet krijg en soms juist weer koud, slaap onrustig veel wakker heftig dromen, 2 dagen flinke hoofdpijn, weinig eetlust ect.

Ben bang dat ik toch ondanks maar 1 jaar de pil geslikt te hebben goed last heb van het ontpillen :( ook al hoop ik natuurlijk stiekem dat het de eerst ronde al raak is :)

zijn er meiden die heel ook ervaring mee hebben dat ze toch wel of niet zwanger waren met deze symptomen?
 
Je kunt ook dit soort symptomen krijgen omdat je zo bezig bent met zwanger worden. Ik ben in februari een keer in één maand 3x vergeten de pil te slikken, waardoor ik 2 weken te vroeg ongesteld werd (en ik ben altijd op tijd!) en daardoor moest ik van de huisarts zwangerschapstesten doen. Uiteindelijk bleek ik niet zwanger te zijn, maar in die paar weken ging ik wel denken dat ik misschien dan toch zwanger was. Ik moest de pil wel gewoon door slikken en ik kreeg hoofdpijn en sliep onrustig en pijnlijke borsten enzo.
Maar het zou zomaar het ontpillen kunnen zijn.
En met veel geluk was het in een keer raak! Ik hoop het voor jullie!
 
Ik heb geen last van ontpillen. Maar ik gebruikte ook geen zware anticonceptie. Ik heb 6 jaar een koperspiraal gehad en het afgelopen half jaar de evra pleister. Die beviel mij qua hormonen heel goed. Ook wel een weekje microgynon generiek gebruikt. Maar daarvan ging mijn hart op hol leek wel. Continue het gevoel hebben dat ik zuurstof tekort kwam.

Maar je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden!
 
Hoi!

Nieuw op dit forum dus hoop dat ik bij jullie mag aansluiten!

Ik en mijn man gaan voor de 1e rondje voor ons 1e kindje. En dat klinkt super raar nu ik dit typ. Tot nu toe hou ik een app. bij met gegevens.

Officieel gestopt met de pil op 17  juli en de week erop laatste ongesteld uit van de pil gekregen. Aan de hand van de app. in de week van ovulatie flink wat geknutseld. Goede bijwerking van de pil; meer libero.

Na de eisprong ontzettend veel last van mijn borsten gehad en nog steeds!!! Man....Heb ik nooit gehad. Ook voel ik mij misselijk en alle typische klachten van het ontpillen. Tenminste daar ga ik vanuit. Ik ben wel zenuwachtig voor volgende week vrijdag als ik ongesteld moet worden. Maar zal wel heel geluk zijn meteen in de eerste maand.

Hopelijk kan ik bij jullie de spanning kwijt want mijn omgeving hoeft niet echt te weten voordat het zover is denk ik dan maar.. :)

 
Dat ziet er inderdaad uit als ontpil verschijnselen zonnebloem. Niet dat ik daar al verstand van heb. Ik heb dinsdag mijn laatste pil en moet dan zaterdag ongi worden. En vanaf dan ga ik ook ontpillen. Ik vind het ook super spannend.

Het zou voor je wel super zijn als het meteen gelukt is. Dan heb je goed geknustseld ;-)

En dit forum is voor het uiten van je spanning toch? :)
 
Terug
Bovenaan