Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Je kan jezelf er helemaal gek mee maken. Zo herkenbaar. Ik heb ook wel eens minder gevoel in mijn borsten gehad en een dag later was het weer terug.

De rest van de symptomen klinken als een goed teken. Misselijkheid wordt minder.

En als je echt ongerust bent, gewoon weer bellen.
 
Oke, paniek! Licht bruin bloedverlies (dus oud bloed). Geen kramp of buikpijn... iemand ervaring mee! Ben nu volgens eigen berekeningen 7w en nog steeds regelmatig misselijk.

Maandag maar de verloskundige bellen, want heb pas over 3 weken een (eerste) afspraak staan..
 
He meintje hoe gaat het nu met je?

Door de zwangerschap is alles heel goed doorbloed dus een klein bloedinkje kan al door te veel druk geven met de grote boodschap of door sex! En zolang het bloed niet fel rood is en aan blijft houden hoeft het niets ernstigs te Zijn.. Snap wel dat je wel even flink in de stress schiet!!

Ik ben nu 19+2 volgende week dinsdag ochtend de 20 weken echo.. Super spannend!!

 
Hoi,

Tijdje afwezig geweest.

23-1 weer ongi worden na een cyclus van 33 dagen dus iets korter dan de keer ervoor. Ook (voor mij) gewoon 3 dagen ongi dus dat was wel fijn.

Zitten dus weer in de volgende ronde, waarbij ik volgens een app volgende week mijn eisprong zou moeten krijgen. We weten wat we dus weer mogen doen hihi

Wel hebben we besloten om in juni weer te beginnen met de pil aangezien we volgend jaar april gaan trouwen en ik niet op het allerlaatste moment achter een jurk aan wil of zwanger trouw.

We hebben dus nog een paar pogingen te gaan en anders 2018 weer verder met proberen.

 
Meiden: IK BEN ZWANGER!

Werd op 1 januari ongesteld (blijkbaar om het nieuwe jaar in te luiden ;)). Ik had me toen bedacht om een ronde er eens een keer niet mee bezig te zijn. Geen forum. Geen apps. Niks, nada, noppes.

En wat was dat heerlijk rustig! Daardoor voelde ik ook geen rare steken. Ik was me er niet bewust mee bezig.

Pas toen het februari werd, kwam het besef dat ik op dag 32 zat. Vanochtend een testje gedaan. Rustig op mijn gemak. Verwachtte niks. Voel ook niks. En toen ineens super snel 2 streepjes!

Ik gillend naar boven, naar mijn vriend. En Woehoe!

Toen toch maar nog een tweede testje gedaan. En BAM. meteen!

Het is nog zo ongeloofwaardig! Ik heb de huisarts gebeld en werd meteen doorverwezen naar de verloskundige die ook aan de praktijk verbonden zit. Weet alleen niet of ik dan ook bij hun wil. Of hoe gaat dat in zijn werk?

Zo onwerkelijk nog allemaal! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan en is het geen illusie!
 
MommiesLife, gefeliciteerd! Wat fijn dat het gelukt is en knap dat je er een maand niet mee bezig kon zijn ;-).

Ik kreeg de 1e echo bij 8 weken puur om te zien of het hartje klopte en een paar dagen erna een intake met meer informatie over allerlei onderzoeken die je kan laten doen, medische achtergronden familie etc., wegen, bloeddruk meten. De week erna moest ik bloed prikken en had ik de termijnecho waarin gekeken wordt hoever je werkelijk bent.

Spannende tijd breekt aan. Leuk!

Morgen ben ik alweer 16 weken. De weken vliegen voorbij. Vanmiddag een pretecho gehad en de kleine was lekker druk. Heerlijk om te zien, maar nog zo onwerkelijk dat het in mijn buik zit.
 
Wauw! 16 weken alweer! Dat gaat snel!

ik heb 28 februari de eerste echo en meteen intake. Dan ben ik 8+2 ❤
 
Spannend! Toevallig hebben wij de 28e de 20-wekenecho (ben dan 19+3). Voor ons beide een spannende dag.

Hoe voel je je? Last van kwaaltjes?
 
Terug
Bovenaan