Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hier ook;ZWANGER!!!

Het is nog heel erg onwerkelijk en heb 5 testen gedaan maar overal dikke strepen! Zooo onwijs blij!

Was al een paar dagen voor de test vreselijk moe (nu nog steeds) maar had het helemaal niet verwacht omdat mijn man ziek was in de week van ovulatie (maar 1x seks gehad) bizar maar heel gelukkig!

Mommylife! Jij ook gefeliciteerd!
 
Woehoee mommieslifenl en stefke van harte gefeliciteerd wat fijn!

Hier de 20 weken echo gehad! Maakte me best een beetje zorgen maar dat was achteraf gezien nergens voor nodig!! Een prachtig mooi kindje alles er op en er aan alles aanwezig en alles werkt zijden ze!! Super fijn!

Ben nu 21+3 en begin al echt een dikke buik te krijgen (L)

Wie zijn er allemaal nog bezig met zanger worden? En hoe gaat het met jullie?

En hoe gaat het met de zwangere dames?
 
Heb vorig jaar augustus een curretage gehad. Maar probeer sindsdien weer zwanger te worden, alleen mijn vriend was vroeger geopereerd omdat zijn bal niet op de goede plek stond/staat. Heeft dit ook wat te maken met de vruchtbaarheid? Ben inmiddels 5rondes verder en de hoop word eigelijk alleen maar minder. Alvast bedankt!
 
Zit nu in mijn vruchtbare periode dus we kunnen flink aan de slag haha



Alleen mijn zoontje zei laatst dat ik al een broertje of zusje in mijn buik had. Dus maar gezegt dat het niet zo was
 
Sanne: nee, eigenlijk niet echt ergens last van. Merk wel dat mijn hormoonhuishouding op de kop ligt en ik heb soms last van steken die lijken op menstruatiepijn maar dan net en tikkie anders en af en toe voel ik mijn borsten...
 
Terug
Bovenaan