Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hoi,

afspraak bij de verloskundige gemaakt, kan pas half februari terecht voor de termijn echo. Duurt nog zoooo lang!! Wilde het eigenlijk pas na de echo aan familie vertellen, maar weet niet of ik het nog vier weken vol hou.. en denk dat vriendinnen m'n afwijzingen voor borreltjes tegen die tijd ook niet meer in dank afnemen ;)

hebben jullie al eerder een echo laten maken en wanneer ongeveer verteld?
 
De 1e echo had ik met 8 weken (bleek toen 9 weken te zijn) en de week erna de Termijnecho. Hoe ver ben je nu?

Tegen de ouders hebben we het met kerst verteld na de Termijnecho, maar tegen een paar vriendinnen kon ik niet zo lang mijn mond houden ;-)
 
Ben nu 6+3 dus krijg met 10 weken pas m'n termijnecho. Kan wel eerder eentje laten maken, maar dan ergens anders en zelf betalen..dus ik twijfel nog. Lijkt me zo leuk om aan iedereen de foto te laten zien!
 
Jammer dat het niet eerder kan. Je hoort het wel vaker dat ze pas bij 10 weken een echo doen. Kan je het niet aandikken dat je je zo'n zorgen maakt of het wel goed gaat ;-). Anderzijds zou het mij niet uitmaken als ik de echo zelf moet betalen als ik het heel graag wil.
 
Haha ja had ook al bedacht om een 'paniek' telefoontje te doen, maar ach..€50 voor een eigen echo is niet goedkoop, maar ook niet heel duur. Denk dan meer, dan weet ik het waarschijnlijk 2 weken eerder en die twee weken zijn nog wel te overzien (denk ik nu, misschien denk ik er morgen weer anders over)
 
Je kan misschien zeggen dat je je zorgen maakt of het hartje wel klopt en wil weten of het goed gaat. En anders nog even geduld hebben, de weken vliegen voorbij. Raar dat dat zo per verloskundige scheelt. Woon je in Nederland of Belgie?

Voel je je wel goed?
 
Woon in NL, maar begreep van de receptioniste dat het erg druk was met afspraken voor echo's, vandaar.. Heb alleen sinds vanmorgen opeens heel sterk het gevoel dat het mis is omdat ik minder/geen spanning in m'n boobs voel..
Verder erg last van misselijkheid de hele dag door en avondeten bestaat al een paar dagen uit brood/tosti omdat ik warm eten echt niet weg krijg. Word al naar van de lucht haha, arme manlief!

En moe, heel moe! Maar misschien ligt dat ook een beetje aan het weer en druk met werk
 
Hmm ben stiekem even gaan googlen en lees veel verhalen over dat symptomen komen en gaan.. heb ook geen last van krampen of bloedverlies dus misschien moet ik maar gewoon rustig afwachten :)
 
Terug
Bovenaan