Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Haha Mommies dat vind ik ook! Je moet het aan iemand kwijt kunnen he ;)

Succes met het ontpillen haha.. Eerste twee weken waren heerlijk maar na de eisprong... Ben ook wel benieuwd of mijn eigen cyclus zich weer hersteld. Wat een troep eigenlijk he de pil.

Gaan jullie ook voor jullie eerste kindje? Hoe oud ben je? Als je dat wilt delen natuurlijk
 
Foliumzuur slik ik ook al! En verder nog normale multivitamine. Als dat potje leeg is ga ik over op de multi voor zangere vrouwen.

en ja! Wij gaan eindelijk voor ons eerste kindje!! Ik ben 28. En jullie?
 
Ik was het dus vergeten, geen flauw idee dat het redelijk ver voordat je stopt "moest" beginnen . Dus maar potje gehaald op huwelijksreis.

Ik ben 26 jaar! Vrijdag staat officieel mijn eerste ongi niet door pil-zijde gepland!

Merk wel dat dit een reuze actief forum is haha!
 
Spannend he zonnebloem90!

Volgens de app die ik heb zou mijn eerste echte menstruatie na de pil zondag zijn, maar als ik mijn cyclus van de pil aanhoudt pas die woensdag erop. Heb wel veel last van krampen in mijn onderbuik, levendige dromen en slecht slapen, extreem moe en hoofdpijn..maarja ga er maar niet vanuit dat het de eerste ronde al zover is...
 
Precies in hetzelfde schuitje Jesseke!! We lopen aardig gelijk. Ik nu ook de eerste keer ongesteld worden na laatste x door de pil. Volgens de app moet die op vrijdag komen...

Je lichaam kan je zo voor de gek houden!! Ik heb op dit moment zelfs rugpijn.. Haha.. Maar goed ik ga er idd vanuit eerste ronde nog niks.... Beperkt de teleurstelling misschien een beetje. Ik heb twee goedkopere testen in huis maar denk toch dat ik morgen de iets betere ga halen. En hopelijk niet te druk om proberen te maken (erg lastig).
 
Ja inderdaad erg lastig om jezelf niet druk te maken...

Ik heb testen van de Kruidvat, heb ik goede verhalen over gehoord en bij twijfel koop ik die van CB met die tekst ipv streepjes. Maar ik wacht eerst zondag af...
 
Terug
Bovenaan